Bekijk volle/desktop versie : Dagboek van Latifa

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17

23-08-2002, 00:31
ok dan morge veracht ik een heel heel heel lang vervolggggggggggggg

23-08-2002, 10:36

:tranen: nog steeds geen vervolg... Komaan meisje, strax ga ik hier uit frustratie zelf een vervolg beginnen typen haha
Wajaaw, ben verslaafd geworden, dees kan gewoon nie meer!

Toedeloe, strax kom ik nog eens piepen, en ik hoop dat er dan een vervolg is hé!

23-08-2002, 12:03
haha ok ik ga verder;..

23-08-2002, 12:15
6/2

vandaag moet Miloud voorkomen, ik hoop dat hij een niet ze zware straf zal krijgen, ik vind het zo erg... zeker voor ma en ba.. wij mogen hem zelfs nog niet bezoeken.. mss wil ik het zelfs niet! ik heb schrik om hem te zien en gewoon voor hem te staan. het klinkt raar maar het is toch zo. En langs de andere kant, heb ik schrik dat hij vrijkomt, mss zal hij dan vanalles horen over mij.. wat dan? ik denk niet dat hij dan milder zal zijn, hij zal mij gewoon aftakelen. maar ja, tegen 5 uur weten we of hij vrijmag of niet... ik weet niet wat ik moet hopen.. ik weet het eecht niet. Ah en ik heb youssef gebeld, maar ik wilde mijn moed bijeen houden, maar het lukte niet, ik was aant huilen aan de telefoon... hij zei; ja spijt komt te laat hé meisje.." wat een reactie, ik wil hier niet onderuit gaan voor hem, ik wil niet huilen voor een jongen, hij moet er staan voor mij als ik hem nodig heb, en ik wil zeker niet huilen... maar waarom doet hij nu zo?? hij zei dat hij me wilde zien vanavond, en ik zei dat het er van afhangt, dus miloud, stel je nu eens voor dat hij thuiskomt en dat ik zeg dat ik weg moet!!! ik denk niet dat hij het zou apprecieren... in ieder geval als alles goed gaat zie ik youssef vanavond om 7 uur... ik mis hem al.. ik kan gewoon niet meer zonder hem.. heb nooit gedacht dat ik zo hopeloos verliefd zou kunnen worden, en dan nog op een "ja hoe moet ik da zeggen".... een pff ik weet het niet!!! ik hoop echt dat alles goed zal verlopen vanavond, hij zei; ja ok ik wil je zien, maar gewoon om te spreken, zeg wat je te zeggen hebt..."waarom behandelt hij mij zo?? precies ofdat ik een popje ben zonder gevoelens.. ik wil mij sterk houden maar vanbinnen ben ik echt afgebroken... echt waar... sarah heb ik nog gesproken en ze vroeg om nog eens mee te gaan, maar ik heb geweigerd, safé ik wil geen problemen niet meer.. echt niet, en ik wil brahim zijn kop zeker niet meer zien!!! in welke situatie ben ik beland...?? en ja ik heb ruzie met ma... ze heeft gezien dat ik een pakje sigaretten in mijn tas had terwijl ze haar bankkaart zocht, die had ik nl nog... ik was het helemaal vergeten, en ze zag het pakje, ze liep naar boven en ik maar ontkenne.... en zeggen dat het van een vriendin is.. pff waarom ik...??? ze geloofde me wel, maar ze vroeg zich af waarom ik het bijhoud... dat is wel waar,... hoe kom ik toch altijd op die leugens;..?? en met ba is alles goed, alhamdoulilah, ze zijn wat zenuwachtig voor de uitslag van Miloud, maar we hopen op het beste hé... huh wat zeg ik nu?? ik weet echt niet wat ik wil... en Badia die heb ik al zolang niet gehoord; ze zal me nu al wel vergeten zijn, waarom moet het altijd zo lopen?? waarom heb ik altijd zoveel pech..?? ok ik mag eigenlijk niet klagen, mijn familie, dat zjin schatjes, buiten mijn broer dan. ik vind gewoon dat hij zijn lesje nu eens moet leren.. mss gebeurt dat wel als hij nog langer vast moet zitten... hij gelooft elke roddel dat hij hoort; en komt dan thuis met een boze kop en slaat dan op me... ook al weet ik dat er niks is.. en dat ik niks heb gedaan.. het is gewoon de mentaliteit denk ik... oeff;.. ik wil er niet aan denken... terug naar youssef;... ik mis hem en vanavond ga ik gewoon zeggen wat ik voel; zonder aan mijn trots te denken.. !!!

