Bekijk volle/desktop versie : Prostituees voelen zich veilig op de wallen



23-07-2007, 19:09
Prostituee: ‘Wallen bieden juist bescherming’
Door AT5

AMSTERDAM - Amsterdam moet er alles aan doen om het open karakter van de raamprostitutie te behouden. Hierdoor zijn de dames juist beschermd en is de kans op misstanden veel kleiner dan in andere landen. Dat zegt Lena, een Russische prostituee die jarenlang in Amsterdam heeft gewerkt. Omdat de gemeente druk bezig is criminaliteit op de Wallen aan te pakken en het aantal ramen te verminderen, besloot Lena een interview te geven.
http://www.ad.nl/amsterdam/article1529286.ece

23-07-2007, 20:31



Citaat door marokkaann:
Prostituee: ‘Wallen bieden juist bescherming’
Door AT5

AMSTERDAM - Amsterdam moet er alles aan doen om het open karakter van de raamprostitutie te behouden. Hierdoor zijn de dames juist beschermd en is de kans op misstanden veel kleiner dan in andere landen. Dat zegt Lena, een Russische prostituee die jarenlang in Amsterdam heeft gewerkt. Omdat de gemeente druk bezig is criminaliteit op de Wallen aan te pakken en het aantal ramen te verminderen, besloot Lena een interview te geven.
http://www.ad.nl/amsterdam/article1529286.ece

Vind ik ook! Raamprostitutie is voor de klant de beste deal (voor de xxxx is het elke dag 150 Euro huur betalen, maakt niet uit wat ze op die dag verdient. Een Senegalese vrouw vertelde mij dat ze in één jaar 7000 gulden had gespaard (vooral voor haar kinderen). Voor ons niks, in Senegal een Godsvermogen (1994)).

Maakte een afspraak met een hoertje, 100 Euro voor 1 uur (ik houd meer van het intiem zijn dan de simpele daad; je bent toch een uurtje samen met een mooie vrouw die je anders - of tegen HELE HOGE kosten (heet getrouwd zijn) - nooit zou kunnen krijgen).

Betaald, en daarna zei ze dat ik ècht 200 Euro moest betalen voor 1 uur.

FF aan d'r verstand gebracht dat afspraak = afspraak, anders mijn geld terug. Dat kreeg ik dus niet.

Toen ben IK voor het raam gaan zitten ... Wat een BOOG namen al die gasten rond ONS raam ...

Op den duur snapte ze dat dit haar een boel geld ging kosten.

Toen zijn we tot een deal gekomen.

Dus inderdaad: Raamprostitutie:

(verder over het algemeen HELE LIEVE vrouwen! maar eh: zaken zijn zaken ... jij denkt dat ze jouw vriendin kan worden? Jij BLIJFT de KLANT )

23-07-2007, 20:35
en werdt het nog gezellig?

23-07-2007, 20:48

Citaat door zomooi:
en werdt het nog gezellig?

Ja hoor, we hebben 1001 gepraat. Als de zaken éénmaal zijn afgehandeld zijn we nèt mensen ...

De meeste mensen denken dat hoerenlopers voor een snelle wip komen. Maar dat is vaak niet zo. Mensen zoals ik - die opgegroeid zijn zonder te weten dat ze tegenwoordig als autistisch zouden worden bestempeld - kunnen heel moeilijk contact leggen met andere mensen.

Tegen betaling gaat dat een stuk makkelijker!

23-07-2007, 21:01



Citaat door Tat twam asi:
Ja hoor, we hebben 1001 gepraat. Als de zaken éénmaal zijn afgehandeld zijn we nèt mensen ...

De meeste mensen denken dat hoerenlopers voor een snelle wip komen. Maar dat is vaak niet zo. Mensen zoals ik - die opgegroeid zijn zonder te weten dat ze tegenwoordig als autistisch zouden worden bestempeld - kunnen heel moeilijk contact leggen met andere mensen.

Tegen betaling gaat dat een stuk makkelijker!

goed geregeld

23-07-2007, 21:41
Leuke meisjes daar achter het raam.

Aardig ook. Ze lachen altijd naar mij. En soms zwaaien ze ook.