Bekijk volle/desktop versie : Halal babyvoeding



25-07-2007, 13:52
Halal voeding is langzamerhand de normaalste zaak van de wereld. Alleen babyvoeding ontbrak nog aan het aanbod van de supermarkten. Na de start in Engeland introduceert Mumtaz voedselindustrie nu ook Halal babypotjes in Nederland.

Mumtaz is het bedrijf van twee broers, die zowel fabrikant als leverancier zijn van voedingsmiddelen én een wereldberoemd restaurant in Bradford runnen. De broers merkten zes jaar geleden dat het voor moslimmoeders moeilijk was om goed uitgebalanceerde voeding te vinden die overeenkomt met hun geloofsovertuigingen Geen van de babyvoeding op de markt bevatte voldoende proteïne en ijzer voor een gezond dieet, hierdoor lijden de moslimbaby’s eerder aan bloedarmoede. Na zes jaar onderzoek en ontwikkelen van producten is het gelukt om halal vlees in de potjes te verwerken.

Halal babyvoeding: ook lekker voor jouw baby, zou je het willen proberen?


Wat vind jij? Geef je mening!

25-07-2007, 13:53


shit dat ik daar niet eerder op gekomen ben! Dan was ik nu binnen volgens mij hahahaha

Goed idee!

25-07-2007, 13:56
nee, niks uit een potje voor mij en al helemaaaal niet voor mijn kind.

ik maak alles zelf. ik hoop zelfs dat mijn kinderen het ooit toelaten dat ik de babyvoeding mag maken van mijn kleinkinderen.

25-07-2007, 14:01

Citaat door noona:
nee, niks uit een potje voor mij en al helemaaaal niet voor mijn kind.

ik maak alles zelf. ik hoop zelfs dat mijn kinderen het ooit toelaten dat ik de babyvoeding mag maken van mijn kleinkinderen.




Wedden dat je dat dan niet wilt.

25-07-2007, 14:02


Ik ben ook geen voorstander van potjes, het is net zomakkelijk om het zelf te maken !
Lina is nu erg gek op aardapel-courget en kipfilet. heeeerlijk vindt ze het!
en het is in 15 minuten gemaakt !

25-07-2007, 14:06
Dames een vraagje.....
Hoe lang blijft jullie baby verzadigd na een groentehap ( aardappel-2 kleine wordteltjes en een ieniemienie klein stukje pompoen).

En, o ja om effe op de topic te reageren. Ik vertrouw al dat potjesgedoe niet . Gewoon zelf maken is het lekkerst en zoveel tijd kost dat nou ook weer niet....

25-07-2007, 14:23

Citaat door Firdouss:
Dames een vraagje.....
Hoe lang blijft jullie baby verzadigd na een groentehap ( aardappel-2 kleine wordteltjes en een ieniemienie klein stukje pompoen).

En, o ja om effe op de topic te reageren. Ik vertrouw al dat potjesgedoe niet . Gewoon zelf maken is het lekkerst en zoveel tijd kost dat nou ook weer niet....



bij mijn dochter 4 uur, dan zit ze gerem zovol! ik douw haar volgens mij iets te vol nu geen ik haar haar groenteprut vlak voor dat ze naar bed gaat... eerste in bad 20 minuten spelen, dan groenteprut, even de borst en ze slaapt als een roosje

receptje groentenprut

1 flinke aardappel
1/4 courgette
stukje gare kipfilet

aardappel& courgette klein snijden en koken of stomen in water.
kip aardappel/courgette fijnmaken met de staapmixer !

25-07-2007, 14:28

Citaat door Riannah:
bij mijn dochter 4 uur, dan zit ze gerem zovol! ik douw haar volgens mij iets te vol nu geen ik haar haar groenteprut vlak voor dat ze naar bed gaat... eerste in bad 20 minuten spelen, dan groenteprut, even de borst en ze slaapt als een roosje


O dat is wel fijn die 4 uur!! Maar mijn zoontje van 5,5 maand die is na zijn groenteprut max 3 uurtjes verzadigd. Terwijl als hij de fles krijgt 210 en 7 schepjes voeding hij zeker 4,5 uur vol zit.
Zou ik hem meer moeten geven denk je?

25-07-2007, 14:31

Citaat door Firdouss:
O dat is wel fijn die 4 uur!! Maar mijn zoontje van 5,5 maand die is na zijn groenteprut max 3 uurtjes verzadigd. Terwijl als hij de fles krijgt 210 en 7 schepjes voeding hij zeker 4,5 uur vol zit.
Zou ik hem meer moeten geven denk je?



hoeveel krijgt hij nu, mijn dochter 3 flinke eetlepels.

kijk anders eens op www. dekeukenkikker .nl aan elkaar leuke en lekkere receptn voor de kleintjes !

25-07-2007, 14:41

Citaat door een_Rotterdamse:


Wedden dat je dat dan niet wilt.


ik hou van koken, vast wel!

ik ben alleen bang dat mijn schoondochter een topic opent met:

'KRENG VAN MIJN SCHOONMOEDER MOET PERSÉ HET GROENTEHAPJE MAKEN VOOR MIJN KIND!'

25-07-2007, 14:43
Ik vind baby voeding uit een potje echt lekker. Raar he..

26-07-2007, 12:17

Citaat door noona:
ik hou van koken, vast wel!

ik ben alleen bang dat mijn schoondochter een topic opent met:

'KRENG VAN MIJN SCHOONMOEDER MOET PERSÉ HET GROENTEHAPJE MAKEN VOOR MIJN KIND!'




Tegen die tijd zit jij vast ook nog hier vastgeplakt en kun je erop reageren. Catfight.