Bekijk volle/desktop versie : Metro van vandaag...



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

02-08-2007, 10:06
2 pagina''s groot "Maagdenvlies " als onderwerp.... Goedemorgen !





02-08-2007, 10:13


tjonge jonge eerst lopen krikken en dan scheinheilig de boel gaan dichtnaaien

02-08-2007, 10:13
schijnheilig he!! en als britney Spears maagd wil blijven tot t huwelijk is t schattig!! Katholieke mensen moeten toch ook maagd blijven tot t huwelijk. Alleen die meiden die zogenaamt hun vlies laten herstellen zijn domme oenen. altijd de islam belachelijk maken. en dan gaan ze ook nog met mensen praten van ik wil sex maar mag niet, dus dit en dat...

02-08-2007, 10:14
Ja dat komt door de hypocrisie van de Marokkaanse man, die een maagd wil huwen, nu je maakt toch eerst een proefrit als je een auto koopt, nu dat geld ook voor vrouwen, ik zeg zelfs je moet pas trouwen als het eerste kind zich aandient dan weet je zeker dat je geen kat in de zak neemt.
Of is dit vrouwonvriendelijk?

02-08-2007, 10:15


Ik vind dit echt misselijkmakend. Als je een fout maakt in je leven moet je de consequenties er maar van ondervinden. Pleziertjes maken met mannen en dan voordat je trouwt een maagdenvlies herstel operatie nemen, is toch van het gekke.

Plus dat je de man met wie je trouwt gewoon in de zijk neemt. Hij gaat er vanuit dat hij trouwt met een maagd. Hoe kun je ooit leven met deze gedachten en hoe ga je je tegenover god verantwoorden.

Moge Allah ons leiden.

02-08-2007, 10:15

Citaat door raufvaugel:
Ja dat komt door de hypocrisie van de Marokkaanse man, die een maagd wil huwen, nu je maakt toch eerst een proefrit als je een auto koopt, nu dat geld ook voor vrouwen, ik zeg zelfs je moet pas trouwen als het eerste kind zich aandient dan weet je zeker dat je geen kat in de zak neemt.
Of is dit vrouwonvriendelijk?



Dat is islamitisch niet gepast.. Maar dat wist je wellicht al!

02-08-2007, 10:15
vergelijk jij een auto met een vrouw?????

je moest je schamen voor deze belachelijke uitspraak

02-08-2007, 10:16

Citaat door raufvaugel:
Ja dat komt door de hypocrisie van de Marokkaanse man, die een maagd wil huwen, nu je maakt toch eerst een proefrit als je een auto koopt, nu dat geld ook voor vrouwen, ik zeg zelfs je moet pas trouwen als het eerste kind zich aandient dan weet je zeker dat je geen kat in de zak neemt.
Of is dit vrouwonvriendelijk?



02-08-2007, 10:18

02-08-2007, 10:19

02-08-2007, 10:23
weet je wat ik niet snap??????

zijn ze dan niet bang voor allah swt??
en een huwelijk die zo begint met leugens is gedoemd te mislukken.

02-08-2007, 10:23
Bloeden na een ontmaagding, das ook weer zo wat. Stel dat ze dan toch niet bloed na zo een hersteloperatie als ze weer naar bed gaat met haar man. En dan?

02-08-2007, 10:25



Citaat door Moslima27:
weet je wat ik niet snap??????

zijn ze dan niet bang voor allah swt??
en een huwelijk die zo begint met leugens is gedoemd te mislukken.


Ja, inderdaad. En dan nog zo lang te kunnen leven met zo een leugen.

02-08-2007, 10:25

Citaat door een_Rotterdamse:
Bloeden na een ontmaagding, das ook weer zo wat. Stel dat ze dan toch niet bloed na zo een hersteloperatie als ze weer naar bed gaat met haar man. En dan?


gaat ze scheiden en dan weer zo'n operatie doen en ditmaal moet het strakker dichtgenaaid worden

iwa allah ih koefen hawn

02-08-2007, 10:26
Ik vind onze cultuur walgelijk... Gatverdamme. En het zijn de vrouwen die dit in stand houden door er zelf veel waarde aan te hechten en door zelf geen maagd te eisen en door hun kinderen ongelijk op te voeden.

Echt walgelijk die cultuur van ons.. om van te kotsen zo erg

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12