Bekijk volle/desktop versie : Mijn Leven Tot Nu Toe WAARGEBEURT..!!!



Pagina's : [1] 2 3

29-07-2007, 15:21
Hallo ik ben een meisje van 17 jaartjes oud wil graag mij levensverhaal kwijt miss dat iemand er van leert...!!!!

maar wil graag eerst wat over mij zelf zegge...!

hallo ik ben layla 17 jaar ik heb een zus die 20 is [Samira] en me moeder we leven met zijn 3tjes mij vader is overleden toen ik was geboren dus ik heb hem nie gekend ik ben een Moslima en woon in Zuid-Holland..!

dit is waargebeurt het is mezelf overkomen en hoop dat er mensen van zullen leren,..!
Mij zus heeft een relatie gehad met een jongen uit Amsterdam genaamd Aziz op een gegeven moment ging het uit tussen die 2 hij was altijd heel lief enszo maaar toen ze het uitmaakte draaide hij door hij belde vaak en zei dat ie me zus had ontmaagd enszo dat niet waar is hij wou ons leven kapot maken hij vroeg geld dat hij had uitgegeven aan haar halfjaartje later was hij het zat en hoorden we niks meer van hem we waren opgelucht.

Op een dag riep me moeder me ik liep naar beneden en ik moest boodschappen doen maar had geen zin om alleeen te gaan dus vroeg me zus mee. we liepen naar de supermarkt we hadden boodschappen gedaan en liepen naar de kassa er was een jongen die botste tegen ons aan ik gelijk grote mond met kan je niet uitkijke enszo hij draaide zich om en ik was gelijk stil szo mooi was hij hij bood zijn excuus aan en we liepen weg afgerekend en wel ik merkte dat hij ons achtevolgde maar verder niks tijdje later ik kwam van sgool stapte de bus in met vrienden en zaten gek te doen de bus stopte en toevalllig stapte hij in ik riep hem en we maakte een praatje ik stapte uit en hij ook hij bracht me tot huis ik belde me zus om het haar te vertelle en we hebben elkaars nummer uitgewisselt want ik wist zeker dat hij haar leuk vond ik heb ze aan elkaar gekoppeld..
jaar later gingen ze nog steeds met elkaar me moeder was erachter gekome me zus kwam vaak laat thuis en me moeder werdt elemaal gek vooral toen ze erachter kwam dat hij niet wist wie zijn vader was me zus wedt kapot geslagen en volgende dag vertrok ze van huis toen ik haar belde heb ik haar gesmeekt om trug te komen ze kwam het ging weer een tijdje goed thuis totdat ze weer was weggelopepn dit x bleef ze 2 dagen na 2 dagen kwam ze thuis me moeder sgold haar uit en me Stiefvader ook ik trok het nie meer.... me zus liepp weg me moeder kon het niet meer aan en besloot zelfmoord te plegen ik sliep al en ze had 80 pillen ingeslikt om 6 uur werdt ik wakker ik moest naar sgool ik zag me moeder niet op bed ik hoorde iemand mij naam roepe wou naar beneden en daar lag ze dan......



als ik verder moet zeg het maaar



Online iPhone xxxxxxxxxxx - be the first to win!

myxxxxxxxxxxxs.info/media/iphonexxxxx

29-07-2007, 16:08


zeker door gaaan...
hihihi 1e fan:P:P

29-07-2007, 16:31
Snel doorgaan met je verhaal meid.. 2de Fan!!

29-07-2007, 16:39
omg zo erg ga verder snel snel !!

