Bekijk volle/desktop versie : Terug kijken op je bruiloft....



Pagina's : [1] 2 3 4

29-07-2007, 21:21
Heerlijk gevoel krijg ik er effe bij... er is niets op tv, en 1x in het jaar (vaak rond onze trouw datum) gaan we er helemaal voor zitten om alle bandjes terug te kijken van onze bruiloft.... van begin tot eind...
Aan het einde met rollende tranen

oeffff het lijkt net of ik naar iemand anders bruiloft aan het kijken ben, en niet dat ik het echt zelf geweest ben die daar gezten heb... waarom vliegt de tijd, dat je alleen maar bandjes aan herinnering hebt...
Oeff... nou ga een poging wagen tot... er is toch niets op tv....

Hoe vaak kijken jullie naar de bandjes/cd's van je bruiloft...

Groetjes
Fat

29-07-2007, 21:25


Ik zou denk ik zowat elke week kijken

29-07-2007, 21:36
jah in begin doe je dat, iedereen die komt wilt zien, plus zelf wil je het in het weekend zien, maar na een jaar is het genoeg geweest, dan ken je het uit je hoofd, nu doe ik nog zo, als iemand het wilt zien pak ik ze erbij, maar zo wie zo 1x in het jaar erbij pakken, en van a tot z kijken

29-07-2007, 21:40
Ben nog niet getrouwd maar kan me best voorstellen dat je ze vaak terug bekijkt.

29-07-2007, 21:40


Ik kijk het ook 2 keer per jaar. Ik pak me trouwalbum er vaker bij. Ik vind het leuker om de foto's te zien. Als ik de dvd kijk dan moet ik ook vaak een traantje weg pikken.. Dat is niet leuk als de hele familie erbij zit. Ze verklaren me allemaal voor gek..

29-07-2007, 21:42
Ik kijk mijn dvd regelmatig terug. Vind het leuker dan de foto's, vooral mjin hennafeest vind ik zooo leuk om terug te zien. In het begin draaide ik 'm inderdaad grijs maar nu wel minder. Ik kijk altijd alleen want mijn man 'mag' de dvd niet zien aangezien er meiden op staan zonder hoofddoek en die hebben ook gedanst op voorwaarde dat er geen man naar zou kijken. En ik hou me aan die belofte. By the way, mijn man heeft er geen behoefte aan om het terug te zien, soms ziet hij de stukjes waarin hij in de zaal was want dan hadden die meiden wel even hun hoofddoek op maar het verveelt hem gauw.

29-07-2007, 21:43
dames, ik ben ook nog niet getrouwd, maar kijk elke keer de banden van mijn nichten en idd ook hun foto';s echt geweldig vindt ik dat! ahhahaha wolah mijn moeder moest echt die video'' s verstoppen hahahahaha maar als ik zelf ben getrouwd, wajow wat ik dan ga doen met die banden, helemaal grijs draaaien!

29-07-2007, 21:43

Citaat door fatt:
jah in begin doe je dat, iedereen die komt wilt zien, plus zelf wil je het in het weekend zien, maar na een jaar is het genoeg geweest, dan ken je het uit je hoofd, nu doe ik nog zo, als iemand het wilt zien pak ik ze erbij, maar zo wie zo 1x in het jaar erbij pakken, en van a tot z kijken



Ja, dat is zo.... Op een gegeven moment gaat het vervelen.....

Maar lijkt me echt mooi om te zien.....

29-07-2007, 21:45

Citaat door VoteForKerry!:
Ik kijk mijn dvd regelmatig terug. Vind het leuker dan de foto's, vooral mjin hennafeest vind ik zooo leuk om terug te zien. In het begin draaide ik 'm inderdaad grijs maar nu wel minder. Ik kijk altijd alleen want mijn man 'mag' de dvd niet zien aangezien er meiden op staan zonder hoofddoek en die hebben ook gedanst op voorwaarde dat er geen man naar zou kijken. En ik hou me aan die belofte. By the way, mijn man heeft er geen behoefte aan om het terug te zien, soms ziet hij de stukjes waarin hij in de zaal was want dan hadden die meiden wel even hun hoofddoek op maar het verveelt hem gauw.



Mijn man heeft er ook geen behoefte aan om de dvd te zien. In het het begin vond ik het zo raar. Maar nu heb ik het geaccepteerd. Hij zegt altijd het is voor vrouwen bedoelt niet voor mannen.

29-07-2007, 22:24
ik kijk ze te vaak

29-07-2007, 22:27
ik bekijk mezelf nooit graag op foto's ben niet fotogeniek of hoe ze dat ook mogen noemen.

ik kijk wel regelmatig in de foto album van mijn zoontje

29-07-2007, 22:35

Citaat door bollebuik:
ik bekijk mezelf nooit graag op foto's ben niet fotogeniek of hoe ze dat ook mogen noemen.

ik kijk wel regelmatig in de foto album van mijn zoontje


Jah dat doe ik ook, maar mijn bruiloft? Pffff.... daar denk ik toch nooit aan, dat was zo'n huiskamer bruiloft met troep en viezigheid waar ik 3 weken mee bezig was om weer op orde te krijgen. Dat was mijn eerste kennismaking met de 'marokkaanse cultuur', ik was in shock

Kippen die in mijn kledingkamer werden gebakken in een grote pan/grill, kinderen die in een kamer kauwgom in mijn vloerbedekking smeerde, shampoo die verdween uit mijn badkamer, hele woonkamer leeggeruimd en teveel vrouwen... no thanks!

Maar van mijn zoontje kijk ik wel regelmatig ff in.

29-07-2007, 22:37



Citaat door Marisah:
Jah dat doe ik ook, maar mijn bruiloft? Pffff.... daar denk ik toch nooit aan, dat was zo'n huiskamer bruiloft met troep en viezigheid waar ik 3 weken mee bezig was om weer op orde te krijgen. Dat was mijn eerste kennismaking met de 'marokkaanse cultuur', ik was in shock

Kippen die in mijn kledingkamer werden gebakken in een grote pan/grill, kinderen die in een kamer kauwgom in mijn vloerbedekking smeerde, shampoo die verdween uit mijn badkamer, hele woonkamer leeggeruimd en teveel vrouwen... no thanks!

Maar van mijn zoontje kijk ik wel regelmatig ff in.




Zo herkenbaar..

29-07-2007, 22:37

Citaat door Marisah:
Jah dat doe ik ook, maar mijn bruiloft? Pffff.... daar denk ik toch nooit aan, dat was zo'n huiskamer bruiloft met troep en viezigheid waar ik 3 weken mee bezig was om weer op orde te krijgen. Dat was mijn eerste kennismaking met de 'marokkaanse cultuur', ik was in shock

Kippen die in mijn kledingkamer werden gebakken in een grote pan/grill, kinderen die in een kamer kauwgom in mijn vloerbedekking smeerde, shampoo die verdween uit mijn badkamer, hele woonkamer leeggeruimd en teveel vrouwen... no thanks!

Maar van mijn zoontje kijk ik wel regelmatig ff in.




maar jij was toch een nederlandse bruid dus hoezo marokkaanse cultuur? je organiseert je trouw toch zelf? en dan nog wel in je eigen huis

29-07-2007, 22:40
OMG marisah hahahh zo herkenbaar

Pagina's : [1] 2 3 4