Bekijk volle/desktop versie : Weet Je Wat Me Opvalt!!!



31-07-2007, 22:16
hele jaar eten ze bajsara(tamarakt)..maken wc schoon voor hollanders...glippen in het open baar vervoer,roven ouwe dames van tasjes om te over leven........is de zomer aangekomen:ryden die zelfde personen in de duurste cabrios,hebben ze plotseling een wit schoon overhemd,eten met mes en vork en roken shisja aan de boulevard van saidia....en kapsones dat ze hebben(praten zogenaamd alleen hollands,frans of duits)

31-07-2007, 22:17



Citaat door bilal07:
hele jaar eten ze bajsara(tamarakt)..maken wc schoon voor hollanders...glippen in het open baar vervoer,roven ouwe dames van tasjes om te over leven........is de zomer aangekomen:ryden die zelfde personen in de duurste cabrios,hebben ze plotseling een wit schoon overhemd,eten met mes en vork en roken shisja aan de boulevard van saidia....en kapsones dat ze hebben(praten zogenaamd alleen hollands,frans of duits)




jammer he

31-07-2007, 22:22
Jou vrienden misschien ja, dan moet je maar even met stijlvollere mensen omgaan.

Gewoon mensen die er het hele jaar goed uit zien, die het hele jaar in een dikke bak rijden, die het hele jaar hard en eerlijk werken, die vaker op vakantie gaan en die NIET roken.

31-07-2007, 22:22
zo is het wel de meeste in mij buurt werken de hele jaar niet en als de zomer aankomt rijden ze in de duurste auto's da kan toch niet zelfs die de hele jaar kei hard werken kunnen ze niet betalen

31-07-2007, 22:23



Citaat door bilal07:
hele jaar eten ze bajsara(tamarakt)..maken wc schoon voor hollanders...glippen in het open baar vervoer,roven ouwe dames van tasjes om te over leven........is de zomer aangekomen:ryden die zelfde personen in de duurste cabrios,hebben ze plotseling een wit schoon overhemd,eten met mes en vork en roken shisja aan de boulevard van saidia....en kapsones dat ze hebben(praten zogenaamd alleen hollands,frans of duits)



maar tamarakt is wel lekker hoor!!

31-07-2007, 22:25

Citaat door Rif_Assepoester:
Jou vrienden misschien ja, dan moet je maar even met stijlvollere mensen omgaan.

Gewoon mensen die er het hele jaar goed uit zien, die het hele jaar in een dikke bak rijden, die het hele jaar hard en eerlijk werken, die vaker op vakantie gaan en die NIET roken.
ik heb het niet over jou vader die zijn busje met gordijntjes de hele jaar door in de garage dumpt om geen belasting te hoeven betalen...

31-07-2007, 22:26

Citaat door rifia_girl:
maar tamarakt is wel lekker hoor!!
af en toe maar niet de hele jaar door..

31-07-2007, 22:26

Citaat door bilal07:
ik heb het niet over jou vader die zijn busje met gordijntjes de hele jaar door in de garage dumpt om geen belasting te hoeven betalen...




31-07-2007, 22:28

Citaat door bilal07:
af en toe maar niet de hele jaar door..



Tamriqt is lekker in de winter, als je van je stage/werk/school komt, rond de klok van half zes.

Een beetje olijfolie (zjesht tahoeresht), erkemmoen (komijn), hete pepertje, teshnieft en een glas karnemelk.

31-07-2007, 22:29

Citaat door Rif_Assepoester:
Tamriqt is lekker in de winter, als je van je stage/werk/school komt, rond de klok van half zes.

Een beetje olijfolie (zjesht tahoeresht), erkemmoen (komijn), hete pepertje, teshnieft en een glas karnemelk.


3la combinatie Is dat lekker?

31-07-2007, 22:29

Citaat door bilal07:
hele jaar eten ze bajsara(tamarakt)..maken wc schoon voor hollanders...glippen in het open baar vervoer,roven ouwe dames van tasjes om te over leven........is de zomer aangekomen:ryden die zelfde personen in de duurste cabrios,hebben ze plotseling een wit schoon overhemd,eten met mes en vork en roken shisja aan de boulevard van saidia....en kapsones dat ze hebben(praten zogenaamd alleen hollands,frans of duits)



31-07-2007, 22:30

Citaat door bilal07:
af en toe maar niet de hele jaar door..



jaah op zen tijd natuurlijk!

31-07-2007, 22:31



Citaat door elmekteb:
3la combinatie Is dat lekker?



Iesba7... wel echte Irrifiën Tamriqt.

31-07-2007, 22:31

Citaat door Rif_Assepoester:
Tamriqt is lekker in de winter, als je van je stage/werk/school komt, rond de klok van half zes.

Een beetje olijfolie (zjesht tahoeresht), erkemmoen (komijn), hete pepertje, teshnieft en een glas karnemelk.
ze is ingehuurd voor iran als kernbom en dat zijn de grondstoffen ervoor....

31-07-2007, 22:36

Citaat door Rif_Assepoester:
Iesba7... wel echte Irrifiën Tamriqt.


Ik ben geen riffia dus ik ken het niet