Bekijk volle/desktop versie : 'Arafat is slachtoffer van moordcomplot'



Pagina's : [1] 2 3

05-08-2007, 12:52

Citaat door Wereldburger:
'Arafat is slachtoffer van moordcomplot'

De voormalige Franse president Jacques Chirac kent de werkelijke doodsoorzaak van Yasser Arafat, dat beweert Bassam Abu Sharif. Volgens een oud-medewerker van de overleden Palestijnse leider heeft Israël Arafat vergiftigd.


Chirac en de Franse dokters die Arafat behandelden weten waaraan hij is overleden, maar hebben besloten dit geheim te houden uit angst dat de situatie in het Midden-Oosten nog meer escaleert, aldus Abu Sharif.

Hij voegde eraan toe zijn bronnen openbaar te maken als Chirac de aantijgingen publiekelijk ontkent. Arafat overleed eind 2004 in een Frans ziekenhuis.
.

05-08-2007, 12:54


zijn dood was al omstotelijk. toen hij opgenomen was, waren er geruchten dat hij al dood was en dat men het geheim heeft gehouden. in de politiek acht ik alles mogelijk.....

05-08-2007, 13:23
offtopic klooo..
ik reageer niet zo vaak, maar bepaalde topics trekken mijn aandacht. laat dat vandaag toevalig een van jou zijn
en nou weer ontopic. het zou mij niet verbasen als hij echt vergiftigd is

05-08-2007, 14:17
Arafat...grotere huichelaars bestaan er amper... zijn volk crepeert in armoede, maar meneer had honderden miljoenen op zijn prive rekeningen...

05-08-2007, 14:29



Citaat door pakmelk:
Arafat...grotere huichelaars bestaan er amper... zijn volk crepeert in armoede, maar meneer had honderden miljoenen op zijn prive rekeningen...



En toch ging zelfs hij ook dood.....

05-08-2007, 14:31

Citaat door tetouani79:
offtopic klooo..
ik reageer niet zo vaak, maar bepaalde topics trekken mijn aandacht. laat dat vandaag toevalig een van jou zijn
en nou weer ontopic. het zou mij niet verbasen als hij echt vergiftigd is


Ach komop, dat complottheoriedenken is zo achterhaald.

Arafat was al een oude zieke man, die een hele tijd zonder de benodigde medische hulp in zijn hoofdkwartier heeft gezeten. Hij was gewoon oud en versleten.
Het was dus helemaal niet meer nodig om hem om zeep te helpen.

Dit zijn gewoon weer geruchten die er toe dienen om partijen tegen elkaar op te zetten.

05-08-2007, 14:37

Citaat door Peej:
Ach komop, dat complottheoriedenken is zo achterhaald.

Arafat was al een oude zieke man, die een hele tijd zonder de benosigde medische hulp in zijn hoofdkwartier heeft gezeten. Hij was gewoon oud en versleten.
Het was dus helemaal niet meet nodig om hem om zeep te helpen.

Dit zijn gewoon weer geruchten die er toe dienen om partijen tegen elkaar op te zetten.


Het is ook veel te warm om te typen

05-08-2007, 14:50
dat is toch algemeen geweten,


hij is geen natuurlijke dood gestorven

05-08-2007, 14:56

Citaat door tetouani79:
offtopic klooo..
ik reageer niet zo vaak, maar bepaalde topics trekken mijn aandacht. laat dat vandaag toevalig een van jou zijn
en nou weer ontopic. het zou mij niet verbasen als hij echt vergiftigd is


Maar dan wel met een langzaam werkend gif, want de man was al heel lang niet meer goed gezond volgens mij.

En ja: een complottheorie gaat er altijd wel in als gesneden koek bij de mensen.

05-08-2007, 15:00
ik zei, HET ZOU MIJ NIET GEK ZIJN. neit gezegd dat ik het geloof.

05-08-2007, 15:02

Citaat door tetouani79:
ik zei, HET ZOU MIJ NIET GEK ZIJN. neit gezegd dat ik het geloof.


Ja OK.


Ik heb net lekker gefietst door een groot natuurgebied, ben wat moe en warm, en ben daarom nog wat wazig.

05-08-2007, 15:22
Arafat? Slachtoffer? hahahahaha!!



Citaat:
1973, 1 maart: PLO-terroristen vermoorden de Amerikaanse ambassadeur en zijn plaatsvervanger in Khartoum, alsmede een Belgische diplomaat. De slachtoffers worden eerst ontvoerd en op telefonische instructie van Yasser Arafat doodgeschoten.
opgerot

05-08-2007, 15:24


en het blijft heet.....move on...

05-08-2007, 15:35

Citaat door pakmelk:
Arafat...grotere huichelaars bestaan er amper... zijn volk crepeert in armoede, maar meneer had honderden miljoenen op zijn prive rekeningen...


Zo zijn er er nog meer van dat soort figuren in het Midden-Oosten... Uiteraard gesteund door het Westen.

05-08-2007, 15:54

Citaat door Agadir_Oufella:
Zo zijn er er nog meer van dat soort figuren in het Midden-Oosten... Uiteraard gesteund door het Westen.


tja, "we" zouden eens oppositiefiguren moeten gaan steunen....dan krijg je weer reaktie's van Agadir in de vorm van " ongewenste westerse imperialistiese/koloniale inmenging in de Arabische wereld" .....

Een volk dat eeuwenlang het beeld is voorgehouden van een Kalifaatstaat met aan het hoofd een despoot Kalief, als plaatsvervanger van een Wrekend, en Strengstraffend God, kan zich bijna nauwelijks een andere regeringsvorm voorstellen....laat staan iets anders najagen...

" demokratie? dat zijn door mensen bedachte wetten"...is het dan weer.
Fatah en Hamas laten beide zien, hoe "goed" ze met demokratie om kunnen gaan....moordt elkaar maar uit. Na de gewonnen of verloren verkiezingen.

Pagina's : [1] 2 3