Bekijk volle/desktop versie : laptop kopen HELP!



05-08-2007, 15:11
heey mensen,

ik zou graag een laptop willen kopen alleen ik ben geen pcfreak!
ik zou graag van jullie willen weten waar ik dan op moet letten.

en is het ook mogelijk om in de trein bijvoorbeeld te internetten op je laptop? en welke aansluiting moet je daarvoor hebben?

weet iemand misschien waar je laptops haalt voor een laag bedrag bijv 600 euro? ( het moet natuurlijk wel een goede zijn.

ik dank jullie hartelijk!

05-08-2007, 15:22


Goede vraag. Ik wil het ook weten.

05-08-2007, 15:26
ik heb dit jaar een toshiba gehaald! heel goed merk moet ik zeggen was rond de 750 euro, je kan beter een goede halen in 1 keer vind ik persoonlijk!

van dat internetten in de trein heb ik ook geen verstand; maar als je laptop je lief is...............zou ik dat vermijden hoor

mijn vriendin is beroofd in de trein van delft naar rotterdam centraal, dus kijk in ieder geval uit!

05-08-2007, 15:29

Citaat door Pindakoesje:
ik heb dit jaar een toshiba gehaald! heel goed merk moet ik zeggen was rond de 750 euro, je kan beter een goede halen in 1 keer vind ik persoonlijk!

van dat internetten in de trein heb ik ook geen verstand; maar als je laptop je lief is...............zou ik dat vermijden hoor

mijn vriendin is beroofd in de trein van delft naar rotterdam centraal, dus kijk in ieder geval uit!



ik begrijp wat je bedoelt meid,

maar ik bedoel eigenlijk niet letterlijk internetten in de trein....
Als ik maar ergens kan internetten waar ze geen internet verbinding hebben.

ik ben namelijk vaak weg en dan heb ik internet nodig begrijp je.

is dan dat niet wireless LAN ofzo?

05-08-2007, 15:35


okee dan is het goed

ik geloof het wel inderdaad van die wireless lanverbinbing, want die heb ik ook en ik internet overal goed dus

maar zoiezo als je hem koopt kunnen ze je ook wel voorlichten, ik ben zelf ook een anti-digi-persoontje
ik zou bij de media markt checken

05-08-2007, 16:03
bedankt meid!!

05-08-2007, 16:38
geen dank en succes!

05-08-2007, 16:55
ik heb een hele goeie laptop te koop voor 750 euro.

hij is bijna nieuw, en er zit alle benodigde software op waaronder WINDOWS VISTA HOME PREMIUM en ook microsoft office 2007 en laatste versie vankaspersky (de beste antivirus enzo dus)

je krijgt de originele lader en laptop tas erbij

05-08-2007, 19:33

Citaat door Amsterdammer83:
ik heb een hele goeie laptop te koop voor 750 euro.

hij is bijna nieuw, en er zit alle benodigde software op waaronder WINDOWS VISTA HOME PREMIUM en ook microsoft office 2007 en laatste versie vankaspersky (de beste antivirus enzo dus)

je krijgt de originele lader en laptop tas erbij


Waarom wil jij hem dan wegdoen?

06-08-2007, 10:52
ik doe hem weg omdat ik geen laptop meer nodig heb.

06-08-2007, 11:30

Citaat door Chica_rachida:
heey mensen,

ik zou graag een laptop willen kopen alleen ik ben geen pcfreak!
ik zou graag van jullie willen weten waar ik dan op moet letten.

en is het ook mogelijk om in de trein bijvoorbeeld te internetten op je laptop? en welke aansluiting moet je daarvoor hebben?

weet iemand misschien waar je laptops haalt voor een laag bedrag bijv 600 euro? ( het moet natuurlijk wel een goede zijn.

ik dank jullie hartelijk!



dell.nl

06-08-2007, 11:33
whaha zou dat dan een verband zijn? ik ben nederlander..

en ik gebruikte die laptop alleen voor internet en muziek verzameling, maar ik ga verhuizen waar ik geen internet heb en ik heb ipod gehaald voor de muziek

06-08-2007, 12:30



Citaat door Chica_rachida:
heey mensen,

ik zou graag een laptop willen kopen alleen ik ben geen pcfreak!
ik zou graag van jullie willen weten waar ik dan op moet letten.

en is het ook mogelijk om in de trein bijvoorbeeld te internetten op je laptop? en welke aansluiting moet je daarvoor hebben?

weet iemand misschien waar je laptops haalt voor een laag bedrag bijv 600 euro? ( het moet natuurlijk wel een goede zijn.

ik dank jullie hartelijk!


Hoi meid,

Ik ben ook al lang op zoek naar een goede pc. En ik ga waarschijnlijk deze halen http://www.mycom.nl/Products/View/HP_Pavilion_dv6304__Mob._440/146202.aspx#Specs

31-08-2007, 23:47
salam dames en heren,

ik heb gelezen dat jullie een laptop nodig hebben???
mijn broer heeft eigen bedrijf en kan dat voor jullie regelen (mooie prijs)
mail me prive

groetjesssssssss

31-08-2007, 23:52

Citaat door Amsterdammer83:
whaha zou dat dan een verband zijn? ik ben nederlander..

en ik gebruikte die laptop alleen voor internet en muziek verzameling, maar ik ga verhuizen waar ik geen internet heb en ik heb ipod gehaald voor de muziek



OFFTOPIC:

@je ondertekening:

matebkish 3la rai-ek wella zahrek, walakien 3la nefsek