23-08-2002, 12:20

lang genoeg?? xxxxxxxxx

23-08-2002, 12:41
nog meer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! je houdt ons in spanning

23-08-2002, 12:44
Neeeeeeee, nog meer, ik vind hetecht leuk om het te lezen en ik wil weten of Miloud vrijkomt.

Dus ga vooral door als je wilt....

23-08-2002, 12:46
ik ga vanavond door beloofd!! ik moet nu gewoon ff gaan opruimen hier thuis!! dikke kus
xxxxxxxxxxxxxx

23-08-2002, 15:39
Ja het trekt er al wa meer op ( de lengte bedoel ik dan, 't verhaal is al heeeel goed!). Snik het is nu weekend, en dan moet ik wachten tot de maandag om 't vervolg te lezen! Amai, de eerste keer dat ik t erg vind, dat het weekend is haha

Maar als het maandag is, wil ik niet één vervolg zien, maar meerdere hé

Saluutjes, en voor iedereen die ook een hele week heeft zitten zwoegen, 'n goei weekend toegewenst!

23-08-2002, 19:14
ga verder zeeeeeeeeeeeeeed

23-08-2002, 22:05
7/2

gisteren was mijn dag echt slecht;.. Miloud is vrijgekomen.. ok het is niet daarom, maar gewoon, ik kon youssef niet zien.. hij is dus vrij mijn broer.. en hij doet al smerig tegen me.. hij kwam binnen.. het was een emotioneel moment voor ons allen..hij had tranen in zijn ogen, hij wilde het verstoppen maar ik kon het zien.. ik zat in de zetel en sprong op; hij was thuis rond een uur of 6.. ik wil youssef zien om 7 uur.. maar ja.. hij ging zitten en begon te vertellen.. en sorry te zeggen dat hij dit onze familie heeftt aangedaan.. ik zag dat mijn ma zo blij was dat hij terug was, ze bekeek hem constant... maar dan zei ze;.. de buren hebben veel geroddelt, ik hoorde alle verhalen, er werd ook gezegd dat je iemand had vermoord!! lay yester; die verhaaltjes deden mij pijn in mijn hart, ik wilde niet dat men zo over mijn zoon spreekt!" mijn broer bekeek mijn ouders ,maar durfde hen niet in de ogen te kijken.. hij ontweek hun blikken.. ik keek mijn broer niet aan, hij zag dat ik geergerd was ... gewoon omdat hij nu weer gaat doen zoals dervoor.ik weet het gewoon... mijn broer ging ff naar buiten om zijn draad terug op te pikken zoals hij het zegt.. ik was mij ondertussen al aan het opmaken en ik keek in de spiegel.. ik zag er goed uit.. ik keek door het raam en zag mijn broer met mijn buurjongens praten... hij deed allerlei gebaren, ik begon schrik te krijgen.. ik dacht dat mijn broer allang weg zou zijn.. maar blijkbaar niet.. ik ging naar beneden en ging zitten in de keuken met mijn moeder, toen ze vroeg waar ik naartoe wilde gaan zei ik Badia... ik heb met haar afgesproken en dat is lang geleden dat ik haar niet heb gezien.. mijn moeder zei dat ik gelijk had.. en ik zat nog ff thee te drinken met haar.. en ineens kwam mijn broer binnen in de keuken en zei ; latifa kom nu even mee naar boven... snel!! ik zag aan zijn blik dat hij weer iets had gehoord, maar ik had te veel schrik en ik zei; nee wat is er? ik moet gelijk naar badia vertrekken...! en hij zei; nee jij gaat niet naar Badia, jij gaat mij eerst vertellen wat jij allemaal hebt gedaan toen ik weg was.. en ik wil geen leugens lat!!! ...ik wist niet wat ik moest zeggen, ik stond te trillen op mijn benen... mijn moeder was al aant panikeren en vroeg wat er aan de hand was; ik zei walou walou... en ik ging naar boven.. in de hoop dat hij me met rust zou laten.. maar dat deed hij niet, hij volgde me naar mijn kamer en zei ; ik wist wel dat je zou profiteren als ik weg zou zijn, zo ben jij nu eenmaal, net als die andere slxetjes die je hier op straat ziet, zo ben jij gewoon.. en ik dacht dat ik een goei zusje had!! TFOE...!!!en hij sloeg de deur heel hard dicht.. ik ging op mijn bed liggen en begon zachtjes te huilen, in de hoop dat Miloud mij niet hoort.. tfoe, dat zei hij tegen mij en dat was zijn laatste woordje tegen mij, vandaag dan hé.. nu wilde ik even dat hij me gewoon had geslagen, dat doet minder pijn dan die woorden die hij nu tegen me zei.. hij vind me een xxxx.. zijn eigen zus! ik zendde dan een sms naar youssef en vertelde hem dat ik niet kon komen, zijn reactie kon ik al raden; "ah meisje je hebt je kans verloren, zoek maar iemand anders, ik blijf bij kim..." pff ik heb echt pech !! echt heel veel pech! en morgen ga ik gewoon bij tante rachida zitten en daar kan ik dan een beetje spreken met karim, ik heb het echt nodig, gewoon ff over andere dingen praten dan jongens en familie... en dan ging ik ook nog naar sarah, met haar kan ik praten zonder beoordeelt te worden.. dat is het laatste wat ik nodig heb in mijn leven momenteel... xxx