29-07-2007, 18:49


daar lag me moeder dan ze kon niet opstaan en ik kon haar ook niet optillen ik raakte in paniek ik wist niet wat ik moest doen uiteindelijk heb ik me zus gebeld ik heb haar helemaal uitgescholden daarna heel het verhaal verteld ze kwam gelijk naaar huis ik heb toen nog even naast me moeder gezeten om te zorgen dat ze wakker bleef water gekapt enszo maar niks hielp iedere x zag ik der wegglijden uiteindelijk heb ik kussen gepakt me zus kwan 3 kwartier later thuis we hebben gelijk ambulance gebeld ze kwamen pas om 8 uur ik moest naar sgool want zat in me examen jaar maar ik kon me niet bij de les houden en zat de hele tijd te huilen en dat ik maar het verhaal heb verteld en tog naar het ziekehuis mocht toen ik daar aankwam hadde ze haar maag al legepompt me moeder en oom en zus zaten daar al ik moest wel van sgool belle of alles goed ging ik had daar geen behoefte aan wou gwn in het ziekehuis bij me moeder blijven en deed me tel uit me moeder mocht gwn naar een normale kamer en er kwamen veel mensen dus ik besloot rust te nemen en ging naar huis en zou trug komen in de avond om kleding te brengen



Online iPhone xxxxxxxxxxx - be the first to win!

myxxxxxxxxxxxs.info/media/iphonexxxxx

29-07-2007, 19:30
ogarme, ga gauw verder zou ik zegge want lijkt me leuk verhaal hoor dus nog veel succes me sgrijve,... dikke kusjes

29-07-2007, 20:34
ik kwam thuis ik had honger maar kreeg geen hap door mij keel dus ik ging maar even tv kijken en ik viel kort daarna in slaap ik werdt geschrokken wakker en pakte wat water keek naar de klok en zag dat hete en uur of 6 was ging douchen klede me aan en pakte kleren voor me moeder en belde me stiefvader dat ie me moest komen ophalen ik zag er niet uit maar dat maakte me niet uit mensen op sgool wisten alles al en belden me helemaal gek en steunden me egt veel, dat had ik echt nodig. ik kwam in het ziekehuis en me moeder lag een beetje te praten met me tante gaf haar een kus en ging erbij zitten we hebben veel gelachen enszo maar ik moest de volgende dag naar sgool dus ging naar huis.

dagen later werdt ze ontslagen van het ziekenhuis en kwam weer naar huis ze was nog wel boos op me zus maar dat ging wel weer iets beter ik moest nog veel leren voor sgool dus ging op bed liggen en leren we wisten tog zeker dat ik he tniet zou halen maar ja een nee heb je een ja kan je krijgen zeiden we altijd.!!

dus ging ik leren en me examen ging goed ik hoorde dat ik geslaagd was paar dagen daarna gingen we op vakantie naar familie me moeder kon daar egt tot rust komen maar me neef was weer szo irritant omdat hij me zo leuk vond en met me wilde trouwen maar ik vond mezelf nog jong en wilde genieten van me leven en daar ging hij mee akkoord hij wou op me wachten vakantie was al bijna om dus we gingen vaak naar de stad om de spullen te halen die we nodig hadden...



Online iPhone xxxxxxxxxxx - be the first to win!

myxxxxxxxxxxxs.info/media/iphonexxxxx

29-07-2007, 21:20
best intresant, maar leg dingen wat anders uit...
lijkt net of je alles bent aan het vertellen zonder adem te halen...succes verder

29-07-2007, 21:34
uppppppp hier nog een fann

29-07-2007, 22:33
Up up

P.S Has got acquainted with the girl, http://xxxxxxxxxxxxxxx, how it to you? Only it is fair!

29-07-2007, 23:11
de dag brak aan we gingen eindelijk terug naar nl. Ik had hier een jongen leren kenne vlak nadat we hier weer trug kwamen naar nl. zijn neef kwam tegen over mij wonen en die jongen [moh] ging hem helpen met verhuizen.

dagen later kwam ik hem tegen hij was een leuke jongen en we gaven elkaars num. hij belde me vaak maar we hadden nog geen relatie.
ik vond hem wel leuk en hij wou egt serieus


maar euh ik ga slapen




Online iPhone xxxxxxxxxxx - be the first to win!

myxxxxxxxxxxxs.info/media/iphonexxxxx

29-07-2007, 23:23
NIEUWE fAn
ga snel verderrr
lijkt mij leuk verhaal

29-07-2007, 23:29


is goedd slaapppsee
morge inshallah weerrrr
:d:d:d:$:$

30-07-2007, 19:31
nieuwe fan
ga snel verder is leuk verhaal

30-07-2007, 20:09
upppppppp
upppppppp
veerrddeer

Pagina's : [1] 2 3