Bekijk volle/desktop versie : Islamitische vakantiebestemmingen?!



Pagina's : [1] 2

07-08-2007, 11:56
Hey dames,

Kennen jullie enkele islamitische vakantiebestemmingen die de moeite waard zijn om naartoe te gaan? Ik heb het dan niet over badplaatsen en dergelijke, waar je alleen maar naaktheid tegenkomt, maar een plaats waar je als moslimzijnde naartoe kan én alsnog leuke dinges kan doen? Iemand ervaringen? Dan lees ik het graag!


07-08-2007, 12:00


Up dit wil ik ook wel weten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

07-08-2007, 12:01
wil ik ook wel weten.. vind het moeilijk om een leuke warme vakantie te vinden in combi met een hoofddoek

07-08-2007, 12:09
Ik ben onlangs naar Syrië gegaan! Lijkt miss niet zo toegankelijk vandaag de dag, maar het is super goed meegevallen alhamdoelilah! De mensen zijn enorm vriendelijk, het eten is lekker en belangrijk er is enorm veel geschiedenis en het is een belangrijk land geweest voor de ontwikkeling van de islam! Je kan heel mooie moskee's bezoeken (de omayyadenmoskee bv) en historische sites.... Echt de moeite!

07-08-2007, 12:14


Maleisie, Malediven, Indonesie, Zanzibar..Jordanie, Turkije, Egypte, Syrie, Dubai...

07-08-2007, 12:15
Maleisie
Maledieven
Indonesie
Dubai
Syrie
Jordanie
Egypte

07-08-2007, 12:18
Haha Kamar...great minds think alike

07-08-2007, 12:38

Citaat door Anisaatje:
Haha Kamar...great minds think alike



zo grappig

07-08-2007, 13:09
wablief? dubai?
soooooooooo not!!!!!!!
Dubai is één groot bordeel!!!!!!!!
achter al dat glas en marmer schuilt alleen onheil!
wat een teleurstelling was dat zeg!
shoppingcentra waar alleen players met minaressen rondlopen.
nooit meer!

07-08-2007, 13:44

Citaat door Fristi:
wablief? dubai?
soooooooooo not!!!!!!!
Dubai is één groot bordeel!!!!!!!!
achter al dat glas en marmer schuilt alleen onheil!
wat een teleurstelling was dat zeg!
shoppingcentra waar alleen players met minaressen rondlopen.
nooit meer!


Ja als we het zo gaan bekijken dan hoeven we ook niet meer naar Marokko

07-08-2007, 14:16
Soeria Soeria Soeria Soeria !!!!!

07-08-2007, 15:35
nee echt kamar20
In Dubai ligt het er vingerdik op.
In marokko is dat nog allemaal taboe en gebeurt alles ondergronds bij wijze van spreken.
Maar in Dubai druipt het er gewoon vanaf!
Geef toe, marokko is soms toch een leuke familie bestemming of niet?
Dubai is zeker niks voor koppels met kleine kinderen.
Het is uiterst gevaarlijk om je man daar alleen te laten rondlopen, ze worden daar verslind door vrouwen die niks anders doen dan teren op rijke buitenlanders.

07-08-2007, 16:28


London, Spanje (plekken van vroeger Andalusie. moskeeen die hervormd zijn into kerken..)

Alleeen dat heb ik via een boek gezien ben er zelf nooit geweest

07-08-2007, 18:43

Citaat door Warda04:
Ik ben onlangs naar Syrië gegaan! Lijkt miss niet zo toegankelijk vandaag de dag, maar het is super goed meegevallen alhamdoelilah! De mensen zijn enorm vriendelijk, het eten is lekker en belangrijk er is enorm veel geschiedenis en het is een belangrijk land geweest voor de ontwikkeling van de islam! Je kan heel mooie moskee's bezoeken (de omayyadenmoskee bv) en historische sites.... Echt de moeite!


Euhm, Syrie, niet bepaald een land waar ik meteen aan zou denken als vakantiebestemming. Nou leuk dat jij er hebt van genoten. Maar hoe kwam je erop om naar daar te gaan? En welke plaatsen hebben jullie juist bezocht, altijd leuk om te weten

07-08-2007, 18:44

Citaat door Anisaatje:
Maleisie, Malediven, Indonesie, Zanzibar..Jordanie, Turkije, Egypte, Syrie, Dubai...


Heb je één van die landen al zelf bezocht? Ik wil ervaringen horen dames

Pagina's : [1] 2