Bekijk volle/desktop versie : morocco- saudi arabia & france- morocco



27-07-2007, 16:31
mrocco heeft 2 oefenwedstrijden 1 tegen saudi arabia op 9 november

en de ander tegen frankrijk op 17 spetember .

wordt zeker leuke oefenwedstrijden ::P

27-07-2007, 18:31



Citaat door omarioomar:
mrocco heeft 2 oefenwedstrijden 1 tegen saudi arabia op 9 november

en de ander tegen frankrijk op 17 spetember .

wordt zeker leuke oefenwedstrijden ::P



saudie arabie kan ons mss helpen om iets te stijgen in de fifa ranglijst...frankrijk kan ons dieper duwen

27-07-2007, 20:58

Citaat door brownie74:
saudie arabie kan ons mss helpen om iets te stijgen in de fifa ranglijst...frankrijk kan ons dieper duwen



juist de tegen over gestelde wat u beweert broeder. als je van Frankrijk verliest. krijg je een hoop punten. verliezen van een wat lager geklasseerde tegenstander zorgd voor problemen op de fifa rang lijst.


Let op : Yassir el 9a7tani , wereld spits

27-07-2007, 22:03

Citaat door MaGaNa_aanhang:
juist de tegen over gestelde wat u beweert broeder. als je van Frankrijk verliest. krijg je een hoop punten. verliezen van een wat lager geklasseerde tegenstander zorgd voor problemen op de fifa rang lijst.


Let op : Yassir el 9a7tani , wereld spits



dat wist ik niet...de boodschap is dus zeker winnen tegen de saudis en een zo goed mogelijk resultaat halen tegen de fransozen.

anyway, de saudis spelen blijkbaar de finale in de asian cup dus zo zwak gaan ze nu ook weer niet zijn

ik heb slechte herinneringen aan hen sinds die wk in amerika....eerst lullig verloren tegen de belgen ondanks goed spel en dan afgaan tegen de saudis

27-07-2007, 22:32


niet aan beginnen want wordt niks
gaan ze allebei verliezen
ze worden afgeslacht
genoeg reden om niet aan te beginnen

27-07-2007, 23:40
wie zegt dat rabeh wortdt opgeroepen je weet het maar nooit met ( onze trainer fakher )

27-07-2007, 23:49
Inshallah winnen ze van Saudie Arabie En Frankrijk.. Inshallah

28-07-2007, 01:37
ik ga naar die wedstrijd marokko frankrijk we hebben een bus gehuurd aan gaan met aantal mensen heen volgens mij is er plek dus wei er mee wilt moet het zeggen er zijn uiteraad wel kosten aan verbonden