Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Liefde Begrijp jij wat ik bedoel?

yasmine85
10-08-2002, 22:31

toen ik je een tijdje geleden voor het eerst zag staan voelde ik er niets bijzonders bij tot ik hoorde wat jij voelde voor mij pas toen wist ik wat men met liefde bedoelde in de jaren die volgden heb ik niks ondernomen jij was ook niet naar mij toegekomen ik begon je steeds leuker te vinden maar het voelde alsof je bang was om je aan mij te binden toen ik je later een jaar niet zag dacht ik over jou heen te zijn tot ik je de eerste schooldag weer zag dat deed zo verschrikkelijk veel pijn ik vond je nog leuker dan toen wist niet goed wat ik moest doen ik begon gesprekken aan te knopen en bleef nog steeds een beetje hopen maar IK ben degene die steeds een gesprek begint ben ik dan de enige die bemint als ik jou zou zeggen wat ik voor je voel begrijp je dan ook wat ik bedoel?

EmiR_Soltan
10-08-2002, 22:36
Mijn eens interesse in jou zal het begrijpen Mijn gevoel dat er was zal wederkeren Mijn hart zal je lief hebben en respecteren Ik vond je leuk Samen lagen we in een deuk Je verdween in het niets maar alsnog voelde ik iets Ik voelde je aanwezigheid en je diepe zuivere schoonheid Laat je gedachten gaan Kom naast me staan Zeg me je wonder zin en verwacht maar dat ik je bemin

yasmine85
10-08-2002, 22:55
ik zal heel gelukkig naast je staan waar we ook heen gaan doordat jij me de liefde geeft die diep van binnen in jou leeft ook zal ik jou mijn liefde geven en voor altijd gelukkig leven ik zal altijd bij je zijn al is het maar voor de gein jij maakt mij heel gelukkig en blij zal jij ook zoveel houden van mij ik hoop je weer snel te zien straks, morgen of volgend jaar misschien?

EmiR_Soltan
11-08-2002, 01:07
De liefde komt bij je op bezoek verkleed in een witte doek Een teken van vrij- en zuiverheid Jij die naast me staat met een fijne gelaat Mijn verlangen Naar jouw roze wangen het strelen over je neus wat heb ik een mooie keus Jij het masker van de liefde Jij de rafinaderij en de liefde aan mijn zij Wat ik voel, dat is wat jij voelt daarom begrijp ik wat jij bedoelt

EmiR_Soltan
11-08-2002, 01:17

Muziek in jouw oren Een dirigent die mijn liefde voorstelt Een boodschap die je over mijn hart vertelt Jouw oren Klein van omvang Maar wel die paar waar ik erg naar verlang

Handyman
11-08-2002, 01:34
Ik zoek ook nog liefde :p

EmiR_Soltan
11-08-2002, 01:59
Liefde is geen theater Liefde is geen spel Liefde hangt niet aan je vel Liefde bezorgt je wel een kater Liefde soms de hemel soms de hel Liefde als de mijn Liefde als een doolhof Liefde een rafijn Liefde lucht en stof Liefde jij en... Liefde ik en.... Liefde wij samen Liefde gepaard met twee Liefde zeg nooit nee Jij zoekt ook naar liefde Liefde zoekt ook naar jou Jij gaat naar links Liefde kijkt rechts Jij loopt richting het verlangen Liefde gaat voor de hartstocht En ooit als het meezit Zullen de wegen kruisen...

yasmine85
11-08-2002, 16:21
de liefde die jij zoekt zal jij bij me vinden als je een reis naar china boekt zelfs daar kan ik me aan jou binden als jij de liefde tegenkomt en jij denkt die is van mij bedenkt dan dat die ene vonk jou hele leven kan zijn

EmiR_Soltan
12-08-2002, 03:13
Een tuinier De tuinpoort op een kier Jij de schoonheid van het park Jij de sfeervolle tijd de dans en de hark Jij de yasmijn de rode en witte rozen jij de vijf amandelbomen en de acht appelbomen

yasmine85
13-08-2002, 21:29
vind je mijn tuinpoort op een kier weet dan dat ik jouw aanwezigheid vier ik loop te denken en te dromen dat je heel snel naar mij toe zal komen denkend aan jouw liefde en verdriet begrijp ik wat jij in het leven ziet maar de liefde is altijd sterker dan verdriet en daarom hoop ik dat jij dat ook inziet...