Bekijk volle/desktop versie : Rukker krijgt extra straf voor masturberen in cel



27-07-2007, 13:41
Een nogal opgewonden 20-jarige bankovervaller die tot tien jaar cel is veroordeeld, mag nu zestig dagen extra naar de tralies kijken. Een vrouwelijke cipier betrapte Tery Lee Alexander dat hij zich aan het aftrekken was in zijn cel. De cipier kon er niet tegen dat hij aan het aftrekken was. De advocaat van de masturbator zet zijn vraagtekens bij het incident. Volgens hem heeft zijn cliënt niks verkeerds gedaan.

Daar is de gevangeniswoordvoerder het niet mee eens. Hij vindt dat de gevangenen ook niet meer mogen masturberen, alsof het een deel van hun straf is. "Daarom staan er ook geen deuren in de toiletten en daarom worden de gevangenen ook constant bewaakt. Dat is nu eenmaal het leven in de gevangenis.", aldus Elliot Cohen.


xxxxx xx xxx

27-07-2007, 15:15


Masturbator?

27-07-2007, 15:27
En dan kan je je als 20 jarige inhouden krijg je vervolgens 3 maanden extra vanwege een natte droom en vieze lakens

27-07-2007, 18:25
Handjes boven de dekens in de bak
■Als je bij een bepaalde vrouwelijke cipier in Florida in de bak zit (die kans is inderdaad klein), kan je je broek beter aanhouden. Ze is er niet zo dol op als haar gevangenen masturberen.

Zo heeft een 20-jarige bankovervaller net twee maanden extra cel gekregen omdat de vrouw hem betrapte met zijn broek op z'n enkels. En hij moest al tien jaar brommen.

" Dat is nu eenmaal het leven in de bak, daarom hebben de wc's ook geen deuren", zegt de gevangeniswoordvoerder. Maar z'n advocaat snapt er niets van. Volgens hem heeft de cipier nu al zeven gevangenen aangeklaagd voor masturbatie. Mooi ruk.

http://www.nosheadlines.nl/

27-07-2007, 18:32


Lekker frustie voor die jongens, laten ze elkaar dan maar verkrachten

Maf wijf zeg!

27-07-2007, 18:35

Citaat door Tessie:
Lekker frustie voor die jongens, laten ze elkaar dan maar verkrachten

Maf wijf zeg!
Ik vraag me af wat voor trauma die vrouw heeft opgelopen dat ze zo reageert op die mannen

27-07-2007, 18:36
Je kunt ze beter laten trekken wat ze willen, anders raken ze zwaar gefrusteerd en dan pakken ze elkaar

27-07-2007, 18:37

Citaat door Bada_Bing:
Je kunt ze beter laten trekken wat ze willen, anders raken ze zwaar gefrusteerd en dan pakken ze elkaar
Of die vrouwelijke cipier.

27-07-2007, 18:37

Citaat door a3ir:
Ik vraag me af wat voor trauma die vrouw heeft op gelopen dat ze zo reageert op die mannen


Mischien is ze ontiegelijk lelijk en zolang die mannen de hand niet aan zichzelf slaan denkt ze nog kans te hebben.....?

Zoiets?

27-07-2007, 18:38

Citaat door a3ir:
Ik vraag me af wat voor trauma die vrouw heeft opgelopen dat ze zo reageert op die mannen


Ik denk dat ze een hekel heeft aan zaadverspilling.

27-07-2007, 18:38

Citaat door Bada_Bing:
Je kunt ze beter laten trekken wat ze willen, anders raken ze zwaar gefrusteerd en dan pakken ze elkaar



Copy cat!

27-07-2007, 19:24
Hmmm ... dus ook geen aftrek van voorarrest ?!