Bekijk volle/desktop versie : op wie lijk je kids



Pagina's : [1] 2

30-07-2007, 08:50
zoals ik al zei op wie lijken je kinderen op de mama of op de papa??ik ben benieuwd

30-07-2007, 09:09


Ik heb nog geen kids, maar ik hoop insahallah dat ze de mooie haren van hun papa krijgen

30-07-2007, 09:12
Ik heb geen kids, maar ik zelf lijk op de kant van mijn pa

30-07-2007, 09:13
mijn ene zoontje is precies zijn vader qua uiterlijk maar absoluut IK qua instelling en karakter (hij heeft ook het talent om te kunnen lachen en huilen tegelijk)

mijn andere zoontje is precies mijn schoonvader. de zus van mijn schoonvader pakte hem voor het eerst op toen ie 3 maanden was en het eerste wat ze zei was: 'dit is mijn broer!'

30-07-2007, 09:28


grappig
Citaat door noona:
mijn ene zoontje is precies zijn vader qua uiterlijk maar absoluut IK qua instelling en karakter (hij heeft ook het talent om te kunnen lachen en huilen tegelijk)

mijn andere zoontje is precies mijn schoonvader. de zus van mijn schoonvader pakte hem voor het eerst op toen ie 3 maanden was en het eerste wat ze zei was: 'dit is mijn broer!'

30-07-2007, 09:31
Precies zijn vader,.. in alles. Maar hoor de laatste tijd dat hij veel op mijn jongste broer lijkt.

30-07-2007, 09:37
Mijn zoontje lijkt veel op mijn schoonzusje en mijn dochtertje veel op mijn schoonmoeder, toen ze geboren was zei iedereen tegen mij ( heb je je schoonmoeder zo erg gehaat tijdens de swangerschap? ) ik zo: nee

Schijnt dat als je kinderen op je schoonouders lijken dat dat komt omdat je ze haat.

Bullshit, ik mag haar juist graag

30-07-2007, 09:46

Citaat door katar:
Mijn zoontje lijkt veel op mijn schoonzusje en mijn dochtertje veel op mijn schoonmoeder, toen ze geboren was zei iedereen tegen mij ( heb je je schoonmoeder zo erg gehaat tijdens de swangerschap? ) ik zo: nee

Schijnt dat als je kinderen op je schoonouders lijken dat dat komt omdat je ze haat.

Bullshit, ik mag haar juist graag

wat een belediging arme meid

30-07-2007, 09:49
mijn oudste dochter lijkt sprekend op haar vader. de andere dochter lijkt op de zus van haar vader. en mijn oudste zoontje lijkt sprekend op zijn opa van vaders kant. en de jongste zoontje is twee druppels water zijn oom(broer van zijn vader.)


ik zeg altijd tegen mijn man dat hij zijn kinders alleen heeft gekregen. ik heb nooit maar dan ook nooit van iemand gehoord dat mijn kinderen op mij lijken.

ik vind het best sneu voor mezelf

30-07-2007, 09:55

Citaat door Ayfaske:
wat een belediging arme meid
dat vond ik nou ook.

mijn opinie was dat het juist leuk was voor oma omdat ze op haar leek.

30-07-2007, 09:55

Citaat door roemaisa78:
mijn oudste dochter lijkt sprekend op haar vader. de andere dochter lijkt op de zus van haar vader. en mijn oudste zoontje lijkt sprekend op zijn opa van vaders kant. en de jongste zoontje is twee druppels water zijn oom(broer van zijn vader.)


ik zeg altijd tegen mijn man dat hij zijn kinders alleen heeft gekregen. ik heb nooit maar dan ook nooit van iemand gehoord dat mijn kinderen op mij lijken.

ik vind het best sneu voor mezelf
ahhhhhhhhhhhhhhh

30-07-2007, 10:07
Ik hoop dat mijn kindje mijn haren en mijn neusje zal hebben En de wenkbrauwen en lippen van haar vader..Ooh ja en de tanden! En ogen eigenlijk ook van mij!

Achh ja, als het maar inshalah gezond is..Maar af en toe dromen is leuk

30-07-2007, 10:25


Mijn ene dochter is precies haar vader, en mijn schoonzus, die trouwens precies op mn man lijkt, ook qua karakter is ze heeel easy going, netals haar daddy...

De andere is precies mij in mijn babyjaren, als mijn moeder haar hoort huilen zegt ze het is echt alsof ik 23 jaar terug in de tijd ben, precies mijn deuntje ....mijn oma was van het weekend met haar aan het spelen, en ze zij subhana allah....jou uiterlijk, jou bewegingen...jou manier van kijken..hihi

eerlijk verdeeld dus!

30-07-2007, 10:51
Ik heb zelf geen kids maar zelf lijk ik qua uiterlijk en innerlijk op mn moeder

30-07-2007, 10:52
op geen een van beide en helemaal niet op mij, zij is blank en heeft lichte ogen grijs\blauw...............terwijl wij licht getint zijn en donker haar hebben.

naast ons zijn wij echt donker en zij melkwit!.............weet t ook niet.

Pagina's : [1] 2