Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Liefde Verliefd

EmiR_Soltan
10-08-2002, 04:58

Met mijn hart op een kier ben jij het feest dat ik vier Jij mijn chineesje met jou is het altijd een feestje Mijn duifje Mijn fuifje Elke fruit elke fluit elke snaar een lok van je haar de waarheid jij mijn bruid de schoonheid jij mijn kleine meid Nu mijn hart wijd open Mijn liefde kun je niet als een panter stropen Je kunt me niet kopen Mijn liefde vloeiend jouw kant op Het eindigt niet tot jij zegt stop Mijn verlangen naar jou als de zon naar de ochtend als de maan naar de nacht Mijn liefde voor jou sterren met mijn handen aangestoken als kaarsen die ons enkel het licht schenken dat nodig is... Liefste, het enige dat ik mis ben jij mijn worteltje mijn vis SLR

snoesje
10-08-2002, 11:27
ooh wat lief leuk hoor wallah tbarkelah je hebt echt talent...RLS

EmiR_Soltan
12-08-2002, 03:31
LIEFDE Het water glijdend als slangen over het hart der liefde Het hart tikkend voetstappen een dans van het verlangen

respectvol
12-08-2002, 04:31
Wat een tallent heb jij..tbarkellah. jammer dat je nooit antwoorden geeft op vragen ;) Maar goed... groetjess

EmiR_Soltan
12-08-2002, 04:38

Salam, Dank je wel voor jouw compliment. Heb ik vragen gemist? Sorry, zeker over het hoofd gezien. Wil je soms jouw vragen herhalen? Liefs Emir (S)

respectvol
12-08-2002, 04:40
Origineel gepost door EmiR_Soltan Salam, Dank je wel voor jouw compliment. Heb ik vragen gemist? Sorry, zeker over het hoofd gezien. Wil je soms je vragen herhalen? Liefs Emir (S) Maakt niet uit, alleen je vroeg me een keer wie ik erg miste naar aanleiding van je gedicht en ik gaf antwoord op je vraag...alleen ik vroeg je hetzelfde..begrijp je

EmiR_Soltan
12-08-2002, 04:43
Ik weet echt niet meer over welke gedicht dat ging Ik heb in korte tijd te veel geschreven dat ik nu amper de titels uit mijn hoofd ken.. Misschien weet ik het al. Ik mis mijn mama en ik mis een heel speciaal iemand.

respectvol
12-08-2002, 04:46
Origineel gepost door EmiR_Soltan Ik weet echt niet meer over welke gedicht dat ging Ik heb in korte tijd te veel geschreven dat ik nu amper de titels uit mijn hoofd ken.. Misschien weet ik het al. Ik mis mijn mama en ik mis een heel speciaal iemand. oke, toch wel een antwoord gekregen :D 1 ding moet je niet opgeven en dat ik gedichten schrijven..