Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Liefde Bang Voor Jou

Pagina's : [1] 2

EmiR_Soltan
10-08-2002, 04:56

Angst om gelukkig te zijn Angst om verliefd te zijn op iemand die ik alleen in mijn dromen zie Soms ben je in mijn hart dan ben je in mijn gedachten Jou laten gaan kan ik niet en wil het nimmer Tijdens mijn denken jij de aandacht Ik kan niet slapen Ik kan niet eten Ik kan niet drinken Ik kan niet helder denken Ik kan niet werken Ik kan niets zonder jou Afhankelijk van jou Mijn hart heeft je uitgenodigd Wees je zelf, maar vergeet niet dat het mijn hart is... Wees niet hard Ook niet te zacht Jij met je grote hart en de lieve manier waarop je lacht SLR

snoesje
10-08-2002, 11:30
wajaaaw wat lief en schattig......rls ik heb ze uitgeprint!!!! dikke kus

EmiR_Soltan
10-08-2002, 16:36
http://www.kaartenplein.nl/cards/natuur/water/water7_kl.jpg Jij bij mij Mijn Liefde voor jou rustig en zuiver helder en lauw Als de bergen me omsingelen, Is jouw hart de omheining

snoesje
10-08-2002, 20:17
wallah echt mooi echt waar.... je hebt echt talent.... dikke kus

EmiR_Soltan
11-08-2002, 00:55

Jij de talent Jij die me door en door kent Jij mijn pen en mijn gedachten Jij mijn letters De woorden die mijn gevoel tekenen Jij de zinnen als teken van mijn verlangen Jij mijn schat De wonder van het leven Ik ben bang Om je kwijt te raken Bang om me te binden Jij mijn angst De nachten zonder jou duren het langst Ik wil alleen jou bij jou zijn is een sterke wens Een doel met ogen die alleen op jou zijn gericht

EmiR_Soltan
11-08-2002, 01:00
Ik hou van je meer dan mijn zus Ik geef je liefde je antwoordt me met een kus ik hou van je meer dan mezelf jij bent nummer een maar wij samen bestaan uit elf een team bestaande uit Liefde, geluk, gezondheid verlangen, harstocht, verdriet, verleiding, trouw, eerlijkheid, jij en mezelf Gezworen met mijn ziel Jij degene op wie ik viel Jij het water ik het wiel Wij het waterrad dat de liefde laat vloeien Onze harten tegemoet

EmiR_Soltan
11-08-2002, 01:10
Sophia The Queen of Persia Dank je wel, Allah etawel Ff 3omrek Allah ye3tik essa77a wel3afia Liefs EmiR (S)

EmiR_Soltan
11-08-2002, 19:29
Je bent weer verschenen Ik dacht ik ben je kwijt Door jou raak ik in de war Knikkende benen trillend hart dat haar tikken wegsmijt Je bent er weer Ik weet 't niet meer Het doet zo zeer Als ik nou ga en niet terug keer Dan ben ik van je af van jou ben ik bekaf Laat me met rust jij die mijn aandacht verleidelijk kust

EmiR_Soltan
12-08-2002, 02:47
Als de zon in de ochtend als de maan in de nacht Je bent uitgenodigd in mijn diepe ware gedachten Ik zal je lief hebben met mijn hart dat alleen jouw naam uitroept als een uil in de nacht Jij die ik nog zie als mijn voorbeeld mijn liefde en mijn evenbeeld Ik mag je graag al ken je erg vaag ik weet dat ik slaag ik voel het in mijn maag Leven zonder jou geen zin dromen zonder jou even min wat ik hiermee bedoel is dat ik liefde voor je voel

snoesje
12-08-2002, 13:49
salaam heel mooi gedicht wallah maar uuuh voor wie voel je liefde hahahah dikke kus

EmiR_Soltan
12-08-2002, 18:51
Liefde meer dan broer en zus Liefde in het teken van die hartstochtelijke kus Hartstocht en interesse die mijn hart steken

EmiR_Soltan
13-08-2002, 11:04
Net geboren baby te zacht voor het betasten te lief om kussen te angstig om te kwetsen zacht als zijde het baby huidje met de ogen als de ochtendglorie

EmiR_Soltan
13-08-2002, 11:19

In mijn leven respectvol In mijn dromen de hoofdrol Jij een gevoel van vrijheid jij zo rein en zuiver maar tegelijkertijd degene om wie ik huiver Jij een gedachte om bij na te denken Jij een verlangen tussen liefde en haat Geven om jou is een plicht staren naar jou dat is pas een uitzicht

snoesje
13-08-2002, 20:23
wallah mooie gedichten echt waar.... sorry moest ik ff kwijt!!

yasmine85
13-08-2002, 21:33
jouw liefde is verdwenen in je angst die jou met de seconde verrast laat jouw liefde weer terugkomen en blijf zo nog even hopen zij zal komen, echt waar je leert haar kennen zonder gevaar en voor je het weet is je angst weer liefde en ben jij weer een verliefde... kiss

Pagina's : [1] 2