Bekijk volle/desktop versie : nwo........."het symbool van de piramide"

Pagina's : [1] 2

05-10-2003, 09:26

Citaat door achmad:
laatst had iemand een topic over dit plaatje

dit teken is een nwo teken (new world order).
ondertussen is wel bewezen dat men bezig is met een nieuwe orde te creeeren op de wereld, geloof je dit niet dan moet je je ogen openen en leren, simpel zat.
in ieder geval: ik ben op dit moment een boek aan het lezen en kom daar (toevallig) iets tegen over dit teken en ik wil even een paar citaatjes uit het boek neerzetten.

op de achterkant van elk 1 dollar biljet staat een pyramide met een oog erin. dit "oog in de pyramide" symboliseert op prachtige, mystieke wijze het geheime of derde oog van het lichaam. het oog vertegenwoordigt bovendien de zeven stenen boven de lege sarcofaag (van de grote piramide), wat een van de meest algemene amerikaanse symbolen een opvallend esoterisch karakter geeft.

dit esoterische symbool komt ook voor op het "grootzegel van de verenigde staten", dat uit vrijmetselarij zou zijn voortgekomen. maar ook op de achterkant van het grootzegel vinden we een krachtig esoterisch symbool. peter tomkins, auteur van "secrets of the great pyramid", zegt er dit over:

de achterkant van het grootzegel van de u.s.a.......volgens M.P. Hall waren vele grondleggers van de amerikaanse regering niet alleen vrijmetselaars, maar kregen ze ook hulp van een geheim en verheven genootschap uit europa, dat hen steunde bij de stichting van de verenigde staten voor "een specifiek en bijzonder doel, dat alleen bij een kleine groep ingeweiden bekent was".
volgens Hall was de zegel een signatuur van dit genootschap en is de onvoltooide piramide op de achterzijde "een schraagtafel die een opdracht symboliseert tot de voltooiing waarvan de amerikaanse regering zich vanaf de allereerste dag verplichtte". de adelaar moest blijkbaar een feniks voorstellen, het symbool van onsterfelijkheid van de menselijke ziel. door ze op het 1-dollar biljet af te beelden heeft men de symbolen van de piramide en de feniks op grote schaal verspreid.......

......terug komend op het grootzegel van de vs. , lezen we op de stralende deksteen de woorden: "unnuit coeptis" en daaronder "novus ordo seclorum", (nieuwe wereld orde)

(citaat edgar cayce)............daarom is dit nog niet de tijd om ons aan te sluiten bij de activiteiten van afzonderlijke groepen, behalve als ze zich baseren op de princiepes van christus. want na de veranderingen die zullen plaatsvinden, zal het amerikanisme-met de universele denkwijze die als groepsidee duidelijk tot uiting komt binnen de broederschap des mensen, zoals naaren gebracht door de vrijmetselaarsorde-uiteindelijk de zaken van de wereld gaan bepalen. niet dat de wereld een vrijmetselaarsorde zal worden, maar de hieraan verbonden princiepes zullen wel de basis vormen waarop de nieuwe wereld orde moet worden gegrondvest.

zou het veband houden met: http://www.cia-drugs.com/Merchant2/merchant.mv?Screen=PROD&Store_Code=CS&Product_Code =B0002&Category_Code= ?

in ieder geval is het een waarschuwing waard, daarom heb ik ook deze sinische afbeelding geplaatst die anders is als de echte afbeelding van het 1-dollar biljet
.

05-10-2003, 15:12

Dzazaak ALLAHoe Gairan.

Er is ook een serie hier over geschreven in de Wij Moslims.

05-10-2003, 15:24
In het maandblad 'Wij Moslims' is een drie (of vierdelige serie) over de Vrijmetselaars geschreven. Ik vond het vrij interressant. Helaas heb ik de 3 tijdschriften waarin dit onderwerp behandeld wordt uitgeleend aan iemand die hier ook erg in geinteresseerd is dus kan ik niet even een stukje voor je overtypen. Maar zodra ik ze terug heb wil ik dat wel doen Insha'ALLAH als je daar interesse in hebt.

