Bekijk volle/desktop versie : Het is zwaarder dan ik dacht...



Pagina's : [1] 2

05-08-2007, 00:14
[ Als je moeder op vakantie is en je dan voor het huishouden, eten, kinderen, enz enz moet zorgen

Het lijkt wel alsof ik getrouwd ben met de keuken, allatief!! ]

05-08-2007, 00:16


neeeeee dit meen je niet is jouw moeder op vakantie en moet jij voor hethuis enzoo zorgen???

05-08-2007, 00:17
meskiena
lang leven onze moeders

laat die ander kinderen ook wat doen

05-08-2007, 00:17

Citaat door riffia_angel_h:
neeeeee dit meen je niet is jouw moeder op vakantie en moet jij voor hethuis enzoo zorgen???


Ja, en ik kan je vertellen dat het één zware klus is


Nu pas begrijp ik mijn moeder.

( Ik mis haar )

05-08-2007, 00:18


voor mezelf en het huis is al vermoeiend, laat staan met de kids erbij

klasse

05-08-2007, 00:18

Citaat door mocropopetje:
meskiena
lang leven onze moeders

laat die ander kinderen ook wat doen


Tja, het kan ook leuk zijn hoor.

Alleen zo vermoeiend als je daarnaast fulltime werkt

05-08-2007, 00:19

Citaat door xEyez_On_Mex:
Ja, en ik kan je vertellen dat het één zware klus is


Nu pas begrijp ik mijn moeder.

( Ik mis haar )



meid ik bergijp egt helemaal wat jij bedoeld. mijn ma is ook op vakantiee en ik ben hir met me pa. het is egt zwaar man. hahah ik d8 dat ik de enige was

05-08-2007, 00:19

Citaat door Bachelorette:
voor mezelf en het huis is al vermoeiend, laat staan met de kids erbij

klasse


Vorig jaar was ik ook alleen, had toen nergens last van.

Maar nu, het is lopende band werk er komt geen eind aan

05-08-2007, 00:20

Citaat door xEyez_On_Mex:
Vorig jaar was ik ook alleen, had toen nergens last van.

Maar nu, het is lopende band werk er komt geen eind aan


en je werkt er ook nog eens naast....topklasse

moet je niet slapen meid morgen zondag schoonmaakdag

05-08-2007, 00:21

Citaat door riffia_angel_h:
meid ik bergijp egt helemaal wat jij bedoeld. mijn ma is ook op vakantiee en ik ben hir met me pa. het is egt zwaar man. hahah ik d8 dat ik de enige was



Kunnen we alvast wennen, als we getrouwd zijn en kinderen krijgen, Insha'Allah..

05-08-2007, 00:23

Citaat door Bachelorette:
en je werkt er ook nog eens naast....topklasse

moet je niet slapen meid morgen zondag schoonmaakdag


Shokran, maar het is niet mijn intentie om comlimenten te krijgen. Wilde alleen laten weten hoe zwaar onze moeders het eigelijk hebben. Ik dacht altijd; Ewa, jij zit lekker thuis en ik werk de hele dag. Maar niets is wat het lijkt.

Morgen is inderdaad weer vroeg op met de kleintjes

05-08-2007, 00:24

Citaat door xEyez_On_Mex:
Kunnen we alvast wennen, als we getrouwd zijn en kinderen krijgen, Insha'Allah..



hahaha egt hea, na het werk je spullen neerleggn omkleden en hup de keuken in. eten maken afwassen serveren en ff rust. dan weer tafel opruimen afwassen. dan heb je nog ff tijd voorjezelf, om op marokko.nl te surfen

05-08-2007, 00:27



Citaat door riffia_angel_h:
hahaha egt hea, na het werk je spullen neerleggn omkleden en hup de keuken in. eten maken afwassen serveren en ff rust. dan weer tafel opruimen afwassen. dan heb je nog ff tijd voorjezelf, om op marokko.nl te surfen


Inderdaad, eten maken, eten serveren, kinderen naar bed, afwassen, huis opruimen, enz enz. Tot je geen energie meer over hebt en als een zombie achter marokko.nl gaat zitten (alsof er niks beters te doen is, maar goed )

05-08-2007, 00:33

Citaat door xEyez_On_Mex:
Shokran, maar het is niet mijn intentie om comlimenten te krijgen. Wilde alleen laten weten hoe zwaar onze moeders het eigelijk hebben. Ik dacht altijd; Ewa, jij zit lekker thuis en ik werk de hele dag. Maar niets is wat het lijkt.

Morgen is inderdaad weer vroeg op met de kleintjes



moeder zijn is zeker een fulltime job, maar ernaast werken is helemaal gekkenwerk.

hoe oud zijn de kleintjes?

05-08-2007, 00:40

Citaat door Bachelorette:

moeder zijn is zeker een fulltime job, maar ernaast werken is helemaal gekkenwerk.

hoe oud zijn de kleintjes?


Jazeker,

Kleinste is 2,5 gevolgd door een 6 jarige en daarna een 12 jarige. De rest is wat ouder gelukkig

Pagina's : [1] 2