Bekijk volle/desktop versie : Verlovensfeest kosten...



23-07-2007, 12:36
Salam aileikoem,

Weten jullie misschien wat een normaal verlovensfeest ongeveer kost.
Het feest wordt gewoon thuis gegeven maar wat zou het kosten.

(ongeveer 50 a 60 mensen)

Alle reactie zijn van harte welkom.

23-07-2007, 12:41


ik kan je zo wat tips geven
om een verlovingsfeest te houden en maximaal 2000 euro besteden

met catering
bruidstoelen
en decoratie

23-07-2007, 14:16

Citaat door female17:
ik kan je zo wat tips geven
om een verlovingsfeest te houden en maximaal 2000 euro besteden

met catering
bruidstoelen
en decoratie



Wsalaam als ik die tips ook zou kunnen krijgen zou ik erg blij mee zijn wil niet al te veel geld uitgeven aan de verloving het speciale tot aan de bruiloft laten.

alvast bedankt

23-07-2007, 14:22
Hoe wil je het geven/houden?

23-07-2007, 14:22


2000 euro voor een verloving

jullie gooien echt met geld,

waarom verloving zo groot houden? nodig alleen je naasten en goede vrienden oe baraka, een klein etentje thuis

that's it

ik begrijp echt niet waarom mensen daar zoveel geld aan uitgeven, het is maar mlak hoor.

en dan negaffa erbij, band enz...
te zot gewoon
sommigen doen het zelfs in een zaal, bhal schie trouwfeest,
je huwelijk is niet gezegend, welloe el baraka

ik zou het zo simpel mogelijk houden als ik jou was, zo heb je het meeste kans op slagen

23-07-2007, 15:56
oke maar € 200; is niet dat vind ik eigelijk mooie bedrag maar wat kan je allemaal doen met zoveel geld want bruidskleding zijn ook niet goedkoop en ringen die je voor verlovensfeest gebruikt gebruik je die ook voor trouwfeest of moet je andere kopen hoe zet het eigelijk.

23-07-2007, 15:57
Best Female17 als je tips hebt zijn van harte welkom natuurlijk en andere mensen zouden mooie beidrag leveren.

23-07-2007, 16:00
Ik ben van plan om na de Ramadan te gaan verloven inshallah.
Dus daarom vraag ik dat allemaal jullie weten hoe spannend het is mijn vrouwtje weet ook niet veel van dat soort dingen er is nog niemand bij hun getrouwd dus vandaar. en ik wil het goed hebben goed georganisteerd hebben.

23-07-2007, 16:14

Maak een lijst met wat je allemaal wilt hebben op je verloving.. (Catering, decoratie, video/camera, negaffa etc.)
Dan heb je een duidelijke overzicht van jou wensen. Daarna kan je op zoek gaan naar de kosten..

Verloving is erg verschillend van prijs. Er zijn mensen die een avond etentje doen thuis met alleen zussen/broers en ouders van het echtpaar en er zijn mensen die een hele grote feest doen in een zaal met toeters en bellen.


23-07-2007, 16:18

Citaat door Appie084:
Salam aileikoem,

Weten jullie misschien wat een normaal verlovensfeest ongeveer kost.
Het feest wordt gewoon thuis gegeven maar wat zou het kosten.

(ongeveer 50 a 60 mensen)

Alle reactie zijn van harte welkom.



hey jongen man mij zus is pas verloofd wij hebben het ook thuis gehouden en waren ongeveer 40-50 mensen heeft zeker €1400 gekost want kijk alleen die de er gaat kokken kost €200 ewa ga de er voor koekjes die kosten €350 ewa en schappen en zo die in de €400 kommen ewa allerij andere dingeen zoal drinkken en zo en suiker en zo kom je ook ergens in €200 ewa jurk van de bruid die was €400 en decoratie en zo.... wij zeiden ze3ma wij houden het klein en zo maar tog gaat er veel geld weg hoor sinds me zus ik ben echt niet van plan om te verloven het is alleen maar geld versepeling kun je beter die geld voor de bruidloft sparen

groetjes dinaa

23-07-2007, 16:22
Echt Soekran iedereen voor de tips en hulp maar als het tussen €1500 en €200 is vind ik niet erg maar het moet niet hoger zijn want wij houden het gewoon thuis en ik wil nu inshallah na de ramadan verloven en op islamitsche manier trouwen op papieren en inshallah volgende jaar zomer inshallah trouwfeest geven in marokko ewa dan ben ik benieuwd wat het gaat kosten daar heb je teminst geen zaal nodig.

24-07-2007, 17:50
ik was zelf 1500 euro kwijt en mijn verloofde volgens mij wat meer dan 2000.

het was alles er op en eraan
ik had twee jurken laten maken van echte sari 8 soorten koekjes 100 van elk soort
2 en halve schaap veel kippen fruit a merk limonade
stoelen tafels
bloemen voor decoratie taart stoffen voor decoratie kaarsen
veel kleine dingen komen erbij kijken extra glazen bestek
tafel kleed weet wel van papier taart bortjes koek bortjes
de pak en daarbij horende schoenen natuurlijk etc
er waren zeker 60 vrouwen en 40 mannen ik had het thuis gehouden
ik heb op heel veel kosten kunnen besparen omdat er hulp was vauit de familie. zoals het eten werd gemaakt door mijn tante was super lekker mijn complimenten. mijn make up is door mijn nicht gedaan die veel ervarimg heeft natuurlijk en omdat het mijn nicht was heb ik de kosten kunnen besparen. mijn andere nicht heeft heel de verloving in de gaten gehouden zodat alles goed veriep bij de vrouwen. dus ik heb vooral kunnen besparen op negaffa kosten catering en decorate kosten heb het zelf geregeld.