05-10-2003, 16:27
Ik heb geen scanner, helaas... Maar volgens mij is de link dat ze sowieso alle godsdiensten uit de wereld willen helpen. Zodra ik meer info heb (dus mijn tijdschriften terug ) zal ik proberen stukjes over te typen en jouw richting op te sturen...

05-10-2003, 16:44

Oprechte Moslims hadden dit al héél lang in de gaten....tv wordt alléén gebruikt om islamitisch kennis op te doen....tja de huidige en vroegere programmering is geen uitkomst om islamtisch kennis op te doen omdat de programmering door de vrije metselaars gecensureert wordt als het gaat om islamitische onderwerpen die mensen laten denken.....vrijmetselaars zijn in het hele verhaal maar een dom meelopend muilezels groepje....de harde zéér gevaarlijke kern zijn de ''illuminatie''....de vrij metselaars weten zelf niet eens wie tot deze groep behoren en wat men allemaal bekokstooft.....Joodse lobby speelt een hele belangrijke rol en zoals vele misschien weten is het Christendom door deze zéér gevaarlijk georganiseerde groep uit de wereld geholpen......hun missie was en is nog steeds om Moslims uit te roeien of minstens willen weg halen van hun totale geloof in Allah en zijn Boodschapper(vzmh).....zoals je misschien ook al weet hebben deze zéér extreem gevaarlijk georganiseerde groep greep op bijna alles.....het enigste wat zij niet kunnen bewerkstelligen is het geven van gunsten en natuurlijke straffen(aardbevingen etc) zoals Allah dat als enige kan.....entertainment is totaal in hun handen omdat men als geen ander weet dat ''onnut van vertier mensen kan schade en doet vergeten waar het leven echt omdraait''.....helaas maak ik nog gebruik van tv, radio etc. maar ik hoop in de toekomst alléén gebruik te maken van deze media om de Islam beter te leren kennen en te beschermen tegen dit soort gevaarlijke gedachtegoeden.....wat geloof mij ze zullen instaat zijn om alles haar fijn in de gate te houden.....dus wat jij eet, waar je interesses liggen, kortom ze controleren nauwgezet wat mensen zoal beweegt en daar spelen ze opin door de entertaiment zo samen te stellen dat het aanslaat en mensen nog meer dwalen van de pad.

05-10-2003, 18:28
Het staat ook op internet (in het engels):

http://www.allaahuakbar.net/free-masons/index.htm

06-10-2003, 10:50
Interresant

16-09-2009, 06:06
One freakin conspiracy.

16-09-2009, 09:26
Jullie zijn allemaal verloren. Het is niet te stoppen, ze zitten overal. Pas op! Achter je...

16-09-2009, 09:29
De nieuwe Atheïstische illuminati wereldorde .........

16-09-2009, 09:35
tjonge, als je het toch niet beter zou weten, ga je denken dat de komplete moslimumma in een paranoide psychose zit.

Zo van, vergelijkbaar...er loopt(oa) een marokkaan langs, en effe later is me fiets gejat...dus....

Maar ja, dit soort topics, en de reakties daarop geven ons wel natuurlijk weer een helder inzicht in dit ziektebeeld.
Ik ga gauw de namen van betreffende posters en hun reakties gebruiken voor mijn werkstuk "de psychiese gesteldheid van moslims"....mmmmm, 's effe gauw terugscrollen

16-09-2009, 09:40

Citaat door Highness:
One freakin conspiracy.

hoe kom jij aan een posting uit 2003??

