Bekijk volle/desktop versie : Het ziekenhuis



24-07-2007, 17:03
Hallo allemaal,
ik wil een nieuw verhaaltje beginnen.
Mijn verhaal gaat over een blind meisje Fadima die al een tijdje in het ziekenhuis ligt, omdat ze haar moeten voorbereiden op een belangrijke operatie die zal bepalen of ze zal kunnen zien of dat ze voor altijd blind zal blijven. Ondertussen leert ze een jongen Omar kennen die ook in het ziekenhuis ligt.

Zal ik verder gaan of lijkt het jullie een saaie verhaal?

Laat het me weten


24-07-2007, 17:18


Pff, daar zat ik dan weer alleen. Meryem mocht zonodig alweer naar huis gaan. Ik kan wel gek worden als ik aan die saaie dagen denk. Met Meryem had ik zo een leuke tijd gehad in het ziekenhuis. Dankzij haar zat ik niet meer alleen in me kamertje maar kon ik naar buiten gaan. er zijn helemaal geen leeftijdsgenoten van me in het ziekenhuis. Hopelijk komt er snel iemand. Ik hoorde de verpleegster binnen komen. " Dag fadima, hoe gaat het? Ik ga nu even enkele testjes doen. Blijf gewoon stil zitten."
De testjes duurden maar 5 min. " Dat ziet er goed uit Fadima" "Marjolein, ik vraag me af of er nog nieuwe patiënten gaan komen. Jeweetwel, ieman die van mijn leeftijd is." " Ja voor zover ik weet komt er een jongen, hij is ongeveer 20 jaar oud. Aangezien jij 18 bent is dat heel erg gepast, als je begrijpt wat ik bedoel." Ze gaf me een por in mijn zij. " Hahaha, ik begrijp wel wat je bedoelt, maar ik hoef geen vriendje. Maar als hij komt zou je me dan naar hem toe kunnen brengen, jeweetwel om kennis te maken enzo, anders verveel ik me nogal hier zo alleen." " Ja dat wil zeker vor je doen hoor liefje, ik help je wel ff om je haar enzo goed te steken, dat je een beetje fatsoenlijk voor de dag komt." " Hehe, je bent echt een schatje Marjolein."