Bekijk volle/desktop versie : henri michel terug van weggeweest?



Pagina's : [1] 2

05-08-2007, 14:10
ik hoop dat dit waar is want het is in mijn ogen de ideale coach voor marokko

http://sports.filbalad.com/Arabic/News.asp?NewsID=34658

05-08-2007, 14:18


Vertaling

05-08-2007, 14:21
het staat ook op mountakhab.com sorry dat het er niet bij staat

05-08-2007, 14:22
Henri Michel heeft altijd gefaalt in de Africa cups met Marokko, misschien voor de komende wk maar voor de Afrika Cup liever niet.

05-08-2007, 14:27


[QUOTE=chaouki;35849035]Henri Michel heeft altijd gefaalt in de Africa cups met Marokko, misschien voor de komende wk maar voor de Afrika Cup liever niet.[/QUOTE

Laatse AfrikaCup finale met La Cote D Ivoire?????

Henri Michel zou een droomcoach zijn voor Marokko....niemand heeft zoveel passie voor het Marokkaanse team dan hij.

05-08-2007, 14:36
het komt erop neer dat hij per direct ontslag heeft genomen bij al ahly in egypte en dat er geruchten gaande zijn dat hij met de marokkanen gesproken zou hebben. de egyptenaren weten niet precies waarom hij zijn ontslag heeft ingediend.

05-08-2007, 14:45
De Marokkaanse bond is erg op zoek naar een nieuwe coach, oook vooral om druk te zetten op Fakhir. Namen zoals van Hanegem, Dechams, Michel en die Braziliaan die met Irak Asia cup won werden genoemd als mogelijk nieuwe coach van Marokko.

05-08-2007, 14:58

Citaat door meknes_riffi:
[QUOTE=chaouki;35849035]Henri Michel heeft altijd gefaalt in de Africa cups met Marokko, misschien voor de komende wk maar voor de Afrika Cup liever niet.[/QUOTE

Laatse AfrikaCup finale met La Cote D Ivoire?????

Henri Michel zou een droomcoach zijn voor Marokko....niemand heeft zoveel passie voor het Marokkaanse team dan hij.



Michel was 5 jaar bondcoach van Marokko van 1995 tot 2000, 3 Afrika cups meegemaakt, 1996 niet gekwalificeerd, 1998 in de 2de ronde naar huis na verlies tegen zuid afrika, 2000 niet eens de 2de ronde gehaald en dat werd ook gelijk zn ontslag.

05-08-2007, 15:24
Geruchten: Henri Michel nieuwe bondscoach van Marokko?
Door Mohammed - Zondag 05 Augustus 2007 15:18 - Bron: Redactie - Submitter: Geen
Verschillende media melden vandaag dat de Fransman Henri Michel mogelijk de nieuwe bodnscoach wordt van Marokko. Henri Michel die nog 2 jaar onder contract staat bij de Egyptische club Zamelek heeft vandaag met onduidelijke redenen zijn ontslag aangeboden. Dat maakte Michel deze ochtend in Frankrijk bekend waar Zamalek zich momenteel bevindt om men voor te bereiden op het nieuwe seizoen.

Henri Michel heeft zonder redenen aangegeven om te vertrekken bij Zamalek. Maar FilGoal.com meldt dat de vroegere coach van Marokko een aanbieding heeft gekregen van de FRMF om Marokko te leiden naar de Afrika Cup volgend jaar in Ghana.

Dat de Marokkaanse bond op zoek is naar een nieuwe coach lijkt steeds waarschijnlijk. Zo werden namen als Willem van Hanegem, Dechamps, Jorvan Vieira en nu Henri Michel genoemd.

BRON: http://WWW.ATLAS-LIONS.NL

05-08-2007, 16:41

Citaat door chaouki:
[QUOTE=meknes_riffi;35849141]


Michel was 5 jaar bondcoach van Marokko van 1995 tot 2000, 3 Afrika cups meegemaakt, 1996 niet gekwalificeerd, 1998 in de 2de ronde naar huis na verlies tegen zuid afrika, 2000 niet eens de 2de ronde gehaald en dat werd ook gelijk zn ontslag.


Dat van 1996 was niet te wijten aan Michel, want Marokko had zich niet gekwalificeerd alvorens Michel bondscoach werd...Marokko werd toen geleid door Gilson Sequira Nunes. In 1998 was het een lullige uitschakeling in de tweede ronde en in 2000 was het Marokkaanse team een beetje depri....toch heeft Michel als coach het Marokkaanse voetbal naar een hoger plan getild.

05-08-2007, 19:07

Citaat door meknes_riffi:
[QUOTE=chaouki;35849720]

Dat van 1996 was niet te wijten aan Michel, want Marokko had zich niet gekwalificeerd alvorens Michel bondscoach werd...Marokko werd toen geleid door Gilson Sequira Nunes. In 1998 was het een lullige uitschakeling in de tweede ronde en in 2000 was het Marokkaanse team een beetje depri....toch heeft Michel als coach het Marokkaanse voetbal naar een hoger plan getild.



yep, en het verleden speelt geen rol.
ik zie hem veel liever komen dan die ene duitser die genoemd werd.
henri michel is fransman en die kennen de marokkanen door en door.
bovendien heeft ie met tunesie ook bewezen dat ie een goede trainer is.
de africa cup is leuk meegenomen maar als ik mag kiezen tss de africa cup en het wk.....

05-08-2007, 19:29
Als Fakhir goede zaken doet op CAN 2008, mag hij van mij blijven
is wel een wel gek als je dan een andere trainer neemt!!

05-08-2007, 20:09



Citaat door MaGaNa_aanhang:
Als Fakhir goede zaken doet op CAN 2008, mag hij van mij blijven
is wel een wel gek als je dan een andere trainer neemt!!



fakhir zal nooit goede vriendjes worden met de pers en het publiek.
langs de andere kant moet je de trainer beoordelen op zijn resultaten.

ik vond zaki een betere coach eerlijk gezegd maar fakhir is de laatste tijd veel verbeterd.
het enige wat ik hem nog steeds verwijt is dat ie sommige talenten niet kon overtuigen om voor marokko te kiezen ----affelay maar vooral fellaini
nu dreigen we ook el hamdaoui te verliezen....in mijn ogen de killer die marokko mist

05-08-2007, 20:47

Citaat door moes_moeilijk:
Al was Marcello Lippi de bondscoach van Marokko, dan zouden afellay en fellaini voor Holland en Belgie hebben gekozen. El Hamdaoui kan niet meer switchen, omdat hij na zijn 21ste voor Marokko heeft gevoetbald.



fellaini was tot op het laatste moment beschikbaar voor de marokkanen.
hij heeft het zelf op tv gevraagd
de volgende dag sabelden de belgische kranten hem zowat neer...de lezers reacties van de belgen logen er niet om
affelay was een diplomatiek probleem vrees ik maar fellaini wou echt voor marokko kiezen.

05-08-2007, 21:06

Citaat door moes_moeilijk:
wat fellaini betreft ben ik niet helemaal goed op de hoogte, maar ali afellay was zijn hele leven al gek van het nederlands elftal. Vandaar dat de keuze niet anti-marokko is, maar pro-oranje.




wel het verhaal affelay heb ik grotendeels hier gelezen...nogal een hype

fellaini daarentegen weet ik alles van

Pagina's : [1] 2