Bekijk volle/desktop versie : Emotioneel...



Pagina's : [1] 2

28-07-2007, 13:06
Hebben jullie wel eens zulke dagen en wanneer???

Oefff wordt helemaal gek van mezelf...
Ben de laatste 4 dagen zo emotioneellll...

Ik heb 3 dagen achter elkaar zitten huilen, gewoon omdat bep. dingen me snel raken...
Normaal ben ik niet zoooooooooooooooooooooooo gevoelig... maar het begint me te irriteren...
x2 dagen zit ik me steeds te bedenken hoe ik me leven moet voorstellen zonder me man, en moet steeds denken dat de politie een keer voor de deur staat met slecht nieuws
xIk mis me pa heel ergggg, terwijl ik eerst niet zoveel om gaf... (dus oude koeien uit de sloot halen)
xvanmorgen was een programma op tv aan het kijken en de tranen willen maar niet stoppen,
xIk voelde me net niet zo lekker ben effe gaan liggen, en alles dwaald door me hoofd waardoor ik weer moet huilen...
x wil dit met jullie delen, dus open ik een topic, en weer die verdomde tranennnn....

Ik denk dat het komt omdat ik lang niet gehuild heb ofzo, en dat daarom het zakje waar de tranen inzitten leeg moet, weet het anders ook niet... voel me prima el7amdolah... maar heb er nu wel hoofdpijn van gekregen...

help me out!!!!!!!!!!!!!!

28-07-2007, 13:08


ben je overtijd???

of zit je in die slechte periode van de maand....volgens mij duidelijk een geval van hormonen!

28-07-2007, 13:12
Fatt,

laat het allemaal de vrije loop.
Je emoties zitten helemaal opgehoopt. Alsnog moet het er allemaal vroeg of laat uitkomen, anders zal het zijn tol eisen... zoals het dan nu 'n beetje doet.

Huil lekker uit en inshaAllah zal je man noch je familie niks overkomen zodat jullie nog veel gezonde jaren samen zullen hebben...

Inna Allahoe m3a sabirien...

Dikke knuf voor je verdriet !

28-07-2007, 13:13
en ik ben het met cryangel eens....

28-07-2007, 13:15


Ik weet wat je voelt schat
Deze week voelde ik me ook zo rot echt niet normaal.
Dagen lang zat ik alleen maar te huilen en iriteerde me aan de kleinste dingen.
El ghair inchalah

28-07-2007, 13:17

Citaat door mashalahbroeder:
ben je overtijd???

of zit je in die slechte periode van de maand....volgens mij duidelijk een geval van hormonen!

Nou jij het zegt zou het te maken hebben met de hormonen, ik ben de afgelopen maand aan de pil gezet door me arts, en wordt vandaag ongie... zou het daar dan mee te maken hebben...

Eerst toen ik de pil nam kreeg ik het nooit, en normaal als ik ongie word ben ik ook normaal...

Maar nu ben ik echt een en al huilbalk...

Effe inde gate houden dan of het daarmee te maken zou hebben

28-07-2007, 13:18

Citaat door CryAngel:
Fatt,

laat het allemaal de vrije loop.
Je emoties zitten helemaal opgehoopt. Alsnog moet het er allemaal vroeg of laat uitkomen, anders zal het zijn tol eisen... zoals het dan nu 'n beetje doet.

Huil lekker uit en inshaAllah zal je man noch je familie niks overkomen zodat jullie nog veel gezonde jaren samen zullen hebben...

Inna Allahoe m3a sabirien...

Dikke knuf voor je verdriet !


hey lieve schat,
ja normaal hoop ik mijn emotie's niet op, maar gooi i ker alles meteen uit om een barsting te voorkomen...
Maar dit vind ik echt raar, en absoluut niet iets typisch ik...

bij het lezen van jou verhaal moest ik weer

28-07-2007, 13:23
Ik heb dat ook weleens.

28-07-2007, 13:23
jaaaaaaah de pil deed dat ook met mij!!!

dat was echt heel erg stemmingswisselingen van een op de ander emoment....voor mij werkt de pil echt niet..heb het nu 2 keer geprobeerd....maar nooit weer!

dat wordt later kinderen op de vrije loop

28-07-2007, 13:32

Citaat door mashalahbroeder:
en ik ben het met cryangel eens....
Wij zijn het altijd eens ... tenzij het de Islam betreft. [/SIZE][/FONT]

Citaat door fatt:
hey lieve schat,
ja normaal hoop ik mijn emotie's niet op, maar gooi i ker alles meteen uit om een barsting te voorkomen...
Maar dit vind ik echt raar, en absoluut niet iets typisch ik...

bij het lezen van jou verhaal moest ik weer


[FONT="Book Antiqua"][SIZE="2"]Ik had al dat gevoel toen ik jouw topic las... het spijt me echt w'ullahi.
Als je erover wilt praten per pm inshaAllah..?

InshaAllah dat Allah jou spoedig begunstigd...

28-07-2007, 13:37
Of jouw maandelijkse lasten moeten nog komen...

28-07-2007, 14:06
Ik heb ook van die dagen en dan voel ik me de zieligste persoon op aarde
Het gaat gelukkig snel over, want anders zou ik denk ik gek worden

28-07-2007, 14:09


Ik heb dat laatst ook gehad! Gewoon een aantal dagen achter elkaar dat ik steeds het gevoel had dat ik moest huilen, en heb dit dan ook heel vaak gedaan! Maar alhamdulillah dat gevoel was na een paar dagen weer voorbij.
Je moet je maar gewoon laten gaan, gooi alles er maar uit, dan voel je je daarna een stuk beter.

28-07-2007, 14:14

Citaat door mashalahbroeder:
jaaaaaaah de pil deed dat ook met mij!!!

dat was echt heel erg stemmingswisselingen van een op de ander emoment....voor mij werkt de pil echt niet..heb het nu 2 keer geprobeerd....maar nooit weer!

dat wordt later kinderen op de vrije loop




28-07-2007, 14:21

Citaat door CryAngel:
Wij zijn het altijd eens ... tenzij het de Islam betreft. [/SIZE][/FONT]


[FONT="Book Antiqua"][SIZE="2"]Ik had al dat gevoel toen ik jouw topic las... het spijt me echt w'ullahi.
Als je erover wilt praten per pm inshaAllah..?

InshaAllah dat Allah jou spoedig begunstigd...


hier een dikke knuffel voor jou

Pagina's : [1] 2