23-08-2002, 22:18

Citaat:
Origineel gepost door Yamina
Ja het trekt er al wa meer op ( de lengte bedoel ik dan, 't verhaal is al heeeel goed!). Snik het is nu weekend, en dan moet ik wachten tot de maandag om 't vervolg te lezen! Amai, de eerste keer dat ik t erg vind, dat het weekend is haha

Maar als het maandag is, wil ik niet één vervolg zien, maar meerdere hé

Saluutjes, en voor iedereen die ook een hele week heeft zitten zwoegen, 'n goei weekend toegewenst!
hartelijk bedankt yamina!!! heel lief van je, ik heb nu al een vervolg gemaakt een lang vervolg.. xxxxxxxxxx

23-08-2002, 22:19

Citaat:
Origineel gepost door saidaaatje
ga verder zeeeeeeeeeeeeeed
ik ben verder gegaannnnnnnnn.. haha dikke kus

23-08-2002, 23:24
ewa je bent nog on-line please ga door please...............

23-08-2002, 23:47
8/2

ik ben juist thuis, ik was juist bij Sarah, ik heb goed gepraat met haar, en mijn hart gelucht, ook over youssef... maar ik had niks gezegd over brahim... en dan zei sarah ineens... latifa ik moet je ook iets zeggen...!! ik ben samen met Brahim, je hebt hem eens gezien in het cafétje, weet je nog? toen hij autopech had?? das toch wel een knappe vind je niet.. ?? ik werd helemaal koud vanbinnen, oh nee toch niet brahim.. hij wilde mij... maar ik kon niets zeggen, ik liet alleen een glimlach zien, terwijl ik haar wil verwittigen aan wat ze begint, maar ik kan niet.. ze ziet er zo gelukkig uit.. en hij vermoordt me.. dus ik zweeg gewoon en ik knikte.. en dacht in mezelf shit.. waarom nu brahim?? pff.. wat een situatie..!! en dan was ik weer bezig over thuis en miloud.. en iedereen en ze zei dat ik ze gewoon moest negeren.. maar negeren?? hoe kan dat nu?? ik woon met hen onder 1 dak!!! nu doe ik alsof ik met dieren woon of zo; pff ik overdrijf toch altijd.. maar ik ben het echt beu, zeker met miloud.. .hij heeft mij nog "gesproken" daarjuist voor ik vertrok.. hij vroeg me waar MADAM wilde gaan, en ik zei dat ik naar sarah ging.. hij zei : wie is dat nu weer?? weeral zo een xxxx vriendinnetje van je zeker;. ik stapte het huis uit zonder iets te zeggen en miloud kwam achter me aan.. en toen zag hij dat ik aanbelde aan het huis juist naar ons thuis.. en hij zweeg gewoon en ging naar binnen.. en hij zei ook nog dat ik niet moest proberen om naar tante rachida te gaan, maar daar ga ik nu echt niet naar luisteren.. ik ga nu zelfs vertrekken naar hen.. eerst een beetje eten.. ma en ba zijn daar al denk ik.. Miloud is nu beneden aan het slapen op de zetel dus kan hij niet zagen.. ik ben weg..

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17