Bekijk volle/desktop versie : Informatie over.....



31-07-2007, 09:41
Salaam alaykum,
Hoe gaat het met jullie?? inshaALlah verkeren jullie allen in een goede staat van imaan en gezondheid.....
Zou er iemand mij kunnen helpen aan informatie over verschillende cateringen/ decoratie/ neggafa's...........Dus wat ze kosten wat ze allemaal hebben aan spullen etc etc......Ik zag ook een keer een site over decoraties, en dan had je verschillende stijlen, bijv 1001 nachten, van dat mooie appeltjes groen met creme, hele aparte mooie kleuren.....Weet iemand misschien waar ik t over heb????hahahahah.........
Hoop dat jullie me kunnen helpen, misschien ook handig voor de andere toekomstige bruidjes inshaALlah......

BarkeAllahoe feekoem,

31-07-2007, 11:06


http://www.linadecoratie.nl ook voor de kleuren goud, paars, oudroze olijfgroen en bordeauxrood.

Stuur me een PM of mailtje met het aantal personen waarvoor je decoratie zoekt dan stuur ik je een offerte toe.

Groetjesss en successs met plannen.

Najat - Lina Decoratie-
Telnr. 0611290767
info@linadecoratie.nl

31-07-2007, 12:50
ALaysa wedding design
voor receptieboeken, fotoalbums, ringkussentjes, boeketjes en corsages




02-08-2007, 11:07
voor decoratie in belgie kun je bij mij terecht. ik heb decoratie in verschillende kleuren en heb ook serveersters. indien je interesse hebt pm me maar

03-08-2007, 14:52


Aangeboden mooie zaaldecoratie voor alle feestelijke gelegenheden.

Tafels:
Op de tafels komen lange, effen, crèmekleurige tafelkleden met daarop een bovenkleed, bestaand uit crèmekleurige gaas, afgezet met breed satijnen lint.
Het wordt compleet gemaakt met servetten en een grote zilveren 5-armige kandelaar. De kaarsen zijn in de kleur van de stoeldecoratie.

Stoelen:
De stoelhoezen (10 stuks) zijn van dezelfde crèmekleurige stof met organza stoeldecoratie in verschillende kleuren voor elke feestelijke gelegenheid.
Bijv. de groene set past bij een hennafeest, bordeauxrood voor een bruiloft.
Tevens ben ik ook in het bezit van het lila.
Voor geboortefeesten heb ik de kleuren babyblauw en lichtroze.

De theeglazen,wijnglazen en karaffen zijn inbegrepen !!!!

Een complete tafel kost € 25,=

Ingang:
De ingang bestaat uit een loper (in kleur van de decoratie), 4 grote zilveren pilaren, 2 tafelkleden, kandelaar met kaarsen (kleur decoratie), dienblad voor melk en een kleine zilveren tagine voor dadels.

De ingang kost € 25,=
(mocht je ook een waspaal bij de ingang willen komt er € 15,= bij.)

Ook heb ik tagine's te huur voor het opdienen van het eten.

Voor vragen en interesse ben ik bereikbaar op het nummer 06 – 148 11 578.
Tevens kan je me mailen op layladokni@hotmail.com

http://www.mijnalbum.nl/Album=VYWW67QG