Bekijk volle/desktop versie : Baby overleeft 26 steekwonden



25-07-2007, 13:35
UTRECHT/MUMBAI - 25-07-2007 - Indiase dokters in Mumbai hebben het leven gered van een pasgeboren baby die 26 steekwonden had, meldden zij woensdag. De baby had naast de vele wonden ook een schedelbreuk en openliggende ingewanden. Het is nog onduidelijk hoe de baby de wonden heeft opgelopen.

Het jongetje van een of twee dagen oud werd dinsdag gevonden bij een berg afval, doordrenkt met bloed en overladen met viezigheid. Hij had een diepe wond op zijn rug waardoor zijn ingewanden open lagen. De baby werd direct naar een plaatselijk ziekenhuis gebracht, waar een succesvolle operatie volgde. 'Hij heeft nog steeds veel pijn, maar zijn situatie is nu stabiel,' zei een van de dokters.

Baby's in India worden soms achtergelaten door alleenstaande moeders die bang zijn voor sociale maatregelen omdat ze niet getrouwd zijn.

25-07-2007, 13:37


Ya Allah, ik werd niet goed bij het lezen van dit stukje. Wie slacht zijn pas geboren baby en laat hem voor dood achter.

La haoula walla kouata illa bilah.

25-07-2007, 13:37
Verschrikkelijk! Soub7anAllah...

25-07-2007, 13:44
la hauwla walla quwattah illah billah hou dan ook gewoon je benen dicht

25-07-2007, 13:45



Citaat door een_Rotterdamse:
Ya Allah, ik werd niet goed bij het lezen van dit stukje. Wie slacht zijn pas geboren baby en laat hem voor dood achter.

La haoula walla kouata illa bilah.

helemala mee eens..

alleen de gedachten al dat je als moeder zijnde tot zoiets in staat bent.. de gedachten dat ie daar is achtergelaten aan zijn lot met zoveel pijn .. meskine

25-07-2007, 13:45

Citaat door b_karima:
la hauwla walla quwattah illah billah hou dan ook gewoon je benen dicht




hahahaha wallah illah


Proficiat met u zwangerschap meid

25-07-2007, 14:14
djazakkalahoekhair

25-07-2007, 15:01
mijne alstie begint te krijsen dan ren ik als een bezetene door het huis,van wat heeftie.

sommige die slachten hun kinderen..tfoee...heb geen woorden voor

25-07-2007, 15:13
Laa hawla wa la quata illa bi lah..

In India hebben ze ook pas geleden ongeveer 300 meisjes foetussen gevonden. Allemaal geaborteerd omdat die moeders wisten dat het meisjes zouden worden. Echte djoehaal daar in India!

25-07-2007, 15:14

Citaat door tangia19:
mijne alstie begint te krijsen dan ren ik als een bezetene door het huis,van wat heeftie.

sommige die slachten hun kinderen..tfoee...heb geen woorden voor



Zulke vrouwen hebben echt totaal geen gevoelens. En dat ze hem ook nog eens zo vaak heeft gestoken. Zie je het al voor je hoe die baby daar meskien nog maar net op de wereld zo wordt gestoken door zijn moeder. WOllah, ik krijg tranen in mijn ogen. Wie zal hem meskien moeder liefde geven die hij zo hard nodig heeft in zijn eerste levensjaren. Wie zal hem omhelzen, voeden, liefhebben en beschermen. Echt onbegrijplijk.

25-07-2007, 15:15
Laatst lieten ze ook nog een oma achter op een berg afval, in dat land.

Gaat lekker met de wereld.

Groet,

NooR

25-07-2007, 15:22
Wat verschrikkelijk echt geen woorden voor........

25-07-2007, 16:09



Citaat door _NooR_:
Laatst lieten ze ook nog een oma achter op een berg afval, in dat land.

Gaat lekker met de wereld.

Groet,

NooR

owja dat klopt

maar wel erg hoor dit , eerst helemaal steken en dan achterlaten

er was laatst ook iets bij oprah hierover een tiener die haar baby had gestoken en ergens weg heeft gegooid

hoe KAN je dat doen

25-07-2007, 16:24
te walgelijk voor woorden,inchallah zal degene die dit op zijn/haar geweten heeft zwaar gestraft worden door allah.