Bekijk volle/desktop versie : ik ga op reis en neem mee...



Pagina's : [1] 2

21-07-2007, 14:45
dit is een heel leuk spelletje dat we vroeger altijd speelden als het bijna vakantie was.

Benodigdheden:
1.scherp geheugen
2.improvisatievermogen
3.brede woordenschat (vocabulaire)

Het spel gaat als volgt in z'n werking. Iemand zegt: ik ga op reis en neem mee...een koffer. Dan moet degene die daarna reageert alles onthouden, vervolgens herhalen wat ervoor werd gezegt en daar een attribuut aan toevoegen, het mag uitsluitend een zelfstandig naamwoord zijn en attributen zoals wapens, explosieven, verdovende middelen of andere attributen waar accijns op geheven zijn, zijn streng verboden. Doe je dit toch, dan wordt je per direct gediskwalificeert en dan is het exit. Vergeet je een attribuut op te noemen dan kost je dit een strafpunt. We werken volgens het "three strikes out" systeem, dit betekent dus dat je 3 keer de fout in mag gaan alvorens je wordt gediskwalificeert.

De regels zijn bekend, iedereen die besluit aan dit spel mee te werken bevestigt akkoord te gaan met de bovengenoemde spelregels.

Now let the game begin!

Ik ga op reis en neem meee....een koffer.

21-07-2007, 14:47


ik ga op reis en neem mee een koffer en mijn ghimaar

21-07-2007, 14:48
heel goed moi85, heb je dit spelletje eerder gespeelt?

21-07-2007, 14:49
ja zo vaak en ik win altijd, maarre gespeeld is met een d en niet met een t, ff spelling bijbrengen.

jij bent weer hoor, of durf je niet te zeggen dat je je ghimaar meeneemt

21-07-2007, 14:52



Citaat door moi85:
ja zo vaak en ik win altijd, maarre gespeeld is met een d en niet met een t, ff spelling bijbrengen.

jij bent weer hoor, of durf je niet te zeggen dat je je ghimaar meeneemt


ik ben slechts arbiter, ik ben bevoegd om in te grijpen waar dat noodzakelijk is, verder neem ik niet deel aan het spel zelf.

d's en t's ze staan allebei in het alphabet zegt mijn moeder altijd.

21-07-2007, 14:57

Citaat door u_blaster:
ik ben slechts arbiter, ik ben bevoegd om in te grijpen waar dat noodzakelijk is, verder neem ik niet deel aan het spel zelf.

d's en t's ze staan allebei in het alphabet zegt mijn moeder altijd.


hmm zit een kern van zwakheid in maar goed, ik denk niet dat er meer mensen geinteresseerd zijn in jouw grandioze spel.

ok in dat geval: jij hebd gelijk

21-07-2007, 14:58

Citaat door moi85:
hmm zit een kern van zwakheid in maar goed, ik denk niet dat er meer mensen geinteresseerd zijn in jouw grandioze spel.

ok in dat geval: jij hebd gelijk


ik denk dat ze al op reis zijn en dat er daarom weinig animo voor is op dit moment maar ik voorzie een golf van reacties zodra de marokkanen wederkeren.

21-07-2007, 15:04
ok, blijf maar wachden tan. succes

wa aleikom assalaam

21-07-2007, 15:06

Citaat door moi85:
ok, blijf maar wachden tan. succes

wa aleikom assalaam


wa alikoem salam

ik ga niet actief wachten maar passief.

21-07-2007, 15:36
hahhah zusters zijn slim...

21-07-2007, 15:44

Citaat door Um_Intisare:
ehmmm, ik wil geen spel-verpester zijn....

Maar we kunnen gewoon alle attributen uit de voorgaande reacties kopiëren en dan plakken. En dan doen we alsof we ze allemaal onthouden hebben enzo.


nooit van sportiviteit gehoord? Hebben jullie dan geen greintje gevoel voor ethiek?

Ja lance armstrong kan ook doping gebruiken maar doet hij dat? Nee, want het gaat erom dat je eerlijk wint.

bah wat wordt ik hier misselijk van

21-07-2007, 15:56
als jullie nog verdere vragen hebben stel ze dan nu want ik heb zometeen een afspraak.

21-07-2007, 16:03



Citaat door Um_Intisare:
Oke, ik doe voor even mee.

Ik ga op vakantie en ik neem mee,

een koffer, een ghimaar en een paspoort.


een hele verstandige keuze, zonder paspoort kom je immers niet langs de douane.

21-07-2007, 17:38

Citaat door u_blaster:
een hele verstandige keuze, zonder paspoort kom je immers niet langs de douane.

ik wel

21-07-2007, 17:42

Citaat door Um_Intisare:
ehmmm, ik wil geen spel-verpester zijn....

Maar we kunnen gewoon alle attributen uit de voorgaande reacties kopiëren en dan plakken. En dan doen we alsof we ze allemaal onthouden hebben enzo.


Haha, ik dacht net hetzelfde. Veel onthouden komt hier niet bij te pas. Gewoon naar de vorige reactie kijken en dan iets toevoegen.

Pagina's : [1] 2