Bekijk volle/desktop versie : Wat zou jij doen..?



Pagina's : [1] 2

05-08-2007, 19:46
Wat zou jij doen..? Als je een een broeder hebt zien lopen over straat.. Nu voelde je een heel gek gevoel door je lichaam heen.. Je ziet hem wel zitten. Sinds je hem heb gezien zit hij in je gedachte. Hij woont bij je in de buurt.. Hoe kom je erachter of hij getrouwd is..? Hoe kom je erachter of hij je misschien ook wel ziet zitten..??

05-08-2007, 19:49



Citaat door Simply_Faabje:
Wat zou jij doen..? Als je een een broeder hebt zien lopen over straat.. Nu voelde je een heel gek gevoel door je lichaam heen.. Je ziet hem wel zitten. Sinds je hem heb gezien zit hij in je gedachte. Hij woont bij je in de buurt.. Hoe kom je erachter of hij getrouwd is..? Hoe kom je erachter of hij je misschien ook wel ziet zitten..??


Lieve meid,

Als jullie bij elkaar in de buurt wonen, dan ben jij hem ongetwijfeld opgevallen, onderneem dus absoluut geen actie. Laat hem moeite doen voor jou, hij weet immers waar je woont toch?

05-08-2007, 19:54

Citaat door just_me007:
Lieve meid,

Als jullie bij elkaar in de buurt wonen, dan ben jij hem ongetwijfeld opgevallen, onderneem dus absoluut geen actie. Laat hem moeite doen voor jou, hij weet immers waar je woont toch?



Salam meid,
Wat ik wel zou willen weten is of hij getrouwd is..??
En inderdaad je hebt gelijk, ik ga ook geen actie ondernemen. Nee zo dicht wonen we niet bij elkaar in de buurt dat hij weet waar ik woon..

05-08-2007, 19:55

Citaat door Simply_Faabje:
Salam meid,
Wat ik wel zou willen weten is of hij getrouwd is..??
En inderdaad je hebt gelijk, ik ga ook geen actie ondernemen. Nee zo dicht wonen we niet bij elkaar in de buurt dat hij weet waar ik woon..


Ken je niemand bij jou uit de buurt die hem toevallig ook kent?

05-08-2007, 20:04



Citaat door just_me007:
Ken je niemand bij jou uit de buurt die hem toevallig ook kent?


Uhm niet echt.. Ging vroeger met zijn zusje om, Ben er pas achtergekomen dat het haar broer is.. Maar wegens omstandigheden woont ze hier niet meer in dit stadje en heb ik ook haar nummer niet meer.. Anders had ik het gewoon aan haar kunnen vragen. Verder ken ik eingelijk niemand die hem ook kent.. Niet dat ik weet. Bij mijn over buurman komt hij welleens..

05-08-2007, 20:05

Citaat door Simply_Faabje:
Wat zou jij doen..? Als je een een broeder hebt zien lopen over straat.. Nu voelde je een heel gek gevoel door je lichaam heen.. Je ziet hem wel zitten. Sinds je hem heb gezien zit hij in je gedachte. Hij woont bij je in de buurt.. Hoe kom je erachter of hij getrouwd is..? Hoe kom je erachter of hij je misschien ook wel ziet zitten..??



Maak eerst je school af i.p.v jongens achterna te gaan zitten, en dat het zogenaamd een broeder is maakt het niet minder wanhopig. Je vertrouwen in Allah bestaat dus alleen maar uit die ene zin in je OT voor de rest handel je er niet naar.

05-08-2007, 20:12

Citaat door broekie:
Maak eerst je school af i.p.v jongens achterna te gaan zitten, en dat het zogenaamd een broeder is maakt het niet minder wanhopig. Je vertrouwen in Allah bestaat dus alleen maar uit die ene zin in je OT voor de rest handel je er niet naar.


Daar gaan we weer met de vooroordelen

05-08-2007, 20:14

Citaat door just_me007:
Daar gaan we weer met de vooroordelen



Dat je je school moet afmaken is meer een advies hoor. En dat je geen jongens achterna moet en al helemaal niet diens zusje opbellen was meer een vanzelfsprekendheid. Ik denk dat ik het al weet, jij weet gewoon niet wat vooroordelen zijn.

05-08-2007, 20:16
Leuk.. Ik had dat ook, toen ik er achter kwam dat hij al bezig is met een zuster had ik heb gelaten.


Ps: Zoeken wel uit als hij getrouwd is, maar meer niet doen..

05-08-2007, 20:19

Citaat door broekie:
Dat je je school moet afmaken is meer een advies hoor. En dat je geen jongens achterna moet en al helemaal niet diens zusje opbellen was meer een vanzelfsprekendheid. Ik denk dat ik het al weet, jij weet gewoon niet wat vooroordelen zijn.


