Bekijk volle/desktop versie : Jo Frost: The Nanny



Pagina's : [1] 2 3

04-08-2007, 12:55
ik heb die gisteren mogen lenen van een vriendin en heb er al veel van gelezen.

wie heeft die ook en wat heb jij al toegepast op je kind?

wat hielp bij jou en welke tip niet?

04-08-2007, 12:59


arme kind, wees je niet te streng voor hem ?
boeken, strafstoel...

04-08-2007, 13:01
Dat boek ken ik niet, maar ik ben wel 2 andere boeken aan het lezen over het 'opvoeden' van kinderen.

Bijster interessant hoe je dingen anders aan kunt pakken en wat voor resultaten je daarmee boekt.

04-08-2007, 13:05
welke boeken zijn dat dan...?

04-08-2007, 13:06


http://www.leokrans.nl/boeken/alles_opvoeden.htm

04-08-2007, 13:08
'How to talk so kids will listen & listen so kids will talk' van Adele Faber en Elaine Mazlish.

'Kids are worth it!' van Barbara Coloroso.

Het zijn wel oude boeken hoor, maar ze behoren tot de bestsellers in deze categorie. Mijn man kwam op het idee om ze te bestellen en zodoende .

Oh, ze zijn wel in het Engels.

04-08-2007, 13:11

Citaat door fatt:
arme kind, wees je niet te streng voor hem ?
boeken, strafstoel...


hihi ja ik ben écht in de ban de laatste tijd



nee ben écht bang voor een "stout" kind

04-08-2007, 13:12

Citaat door Oemmi:
Dat boek ken ik niet, maar ik ben wel 2 andere boeken aan het lezen over het 'opvoeden' van kinderen.

Bijster interessant hoe je dingen anders aan kunt pakken en wat voor resultaten je daarmee boekt.


ze komt op tv, the nanny

04-08-2007, 13:18

Citaat door bollebuik:
ze komt op tv, the nanny


Als 't een nieuw programma is --> ik heb geen tv .

04-08-2007, 20:39
Ik ga van mijn leven geen boek meer lezen over opvoeden en babys er staat alleen maar bla in,bv de schrijfsters zegt dat je je baby pas bij 1 jaar aardappelen mag geven en alleen maar peren voor 3maanden lang,nee voor mij geen opvoedboeken meer ofzo

04-08-2007, 20:56

Citaat door achermijnpc:
Ik ga van mijn leven geen boek meer lezen over opvoeden en babys er staat alleen maar bla in,bv de schrijfsters zegt dat je je baby pas bij 1 jaar aardappelen mag geven en alleen maar peren voor 3maanden lang,nee voor mij geen opvoedboeken meer ofzo



ik heb mijn zoontje bij 3maanden al aardappel gegeven...............

04-08-2007, 20:57

Citaat door achermijnpc:
Ik ga van mijn leven geen boek meer lezen over opvoeden en babys er staat alleen maar bla in,bv de schrijfsters zegt dat je je baby pas bij 1 jaar aardappelen mag geven en alleen maar peren voor 3maanden lang,nee voor mij geen opvoedboeken meer ofzo


Over het voeden van je kind zou ik ook niet zo snel een boek gaan lezen.. wij doen het toch altijd anders .

Maar met betrekking tot de pedagogische aspecten (opvoeden) e.d., kun je als moederzijndje nog best veel opsteken. Ik lees wel bij voorkeur eerst de Islamitische boeken omtrent de pedagogiek, dan die andere.

04-08-2007, 20:59



Citaat door Oemmi:
Over het voeden van je kind zou ik ook niet zo snel een boek gaan lezen.. wij doen het toch altijd anders .

Maar met betrekking tot de pedagogische aspecten (opvoeden) e.d., kun je als moederzijndje nog best veel opsteken. Ik lees wel bij voorkeur eerst de Islamitische boeken omtrent de pedagogiek, dan die andere.


wat is dan het verschil?

je zet je kind in de hoek...is het een islamitische hoekje of zo? een muurtje waar je een kaaba op hebt getekend?

of nee wacht, ga je hem islamitisch straffen?

04-08-2007, 21:10

Citaat door bollebuik:
wat is dan het verschil?

je zet je kind in de hoek...is het een islamitische hoekje of zo? een muurtje waar je een kaaba op hebt getekend?

of nee wacht, ga je hem islamitisch straffen?


Hahaha, lol .

In dat soort boeken wordt eigenlijk niet zo ingegaan op dingen als straffen enzo (althans de boeken die ik heb gelezen), maar meer hoe je je kind de juiste Islamitische opvoeding geeft zodat het opgroeit met de liefde voor zijn/haar Dien en hier ook naar handelt. En op welke leeftijd je met bepaalde dingen begint etc..

Daarom zijn die andere boeken handig voor ernaast.

04-08-2007, 21:13
Jah daarom geen boeken meer voor mij

Pagina's : [1] 2 3