16-09-2009, 13:05

salaam,

bekijk alle episodes van the arrivals en je zult alles begrijpen, je ogen gaan open, je zult versteld staan..

het zijn er 51 maar geloof me als je eenmaal begint kun je niet meer stoppen met kijken..

http://www.arrivals.technocrazed.com/

Citaat door achmad:
laatst had iemand een topic over dit plaatje

dit teken is een nwo teken (new world order).
ondertussen is wel bewezen dat men bezig is met een nieuwe orde te creeeren op de wereld, geloof je dit niet dan moet je je ogen openen en leren, simpel zat.
in ieder geval: ik ben op dit moment een boek aan het lezen en kom daar (toevallig) iets tegen over dit teken en ik wil even een paar citaatjes uit het boek neerzetten.

op de achterkant van elk 1 dollar biljet staat een pyramide met een oog erin. dit "oog in de pyramide" symboliseert op prachtige, mystieke wijze het geheime of derde oog van het lichaam. het oog vertegenwoordigt bovendien de zeven stenen boven de lege sarcofaag (van de grote piramide), wat een van de meest algemene amerikaanse symbolen een opvallend esoterisch karakter geeft.

dit esoterische symbool komt ook voor op het "grootzegel van de verenigde staten", dat uit vrijmetselarij zou zijn voortgekomen. maar ook op de achterkant van het grootzegel vinden we een krachtig esoterisch symbool. peter tomkins, auteur van "secrets of the great pyramid", zegt er dit over:

de achterkant van het grootzegel van de u.s.a.......volgens M.P. Hall waren vele grondleggers van de amerikaanse regering niet alleen vrijmetselaars, maar kregen ze ook hulp van een geheim en verheven genootschap uit europa, dat hen steunde bij de stichting van de verenigde staten voor "een specifiek en bijzonder doel, dat alleen bij een kleine groep ingeweiden bekent was".
volgens Hall was de zegel een signatuur van dit genootschap en is de onvoltooide piramide op de achterzijde "een schraagtafel die een opdracht symboliseert tot de voltooiing waarvan de amerikaanse regering zich vanaf de allereerste dag verplichtte". de adelaar moest blijkbaar een feniks voorstellen, het symbool van onsterfelijkheid van de menselijke ziel. door ze op het 1-dollar biljet af te beelden heeft men de symbolen van de piramide en de feniks op grote schaal verspreid.......

......terug komend op het grootzegel van de vs. , lezen we op de stralende deksteen de woorden: "unnuit coeptis" en daaronder "novus ordo seclorum", (nieuwe wereld orde)

(citaat edgar cayce)............daarom is dit nog niet de tijd om ons aan te sluiten bij de activiteiten van afzonderlijke groepen, behalve als ze zich baseren op de princiepes van christus. want na de veranderingen die zullen plaatsvinden, zal het amerikanisme-met de universele denkwijze die als groepsidee duidelijk tot uiting komt binnen de broederschap des mensen, zoals naaren gebracht door de vrijmetselaarsorde-uiteindelijk de zaken van de wereld gaan bepalen. niet dat de wereld een vrijmetselaarsorde zal worden, maar de hieraan verbonden princiepes zullen wel de basis vormen waarop de nieuwe wereld orde moet worden gegrondvest.

zou het veband houden met: http://www.cia-drugs.com/Merchant2/merchant.mv?Screen=PROD&Store_Code=CS&Product_Code =B0002&Category_Code= ?

in ieder geval is het een waarschuwing waard, daarom heb ik ook deze sinische afbeelding geplaatst die anders is als de echte afbeelding van het 1-dollar biljet

16-09-2009, 13:08

Citaat door Riffiya:
salaam,

bekijk alle episodes van the arrivals en je zult alles begrijpen, je ogen gaan open, je zult versteld staan..

het zijn er 51 maar geloof me als je eenmaal begint kun je niet meer stoppen met kijken..

http://www.arrivals.technocrazed.com/

onzin, die gasten stellen niks voor

16-09-2009, 13:13

Citaat door moorkop:
De nieuwe Atheïstische illuminati wereldorde .........

Correctie: joodse

Pagina's : [1] 2