Dat zij haar school wel of niet afmaakt is haar zaak en niet de jouwe of de mijne! Ik kan eerlijk gezegd ook niet zo 1,2,3 de link leggen tussen het afmaken van school en het achterna zitten van een jongen.

Jij beschuldigde haar dat zij haar geloof niet praktiseert, dit is dus wel een vooroordeel! Jij weet blijkbaar niet wat je in je reactie plaatst dat is dus overduidelijk. Doe vooral geen moeite om mij te begrijpen, want dat is te hoog gegrepen voor een kortzichtige geest zoals jij!

05-08-2007, 20:27

Citaat door Simply_Faabje:
Wat zou jij doen..? Als je een een broeder hebt zien lopen over straat.. Nu voelde je een heel gek gevoel door je lichaam heen.. Je ziet hem wel zitten. Sinds je hem heb gezien zit hij in je gedachte. Hij woont bij je in de buurt.. Hoe kom je erachter of hij getrouwd is..? Hoe kom je erachter of hij je misschien ook wel ziet zitten..??



Wellahi there is veel khayr in jou. Vraag het aan de buren, zijn zus.
By the way, als hij goed is, dan gaat hij zeker veel respect hebben voor hoe je het aangepakt hebt. Zelfs als je op een net manier vertoont dat je kobool in hem hebt. krijgt hij signaal en xal hij respect voor hebben.

Wat je vraagt meid is de islam itself, je zoekt al halaah, en insha-allah word je beloont naar je goede intenties, en hoef je je tijd en j eerr en je geloof niet teverpillen is satanische en zinlooze omkeringen die uiteindelijk alleen triest uitloopt.

Allahoma zawejha iyyaah, say ameen.

Wellahi i will ask you om te bidden extra rak33aat na al fajr en van allah te vragen dat hij jou beloont met deze man als hij jou verdient.

05-08-2007, 20:28

Citaat door broekie:
Maak eerst je school af i.p.v jongens achterna te gaan zitten, en dat het zogenaamd een broeder is maakt het niet minder wanhopig. Je vertrouwen in Allah bestaat dus alleen maar uit die ene zin in je OT voor de rest handel je er niet naar.
`

Wie zegt dat ik mijn studie niet al heb afgerond..? En wie zegt dat ik jongens achterna zit..? Als ik jongens achterna zou zitten dan zou ik meteen op hem afrennen en elhamdoelilah dat heb ik niet gedaan omdat ik zoiets heb van als het zo moet zijn dan komt het wel, zo niet elhamdoelilah dan niet. Maar dat betekent niet dat ik me niet af mag vragen of hij een getrouwde broeder is. En wie ben jij om zit tegen mij te zeggen..? {Je vertrouwen in Allah bestaat dus alleen maar uit die ene zin in je OT voor de rest handel je er niet naar.} Ken je mij..? Weet je wat er op mijn hart ligt..? Weet je hoe ik eruit zie..? Je weet helemaal niks over mij dus aub let op je tong insha allah..! Ga mensen niet zomaar oordelen...!! Doe insha allah wat je beter zal maken en niet minder.

05-08-2007, 20:41



Citaat door moslimaa86:
Leuk.. Ik had dat ook, toen ik er achter kwam dat hij al bezig is met een zuster had ik heb gelaten.


Ps: Zoeken wel uit als hij getrouwd is, maar meer niet doen..


Bedankt zuster voor je reactie, Ja ik wil ook alleen uitzoeken of hij happy married is of dat hij nog single is. Verder zal ik ook zeker geen stappen zetten. Barkallahoe feeki

05-08-2007, 20:47

Citaat door Lazeez:
Wellahi there is veel khayr in jou. Vraag het aan de buren, zijn zus.
By the way, als hij goed is, dan gaat hij zeker veel respect hebben voor hoe je het aangepakt hebt. Zelfs als je op een net manier vertoont dat je kobool in hem hebt. krijgt hij signaal en xal hij respect voor hebben.

Wat je vraagt meid is de islam itself, je zoekt al halaah, en insha-allah word je beloont naar je goede intenties, en hoef je je tijd en j eerr en je geloof niet teverpillen is satanische en zinlooze omkeringen die uiteindelijk alleen triest uitloopt.

Allahoma zawejha iyyaah, say ameen.

Wellahi i will ask you om te bidden extra rak33aat na al fajr en van allah te vragen dat hij jou beloont met deze man als hij jou verdient.


Ameen, Hartstikke bedankt voor je reactie..
Moge allah je belonen voor je goede daden..! Ameen..!

05-08-2007, 20:49
Zoek allereerst uit hoe hij is zuster. Het uiterlijk zegt namelijk niet alles over een persoon. Bevalt dit jou? Zoek dan pas op een goede manier uit of hij getrouwd, bezig met een andere zuster of geen interesse heeft in een huwelijk.

Ken je geen andere familie van deze broeder?

Succes en heb vertrouwen op Allaah. Alles is mektab. ; )

Pagina's : [1] 2