Bekijk volle/desktop versie : Wie zal op de bank belanden bij Barca? Eto,Dinho of henry?



30-07-2007, 12:59

Citaat door Sevilliaan:
‘Barça op papier geweldig team’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zondag, 29 juli om 15:26

In een interview aan de Spaanse sportkrant Marca heeft Frank Rijkaard benadrukt dat hij allerminst van plan is om Samuel Eto'o, Ronaldinho, Lionel Messi en Thierry Henry tergelijkertijd op te stellen. Ook wil de trainer van Barcelona niks weten van de vergelijkingen met het Dream Team van vijftien jaar terug en de ploeg die vorig jaar de Champions League veroverde.

“Op papier hebben we een geweldig team en dat creëert een hoog verwachtingspatroon bij de aanhang. We moeten ook op het veld laten zien dat we over geweldig team beschikken. Het is niet mijn stijl om het team met andere teams uit het verleden te vergelijken. Dat is nu geschiedenis en we leven in het heden. We moeten met zijn allen er hard voor werken om over een paar jaar ook herinnerd te worden als een team dat vele prijzen in de wacht sleepte.”

“Of ik de beste aanval ter wereld tot mijn beschikking heb? We beschikken over veel kwaliteit in de voorhoede, maar ook inzet geeft de doorslag. Alléén op basis van kwaliteit red je het niet in het hedendaagse voetbal. Inzet, de juiste mentaliteit en opoffering zijn in mijn visie het belangrijkste.”

“Ik ben niet bang om de opstelling voor het eerste officiële duel bekend te maken. Ik hoop dat iedereen volgende maand in topvorm verkeert, maar ook in de maanden daarna. We hebben een lang seizoen voor de boeg met vele wedstrijden. Iedereen zal aan spelen toekomen en de kans krijgen.”

“Niet altijd zullen de beste spelers op het veld staan. Dat is ook afhankelijk van blessures, vormverlies of schorsingen. Ik ben niet gediend van de term beste spelers. Daar kunnen we pas aan het eind van het seizoen over spreken. Op dit moment is iedereen gelijkwaardig aan elkaar.”

“Iedereen wil Eto’o, Ronaldinho, Messi en Henry samen zien spelen, maar dat is geen extra druk voor mij. Het publiek wil de meest populaire spelers op het veld zien, maar het is mijn taak om te beoordelen of dit wel mogelijk is. Ik ben van mening dat het mogelijk is, maar nogmaals dit is ook afhankelijk van de eerdergenoemde factoren. Daarnaast moet het evenwicht in het elftal niet verstoord worden.”

“Ik ben blij met de aankopen, aangezien deze ons weer van diversiteit zullen voorzien. Door de aanwezigheid van nieuwe spelers doen de andere spelers een stapje extra en dat is een interessant proces. Abidal beschikt over veel kwaliteiten en ik hoop dat hij zich zo snel mogelijk aanpast. "
.

30-07-2007, 13:01


Ze kunnen gewoon alle drie spelen

30-07-2007, 13:03
Het lijkt wel of Messi de enige is, die zeker van zijn plaats is.

30-07-2007, 13:15

Citaat door xxxxxxxxx:
Ze kunnen gewoon alle drie spelen

Alle 4 bedoel je

30-07-2007, 17:12


Ik denk dat Eto'o op de bank gaat zitten. Messi heeft speelminuten nodig om zich verder te ontwikkelen, ronaldinho is de beste speler die ze hebben en Henry ga je niet kopen om hem vervolgens op de bank te zetten. En als Eto'o op de bank gaat zitten gaat hij mekkeren en wil hij graag vertrekken. AC Milan, Arsenal?

30-07-2007, 18:06
Wie zal Real Madrid niet binnenhalen ?

Reyes , Robben, Kaká of Drenthe...??











Juiste antwoord : Alle 4 zullen niet komen!

30-07-2007, 22:32

Citaat door samirmocro:
Ik denk dat Eto'o op de bank gaat zitten. Messi heeft speelminuten nodig om zich verder te ontwikkelen, ronaldinho is de beste speler die ze hebben en Henry ga je niet kopen om hem vervolgens op de bank te zetten. En als Eto'o op de bank gaat zitten gaat hij mekkeren en wil hij graag vertrekken. AC Milan, Arsenal?




ik denk dat eto'o binnekort naar ac milan gaat
hij heeft geen zin om te banken

30-07-2007, 22:35

Citaat door Freshnesz:
Wie zal Real Madrid niet binnenhalen ?

Reyes , Robben, Kaká of Drenthe...??











Juiste antwoord : Alle 4 zullen niet komen!



effe een correctie
wie zal komen
reyes gaat naar het broertje van real madrid
dus je weet zelf barca wint zeker niet van een club uit madrid
robben en drenthe komen zeker
ze worden binnenkort gepresenteerd
en kaka komt ook, alleen de vraag is waneer
dus hier heb je antwoord

30-07-2007, 22:36
hoe bedoel je drenthe wordt binnekort gepresenteerd ?
hij speelt nog een heel jaar bij feyenoord

30-07-2007, 22:37
Maar henry heeft sowieso basisplaats, anders halen ze em niet voor 24 miljoen

30-07-2007, 22:38

Citaat door gmail:
hoe bedoel je drenthe wordt binnekort gepresenteerd ?
hij speelt nog een heel jaar bij feyenoord




let maar op
nu hoor je niks
maar binnenkort wordt hij gepresenteerd
hij komt zeker naar real madrid

31-07-2007, 01:26
ik heb net op barcaTV gekeken en rijkaard gaf een interview en zei dat hij met iedereen gaat spelen..!! dus jou bron is niet goed. want ik heb barcaTV gekeken en daar zei rijkaard: alle 4 komen te spelen.

je kan het oowk zien op barcaTV maar dan moet je je inloggen. (waar kan je inloggen?) dat moet je dan maar zoeken ik ben je niks verschuldigt..!!



ik voel zo een reactie aankomen..!!

31-07-2007, 14:03



Citaat door doody:
effe een correctie
wie zal komen
reyes gaat naar het broertje van real madrid
dus je weet zelf barca wint zeker niet van een club uit madrid
robben en drenthe komen zeker
ze worden binnenkort gepresenteerd
en kaka komt ook, alleen de vraag is waneer
dus hier heb je antwoord


Reyes is inderdaad al naar Atletico..
Drenthe : Real Madrid heeft 13 Miljoen euro geboden, maar er is nog niets zeker..
Robben: Ik verwacht wel dat hij naar Real gaat, want bij Chelsea kan hij het vergeten..
Kaka : ..............