Bekijk volle/desktop versie : Meisjeskamers.........



Pagina's : [1] 2

06-08-2007, 11:20
Assalamu alaykoum dames......

Ben op 't moment bezig met een niewe slaapkamer voor mijn dochtertje, maar ik vind 't best lastig om behang te combineren bv. en ik twijfel tussen 2 slaapkamers ..... Ik heb echt tips en voorbeelden nodig, dus plaats pleaaaase mooie schattige meisjes kamers ............ kan ik ideeen op doen

Alvast bedankt !!

06-08-2007, 14:53


de muren kun je het beste roomwit houden..
en combineren met leuke kleuren accesoires kussens.. en dekbedovertrek/plaid..
een kleur op de muur.. kan soms heel druk en lelijk overkomen..

06-08-2007, 15:35
http://www.dimo.nl/dromenover.asp?CAT=slaapkamers

he meid anders kijk je effe op deze site, misschien dat je daar ideeen opdoet.


06-08-2007, 15:38





Shot with Canon EOS-1Ds Mark II

06-08-2007, 15:43






Shot at 2007-08-06

06-08-2007, 21:49
Dank je chahidaatje, zitten mooie kamers tussen, vooral die met die oranje muur, zou ik zelf niet gedurft hebben maar ziet er mooi uit !!

En dames jullie prinsesjes hebben toch ook allemaal mooie kamers, plaaaatsseeen !!

06-08-2007, 22:17
Owww jaaa en weten jullie waar ik mooie bedhemeltjes kan kopen ?

06-08-2007, 23:12

Citaat door Hajarel:
Hoe oud is je dochtertje



Ze is drie jaar, maar ik wil gelijk een groot bed kopen insha Alllah, niet eerst peuterbedje en dan groot bed, kan toch?? Ik wil een wit bedje kopen denk ik (tijdloos), maar behang decoratie vind ik moeilijk..............

06-08-2007, 23:32
Ik heb een kamer van de serie kids factory genomen..
puntig dakje.. voor de kledingkast.. het is wel een tussenmaatje.. maar kan er heel makkelijk een 1 persoonsbed van maken.. door er een tussenstuk in te maken
Vind zo een groot bed te groot voor mn meisje die pas 2,5 jaar is

07-08-2007, 11:57

Citaat door OemAbdoellah:
Ik heb een kamer van de serie kids factory genomen..
puntig dakje.. voor de kledingkast.. het is wel een tussenmaatje.. maar kan er heel makkelijk een 1 persoonsbed van maken.. door er een tussenstuk in te maken
Vind zo een groot bed te groot voor mn meisje die pas 2,5 jaar is



Ik heb ook 2 van die kidsfactory strandkastjes, die ga ik strakjes wit met roze schilderen... voor elke dochter 1

ik heb ook al een heel mooi rolgordijn gezien van de vt wonen kindercollectie....

en ik wil strakjes 1 wand of in een roze kleur hebben, of zit/roze ruitjes behang

ik ben echt dol op dat boeren ruiten behang

nog een paar weekjes en dan kan ik me helemaal uitleven...

OemmieF ik zal dan zeker foto's plaatsen....

07-08-2007, 12:06

Citaat door Safia21:
Ik heb ook 2 van die kidsfactory strandkastjes, die ga ik strakjes wit met roze schilderen... voor elke dochter 1

ik heb ook al een heel mooi rolgordijn gezien van de vt wonen kindercollectie....

en ik wil strakjes 1 wand of in een roze kleur hebben, of zit/roze ruitjes behang

ik ben echt dol op dat boeren ruiten behang

nog een paar weekjes en dan kan ik me helemaal uitleven...

OemmieF ik zal dan zeker foto's plaatsen....



Jah leuk he om je helemaal uit te leven....... al vind ik 't wel moeilijk. Ruitjes vind ik ook mooi of kleine bloemetjes schattig
Ben heel benieuwd naar je eindresultaat !

Wat vinden jullie van de Hemnes collectie van de Ikea (ik weet niet hoe ik foto moet plaatsen), een bedbank en een stoere kast erbij........ leuk voor een meisje ????

Ik zat te denken om een deel te behangen en op een andere muur leuke stickers te plakken, ik weet alleen niet goed waar ik ze kan kopen........

bedankt voor jullie reactie

07-08-2007, 12:15
Hier de serie van de kids factory
and away.

07-08-2007, 12:16



Citaat door oemmieF:
Jah leuk he om je helemaal uit te leven....... al vind ik 't wel moeilijk. Ruitjes vind ik ook mooi of kleine bloemetjes schattig
Ben heel benieuwd naar je eindresultaat !

Wat vinden jullie van de Hemnes collectie van de Ikea (ik weet niet hoe ik foto moet plaatsen), een bedbank en een stoere kast erbij........ leuk voor een meisje ????

Ik zat te denken om een deel te behangen en op een andere muur leuke stickers te plakken, ik weet alleen niet goed waar ik ze kan kopen........

bedankt voor jullie reactie

ik vind die hemnes serie zo standaard.. echt iets wat half nl al heeft
je moet op marktplaats rondneuzen.. naar strandkasten enzo.. zelf opknappen en je hebt een dodelijk kamertje dat niemand heeft

07-08-2007, 12:20
wat schattig..
voor een meisje masha Allaah besa7a
Is ze ook tasjes gek?
pff de mijne heeft tassen van alle soorten en maten..
van disney.. tassen tot fulla (de arabische barbie)

07-08-2007, 12:25

Citaat door Safia21:
Ik heb ook 2 van die kidsfactory strandkastjes, die ga ik strakjes wit met roze schilderen... voor elke dochter 1

ik heb ook al een heel mooi rolgordijn gezien van de vt wonen kindercollectie....

en ik wil strakjes 1 wand of in een roze kleur hebben, of zit/roze ruitjes behang

ik ben echt dol op dat boeren ruiten behang

nog een paar weekjes en dan kan ik me helemaal uitleven...

OemmieF ik zal dan zeker foto's plaatsen....

die roze ruitjes.. wilde ik eerst ook voor haar doen.. ben ik ook weg van.. maar bedacht me.. dacht weet je wat ik hou de kamer roomwit.. is leuker.. en lichter voor een kindje
nu de 2e onderweg is wil ik een strandkamer maken.. zowel voor een jongen als een meisje.. ik heb een kapot mooie lamp.. gezien in een vorm van een wolk.. met van die kleine kerstverlichtinglampjes erin.. als je die aanzet.. heb je dus soort van sterretjes licht ipv.. fel licht!

Pagina's : [1] 2