Bekijk volle/desktop versie : Mijn Orange, ..



28-07-2007, 23:43
Heb ik weer opgewaardeerd

nieuwe bel minuten zijn binnen!

28-07-2007, 23:46


geef me je nr dan

28-07-2007, 23:48

Citaat door YouWish:
walakien niet stalken he .



ik kreeg voice mail

28-07-2007, 23:48


hoe doen jullie dat met happy nog wat ik wil ook maar ik weet niet hoe ik het moet instellen?

28-07-2007, 23:48


1244 optie 6 en dan luister je verder..

28-07-2007, 23:50

Citaat door YouWish:
Oh ja stom..ik zet ff aan oke .

Razja iechen moment .



Ik hoor dit : ''jaaaaaaaa je weet hoe het moet''

yeah sexxy stem

28-07-2007, 23:51
Ik heb een brief voor mijn grote liefde

Lieve....,

Ik hou van je, ook al is dat zo cliche. Je bent mijn alles, mijn engel, mijn redder in nood en mijn hartendief. Ik kan me helemaal niets meer voorstellen zonder jou. Je hebt mijn hart veroverd en het in je hartje verstopt. Ik wil er ook niet uit. ik wil de jouwe zijn en ik wil dat jij de mijne bent. Je ogen zijn om in te verdrinken. Ik verlang altijd maar naar je. Je maakt me lachen als ik aan het huilen ben. En als ik aan het lachen ben, laat je me huilen van geluk. Mijn liefde voor jou is tot een niveau gekomen waarvan ik niet dacht dat het bestond.
Werkelijk, je bent mijn alles. Ik zal je voor geen miljoen af willen geven.

Helaas heb ik afscheid van je moeten nemen.
Maar ik beloof je, ik koop nog een paar orange belminuten zodat ik weer met jou kan zijn. Ik hou van je Orange

Voor Orange
Van playeractie






28-07-2007, 23:52

Citaat door Playeractie:
Ik heb een brief voor mijn grote liefde

Lieve....,

Ik hou van je, ook al is dat zo cliche. Je bent mijn alles, mijn engel, mijn redder in nood en mijn hartendief. Ik kan me helemaal niets meer voorstellen zonder jou. Je hebt mijn hart veroverd en het in je hartje verstopt. Ik wil er ook niet uit. ik wil de jouwe zijn en ik wil dat jij de mijne bent. Je ogen zijn om in te verdrinken. Ik verlang altijd maar naar je. Je maakt me lachen als ik aan het huilen ben. En als ik aan het lachen ben, laat je me huilen van geluk. Mijn liefde voor jou is tot een niveau gekomen waarvan ik niet dacht dat het bestond.
Werkelijk, je bent mijn alles. Ik zal je voor geen miljoen af willen geven.

Helaas heb ik afscheid van je moeten nemen.
Maar ik beloof je, ik koop nog een paar orange belminuten zodat ik weer met jou kan zijn. Ik hou van je Orange

Voor Orange
Van playeractie









Wollah sommige mensen zijn echt flippaa

28-07-2007, 23:52

Citaat door Zoubida_:
1244 optie 6 en dan luister je verder..



28-07-2007, 23:55
is jou nummer niet thamza

29-07-2007, 00:29
Ik kan niet bellen, belminuten zijn op