Bekijk volle/desktop versie : Wie o Wie



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

27-07-2007, 22:30
Wie van de dames hier vind ook dat je iemand eerst goed moet kennen, met diegene gaan eerst dus, voordat ze met hem gaan trouwen???

27-07-2007, 22:31


Ik. Ik moet weten met wie ik trouw. En dat doe ik niet door met hem naar de bioscoop te gaan, maar door met diegene te gaan kletsen, met een ma7ram erbij Niet een of twee keer. Meerdere keren, totdat je het gevoel hebt dat je diegene kent.

27-07-2007, 22:32

Citaat door ditkanniet:
Wie van de dames hier vind ook dat je iemand eerst goed moet kennen, met diegene gaan eerst dus, voordat ze met hem gaan trouwen???


Wat versta jij onder gaan?

27-07-2007, 22:37
Wat vind jij "goed leren kennen.."..

27-07-2007, 22:38



Citaat door Na0ueL:
Ik. Ik moet weten met wie ik trouw. En dat doe ik niet door met hem naar de bioscoop te gaan, maar door met diegene te gaan kletsen, met een ma7ram erbij Niet een of twee keer. Meerdere keren, totdat je het gevoel hebt dat je diegene kent.

he he eindelijk iemand, maar wat is een ma7ram

27-07-2007, 22:39

Citaat door seniorita1988:
Wat vind jij "goed leren kennen.."..

dat ik weet hoe diegene is, kwa karakter wat ze leuk vind enzo

27-07-2007, 22:40

Citaat door MissBlueEye:
Wat versta jij onder gaan?

dat je wat met elkaar begint, als je weet dat je serieus blijft

27-07-2007, 22:42

Citaat door ditkanniet:
he he eindelijk iemand, maar wat is een ma7ram

Iemand met wie je niet kan trouwen...
Van het ander geslacht..
Je vader, broer,, oom en opa..


Citaat door ditkanniet:
dat ik weet hoe diegene is, kwa karakter wat ze leuk vind enzo

Oo.. dat weet je nooit... pas als je met diegene onder 1 dak woont...

27-07-2007, 22:42

Citaat door ditkanniet:
dat je wat met elkaar begint, als je weet dat je serieus blijft


Ja jmmr genoeg weet je het niet serieus.. Maar heb er geen problemen mee als mensen serieus iets beginnen.. Je kan ook elkaar 10 keer hebben gezien, trouwen en weer snel gescheiden zijn...

27-07-2007, 22:43
Ik , ik wil een jongen beter leren kennen , ik wil hem wel een langere periode kennen en weten hoe hij op dingen reageert en met bepaalde situatie's omgaat dat vind ik belangrijk over mijn toekomstige en dat wil ik dan ook graag weten voor hem te trouwen.

27-07-2007, 22:44

Citaat door MissBlueEye:
Ja jmmr genoeg weet je het niet serieus.. Maar heb er geen problemen mee als mensen serieus iets beginnen.. Je kan ook elkaar 10 keer hebben gezien, trouwen en weer snel gescheiden zijn...



daar zit natuurlijk ook wel wat in je kunt het natuurlijk nooit weten , maar een persoon beter leren kennen geeft wel veel meer inzicht

27-07-2007, 22:45

Citaat door seniorita1988:
Iemand met wie je niet kan trouwen...
Van het ander geslacht..
Je vader, broer,, oom en opa..


Oo.. dat weet je nooit... pas als je met diegene onder 1 dak woont...
ohh dank je
haha geloof me dat weet je wel hoor, tenzij je diegene maar pas een maandje kent en dan trouwt. je leert elkaar wel beter kennen als je trouwt, maar daarvoor moet je al weten waar hij of zij wel of niet tegen kan etcetera

27-07-2007, 22:46



Citaat door bella_zina:
Ik zou eerst een relatie willen van een aantal jaar, en eigelijk zou ik niet willen trouwen, samenwonen is genoeg toch.


Voor sommigen is dit genoeg
maar voor mij gaat dat niet op

27-07-2007, 22:46

Citaat door MevrouwtjeF:
daar zit natuurlijk ook wel wat in je kunt het natuurlijk nooit weten , maar een persoon beter leren kennen geeft wel veel meer inzicht


Klopt maar jammer genoeg is niet iedereen eerlijk, ik vind het tegenwoordig zonde om iemand te leren kennen.. Ik heb van te voren al zoiets van nee wil het niet.. Ik denk te negatief...

27-07-2007, 22:46
'Leren kennen' op een halale manier.
Zoals hierboven al werd aangegeven.
Afspreken in het bijzijn v/e ma7rem inshaAllah.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10