Bekijk volle/desktop versie : betaalbare catering



06-10-2003, 17:02
HULLUUPPPP!!!!

Ik zou graag willen weten welke catering nou echt een beetje te betalen is.
Stel:
Ik heb een eigen lokatie en wil het volgende:
200 personen
salade
pastilla kip
vlees
gemengd fruit
versiering van de zaal

Welke catering adviseren jullie me dan?
En nog belangrijker: wat kost het????
Waarom doet iedereen aan de telefoon zo moeilijk over de kosten en willen ze per se dat je langskomt?

Ik moet op de korte termijn (begin december) een bruiloft geregeld hebben: dus HUULLUUUP!!!!

Groetjes,
Knufkussie

06-10-2003, 18:12


meid ik denk rond de €4.000
Waarom laat je je familie niet koken.
Ik ga ook in december trouwen maar weet niet of ik het in een zaal ga doen of gewoon thuis. Allemaal gezeur en stress voor die zes uurtjes.
Ik denk dat ik het maar thuis ga doen, het belangrijkste is de sfeer.
Gewoon klein en gezellig.

succes meid met het regelen.

07-10-2003, 09:10
Ik wil het liever niet thuis doen omdat ik het mijn ouders en zussen niet aan wil doen. Ik wil dat juist mijn ouders, broers en zussen van de bruiloft genieten en niet met opgestroopte mouwen moeten rondrennen. Daar komt ook nog bij dat ik een enorme familie heb en het sowieso niet in ons huis past.

Welke catering bedoel je als je het hebt over ongeveer €4000?

07-10-2003, 10:32
Hoi,

Ik zou je dounya afrah als cateraar willen voorstellen. Deze man is zo goed en reel. en wat de zaal versiering betreft ik vind hem de beste cateraar tot nu toe die ik mee heb gemaakt.

Als het goed is is dit zijn tel: 0625031782

succes verder.

07-10-2003, 11:11


dounya afrah is te duur meid

07-10-2003, 11:18

Citaat:
Origineel gepost door knufkusje
Ik wil het liever niet thuis doen omdat ik het mijn ouders en zussen niet aan wil doen. Ik wil dat juist mijn ouders, broers en zussen van de bruiloft genieten en niet met opgestroopte mouwen moeten rondrennen. Daar komt ook nog bij dat ik een enorme familie heb en het sowieso niet in ons huis past.

Welke catering bedoel je als je het hebt over ongeveer €4000?
Nou meid ik heb ook een hele grote familie, maar ik ga ze niet allemaal uitnodigen, alleen gezellige mensen maar ja we hebben een grote huis het moet wel lukken. en wat betreft dat je je familie wil laten genieten en niet laten stressen dan kan je toch ook vrouwen laten koken van je familie of buren, je kan ze ook geld geven €80 voor een vrouw dat is toch mooi meegenomen.

Ik heb genoeg mensen van de familie die het wel zouden doen ik hoop jij ook maar goed meid een catering is ook niets mis mee alleen het is en blijft duur al neem je de goedkoopste.

Ik ken wel een meisje die in de zomer was getrouwd ze had een catering en zaal samen voor €5.000 .
Mocht je die nummer willen hebben dan hoor ik het van je meid
Het was wel een turkse bruiloft.

07-10-2003, 12:02
Dag mensen,
Ik ga in december trouwen en ik ga geen catering doen, ik vind dat ze teveel vragen!! En volgens mij maken ze misbruik vna hun positie en voelen sommigen zich gedwongen om dan maar een dure Marokkaanse catering te doen...
Anyways ik heb een beetje rondgevraagd bij cateraars en ik doe het niet, ik heb twee kennissen die vaker het eten verzorgen voor bruiloften en ik heb ook enkele kooksters gesproken. Zij vragen niet abnormaal veel en ze hebben verstand van zaken . Als je zegt ik wil dat voor 150 mensen het eten gereed is om 6 uur, dan is het ook gereed om 6 uur en dan hoef je je niet druk te maken hoeveel kooksters, dat weten ze zelf. Daarnaast neem ik een paar bediendes, (regel ik via die kooksters) en sommigen hebben zelfs decoratie...
Want ik wil ook niet dat mijn familie op mijn grote dag in de keuken staat of moet serveren, dat vind ik zo zonde...!
Nou ik wens je veel succes en alsje iets wil weten hoor ik het wel.
Groetjes,

07-10-2003, 12:08
hoi ik ga ook 27 december trouwen
en ik vind dat je gelijk hebt meid
ik wil dat me moeder van me bruiloft gaat
genieten ik ben tenslotte de eerst die gaat trouwen van haar
kinderen kun je mij misschien helpen aan nummer van kooksters

07-10-2003, 12:23
hoi meid ,
ik ga ook 6 december trouwen
en ga een catering doen die 4
meisjes bediening doen en gaan stoelen
meenemen en tafels die ze zelf gaan versieren
een ik ken een vrouuw die voor ons gaat koken
pastille en vlees enz
nou dan kom je toch veel goedkoper uit
ik wens je veel geluk met je huwelijk

groetjes halima

07-10-2003, 12:27
gefeliciteerd missarmani mag ik
vragen hoe duur jij uit komt met die seveersters enz..