Bekijk volle/desktop versie : Homos bezoeken vandaag massaal tilburg



Pagina's : [1] 2

23-07-2007, 21:49
Roze maandag in TilburgDeze bezoekers van de Roze Maandag op de Tilburgse kermis hebben zich uitgedost als travestiet. Roze Maandag op de Tilburgse Kermis. Roze Maandag heeft dit jaar het thema 'Roze Maandag KleurEcht' en de slogan 'Want wat roze is moet roze blijven'.
ANP

23-07-2007, 22:00


Moet je eens gaan kijken hoeveel er daar uit de kast komen....

24-07-2007, 01:04

Citaat door Hoelahoep:
Moet je eens gaan kijken hoeveel er daar uit de kast komen....



Lanterfanter zal wel een leuke dag gehad hebben daar in Tilburg

24-07-2007, 02:14

Citaat door mocropipo:
Lanterfanter zal wel een leuke dag gehad hebben daar in Tilburg


En jij bent jaloers omdat je geloof of familie het niet toelaat om voor je geaardheid uit te komen.

Ik zou haast denken dat je gefrustreerd bent

24-07-2007, 02:16



Citaat door Iznogoudh:
En jij bent jaloers omdat je geloof of familie het niet toelaat om voor je geaardheid uit te komen.

Ik zou haast denken dat je gefrustreerd bent


Neeh joh, dan sla ik ze gewoon in elkaar zo uit ik me frustratie kwijt wel uit kijken volgende keer.
Ben je ook net terug van tilburg was het gezeillig

24-07-2007, 03:03

Citaat door mocropipo:
Neeh joh, dan sla ik ze gewoon in elkaar zo uit ik me frustratie kwijt wel uit kijken volgende keer.
Ben je ook net terug van tilburg was het gezeillig

Waarom wat hebben ze je misdaan? Wil je er over praten?

Ze in elkaar willen slaan is hoe dan ook een ernstig symptoom van frustratie.
Je maakt het alleen maar moeilijker voor jezelf. Ik snap best dat het moeilijk is om tussen twee culturen te zitten. Maar geweld is niet een goede oplossing.

En trouwens zo te horen ben je nogal nieuwsgierig naar de gebeurtenissen in Tilburg. Maar helaas dan had je zelf moeten gaan, maar zoals ik al eerder zei begrijp ik dat het erg moeilijk voor je is.

Sterkte, ik hoop dat je ooit vrede zult met geaardheid die hardnekkig probeert te onderdrukken.

Insh Allah.

24-07-2007, 04:30

Citaat door Iznogoudh:
Waarom wat hebben ze je misdaan? Wil je er over praten?

Ze in elkaar willen slaan is hoe dan ook een ernstig symptoom van frustratie.
Je maakt het alleen maar moeilijker voor jezelf. Ik snap best dat het moeilijk is om tussen twee culturen te zitten. Maar geweld is niet een goede oplossing.

En trouwens zo te horen ben je nogal nieuwsgierig naar de gebeurtenissen in Tilburg. Maar helaas dan had je zelf moeten gaan, maar zoals ik al eerder zei begrijp ik dat het erg moeilijk voor je is.

Sterkte, ik hoop dat je ooit vrede zult met geaardheid die hardnekkig probeert te onderdrukken.

Insh Allah.



ben je zelf ook homo? en wat is je afkomst?

Ik heb niks tegen ze hoor, maar puur nieuwsgierig

24-07-2007, 06:07

Citaat door mocropipo:
Lanterfanter zal wel een leuke dag gehad hebben daar in Tilburg


Niet alleen Lanterfanter, maar ook ongeveer 100.000 andere mensen (homo's en niet homo's) die zich op deze dag prima vermaken zonder dat ze elkaar ook maar een strobreed in de weg leggen of lastig vallen.

Zó kan het dus ook.

24-07-2007, 11:07

Citaat door Rania_Jamil:
ben je zelf ook homo? en wat is je afkomst?

Ik heb niks tegen ze hoor, maar puur nieuwsgierig


Ik ben niet de degene die zo agressief reageert in tegenstelling tot onze broeder hier.

24-07-2007, 11:40
Ik ben ook even gaan kijken. Het leek marrakech wel.......

24-07-2007, 12:56

Citaat door Iznogoudh:
Ik ben niet de degene die zo agressief reageert in tegenstelling tot onze broeder hier.



Het zegt al genoeg over jou, dat je die homos in alle toon verdedigt. You are gay and your no it.

Noem me nooit meer je broeder jij vuile kakkerlak

24-07-2007, 13:25

Citaat door mocropipo:
Het zegt al genoeg over jou, dat je die homos in alle toon verdedigt. You are gay and your no it.

Noem me nooit meer je broeder jij vuile kakkerlak


1. Doe wat aan je engels
2. Een advocaat is nog geen crimineel
3. Als we allemaal zoals jij dachten dan had men jou allang met pek en veren het land uitgejaagd.

24-07-2007, 13:32



Citaat door Iznogoudh:
1. Doe wat aan je engels
2. Een advocaat is nog geen crimineel
3. Als we allemaal zoals jij dachten dan had men jou allang met pek en veren het land uitgejaagd.


Ik twijfel over punt 2.....

24-07-2007, 13:39

Citaat door mocropipo:
Het zegt al genoeg over jou, dat je die homos in alle toon verdedigt. You are gay and your no it.

Noem me nooit meer je broeder jij vuile kakkerlak


Sow.

Nou, jouw reactie zegt ook veel over jou, namelijk dat je eng bent.

24-07-2007, 15:01
Homo’s en moslims hand in hand op Tilburgse kermis


23-07-2007 COC Nederland heeft tijdens de Roze Maandag van de Tilburgse Kermis het estafettestokje van het Europees Jaar voor Gelijke Kansen voor Iedereen overgenomen van Islam en Burgerschap.



Islam en Burgerschap-voorzitter Mohamed Sini overhandigde het stokje aan COC-voorzitter Frank van Dalen terwijl ze rondjes draaiden in een draaimolen.

De overhandiging van het stokje is voor het COC het startschot voor uiteenlopende activiteiten op gebied van homo-emancipatie. Zo zal er tijdens de Amsterdam Gay Pride een Gelijke Kansenboot meevaren. Het jaar is uitgeroepen door de Europese Commissie. De activiteiten die worden ondernomen zijn gericht op het terugdringen van discriminatie en het benadrukken van de voordelen van diversiteit.

Afgelopen maand was het estafettestokje in bezit van Islam en Burgerschap. Mohamed Sini gaf aan blij te zijn het stokje tijdens zo’n groot homo-evenement te mogen overdragen.

'Het is elke dag vechten voor acceptatie', aldus Sini. 'Dat geldt voor zowel voor homo’s als voor moslims, maar ook voor bijvoorbeeld joden. Homo’s en moslims zitten in hetzelfde schuitje. Het is goed dat ze elkaar op een dag als vandaag de hand reiken'.



COC-voorzitter Frank van Dalen is blij dat hij het estafettestokje van een moslimvoorman kon overnemen.

'We roepen al langere tijd dat het tijd wordt dat voormannen uit de Islamitische wereld het opnemen voor rechten van homoseksuelen. Het is meer dan teleurstellend dat dit nog veel te weinig gebeurt. We staan naast elkaar en niet tegenover elkaar', aldus Van Dalen. Sini liet weten het daar mee eens te zijn.

[Bron: COC NL]

Zie voor meer informatie:

Homo’s en moslims samen naar Tilburgse Kermis

Pagina's : [1] 2