Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk wat voor schoentjes dragen jullie onder een takshita?



04-08-2007, 00:53
ik ga aanstaande woensdag incha allah naar marokko..me neef gaat incha alllah trouwen...

ik wil dus daar takshita laten naaien maar ik weet nog niet wat voor kleur...dus weet ik ook niet welke kleur schoentjes ik moet meenemen...

wat voor soort en kleur moet ik meenemen dat bij elke takshita past?

alvast bedankt!!!

04-08-2007, 10:02


Elegantepumps met een hoge hak, en wat ik persoonlijk belangrijk vindt is dat het van leer is.De kleur kan je bepalen aan de hand van je takshita.

zwart x beigex witx daaruit kan je kiezen maar het zou mooier geweest zijn als je al wist welke kleur jurk je laat naaien.


Veel plezier en succes...

04-08-2007, 11:29
Ja ligt er echt aan welke kleur jurk je aan hebt zwart kan bijv, met zilvere pumps en rood ook maar je kan ook voor ff kleuren kiezen zoals zwart met diverse kleuren en zwarte tas of wit met witte tas maar persoonlijk hou ik meer van glitter dus goud en zilver

04-08-2007, 12:15

Citaat door Chouaffa...:
Ja ligt er echt aan welke kleur jurk je aan hebt zwart kan bijv, met zilvere pumps en rood ook maar je kan ook voor ff kleuren kiezen zoals zwart met diverse kleuren en zwarte tas of wit met witte tas maar persoonlijk hou ik meer van glitter dus goud en zilver



bedankt voor je reactie ...anders koop ik daar wel schoentjes..weet echt niet welke kleur takshita het word

ik denk goud of turquase

04-08-2007, 12:26


mooie sandaaltjes met een naaldhak en je tenen gelakt kunnen ook heel chique zijn

dat heb ik ook meestal

04-08-2007, 12:29

Citaat door ~luna~:
mooie sandaaltjes met een naaldhak en je tenen gelakt kunnen ook heel chique zijn

dat heb ik ook meestal



dat kan inderdaad ook mooi zijn..met lange naaldhak
ben vrij kort(1m66)anders sleep ik die jurk mee

04-08-2007, 12:30

Citaat door bent_elmagreb:
dat kan inderdaad ook mooi zijn..met lange naaldhak
ben vrij kort(1m66)anders sleep ik die jurk mee




?

04-08-2007, 12:32

Citaat door ~luna~:
?



als die jurk beetje lang is en ik draag een sandaal of lage hak...dan sleep ik die jurk mee over de grond...snappie

04-08-2007, 12:34

Citaat door bent_elmagreb:
als die jurk beetje lang is en ik draag een sandaal of lage hak...dan sleep ik die jurk mee over de grond...snappie



lijkt me nogal logisch dat je een lange hak aandoet ......en geen lage je gaat geen slippers onder je taksita aan

04-08-2007, 12:35

Citaat door bent_elmagreb:
als die jurk beetje lang is en ik draag een sandaal of lage hak...dan sleep ik die jurk mee over de grond...snappie



lijkt me nogal logisch dat je een lange hak aandoet ......en geen lage je gaat geen slippers onder je taksita aan



04-08-2007, 12:36

Citaat door ~luna~:
lijkt me nogal logisch dat je een lange hak aandoet ......en geen lage je gaat geen slippers onder je taksita aan




(hoef niet perse slippers te zijn)

me nicht is vrij lang en zei draagt lage schoenen onder een takshita

04-08-2007, 12:46
oké op die manier