Bekijk volle/desktop versie : Sheikh Yousuf Al-Qaradhawi over mastruberen bij vrouwen



21-07-2007, 09:19
Sheikh Yousuf Al-Qaradhawi over mastruberen bij vrouwen

http://www.youtube.com/watch?v=P15DOCt6Tmo

21-07-2007, 10:57

het is masturberen

21-07-2007, 11:08
Dus het komt er op neer dat de mannen mogen rukken zoveel ze willen en de vrouwen moeten hun handjes mooi boven de lakens houden.
Doen ze dit niet dan mag men 'in het beste geval' de vrouw een goed pak rammel geven.
Een hypcriete boel vind ik dat!

21-07-2007, 11:12

Citaat door Olafje:
Dus het komt er op neer dat de mannen mogen rukken zoveel ze willen en de vrouwen moeten hun handjes mooi boven de lakens houden.
Doen ze dit niet dan mag men 'in het beste geval' de vrouw een goed pak rammel geven.
Een hypcriete boel vind ik dat!



Toevallig heb ik deze video al eerder gezien. Het gaat in dit geval over vrouwen alleen. Voor mannen is het ook niet toegestaan, als je werkelijk geïnteresseerd bent, google je maar ff.

21-07-2007, 11:13


Citaat door Beloved:
Toevallig heb ik deze video al eerder gezien. Het gaat in dit geval over vrouwen alleen. Voor mannen is het ook niet toegestaan, als je werkelijk geïnteresseerd bent, google je maar ff.


In het begin zegt hij nochtans dat het voor mannen zo geen kwaad kon.

21-07-2007, 12:56

Citaat door Olafje:
In het begin zegt hij nochtans dat het voor mannen zo geen kwaad kon.


Want die hebben geen maagdenvlies dat eventueel kapot kan gaan.

21-07-2007, 13:01

Citaat door tonk:
Want die hebben geen maagdenvlies dat eventueel kapot kan gaan.

Jij bent echt een domme koe!!

Sinds wanneer gaat een maagdenvlies KAPOT ???

21-07-2007, 13:14
Vraag:

Wat is het Islamitisch oordeel over masturbatie?

Vraag ontvangen op 29 oktober 2003

Antwoord:

Masturbatie is haraam, dit op basis van bewijzen vanuit de Koran, en de Soennah van de Profeet (vrede zij met hem). Allah, de verhevene zegt:

“En degenen die over hun kuisheid waken, behalve tegenover hun echtgenoten en wat hun rechterhanden bezitten (slavinnen), dan worden zij niet verweten. Maar wie dan meer dan dat wensen; zij zijn degenen die de overtreders zijn.” (Soerat al-Moe’minoen: 6-7) Wie iets anders wenst buiten zijn vrouw behoort, op basis van deze vers, tot de overtreders. De Profeet (vrede zij met hem) zei: “O verzameling van jongeren, wie van jullie (een vrouw) onderhoud kan bieden, laat hem dan trouwen. Voorwaar, dit helpt om de blik neder te slaan en is het meest beschermend voor de kuisheid. En wie hiertoe niet in staat is, laat hem dan vasten, dit zal voor hem als bescherming dienen.” (al-Boechari en Moeslim)

De Profeet (vrede zij met hem) droeg degenen die (nog) niet kunnen trouwen op om te vasten. Als het masturberen toegestaan zou zijn, dan had de Profeet (vrede zij met hem) dit wel als mogelijkheid gegeven. Aangezien hij dit, met al zij zachtmoedigheid, niet als optie bood, betekent het dat het verboden is en dus niet is toegestaan.

Volgens medici heeft het masturberen overigens ook schadelijke gevolgen voor de gezondheid, de sexuele en geestelijke toestand en wellicht houdt dit de persoon tegen om te trouwen aangezien deze een alternatieve wijze heeft gevonden om de sexuele verlangens te stillen.

Sheich Mohammed ibnoe Saalih Ibn al-cOethaymien


Bron: http://www.al-yaqeen.com/nieuw/va/vraag.php?id=388

Qardawi heeft uitspraken waar niet iedereen het mee eens is. Nu heb ik de video vandaag niet bekeken maar al geruime tijd eerder. Vandaar dat ik niet weet wat hij precies heeft gezegd. Algemene oordeel is dat het voor zowel mannen als vrouwen niet toegestaan is.

21-07-2007, 17:59

Citaat door _ButterFly_:
Jij bent echt een domme koe!!

Sinds wanneer gaat een maagdenvlies KAPOT ???


Sinds nooit, want een maagdenvlies bestaat helemaal niet.
Maar dat is wel wat die man uit dat filmpje bedoelde.

Het ging over masturberen door meisjes voor hun trouwen.
Als zij dat doen en daarbij hun vingers of andere voorwerpen in hun vagina brengen, kan dat - volgens dat filmpje dus - hun maagdenvlies beschadigen met allerlei ellende tijdens de huwelijksnacht tot gevolg: niet bloeden, verstoten door je kersverse man, moord, ...

Mannen lopen een dergelijk risico niet, dus masturberen is voor hen niet 'risky'.

22-07-2007, 00:46
Sommige mensen zijn echt dom. waar in dat filmpje zegt hij dat het voor mannen wel toegestaan is?? NERGENS DUS...

Dat filmje gaat over de risico's van mastuberen bij vrouwen. Dat het bij mannen minder riskant is, betekent niet dat hij zegt dat het voor mannen wel toegestaan is..

22-07-2007, 00:49

Citaat door s!etje:
pff.... echt hypocriet dus whatever ik ga hier niet eens op in man altijd maar weer de vrouwen aanpakken voor mannen is het wel halal


ik luister nooit naar zulke sneaky types als qardawi vrouwenhater

Misschien moe je maar een cursus Engels dan wel arabisch gaan nemen voor je die domme uitspraken doet.. Luisteren naar wat hij in dat filmpje zegt en niet zelf conclusies gaat trekken.. Mastuberen is voor beide niet toegestaan (die reactie van beloved)

22-07-2007, 01:42

Citaat door Olafje:
In het begin zegt hij nochtans dat het voor mannen zo geen kwaad kon.



ga beter arabish leren want hij zei het voor vrouwen erger is dan voor mannen niet het haram gebeuren maar het psychishe nadeel ervan.
Door mastruberen word de vrouw onverzadigbaar en zal steeds maar meer en meer willen.

22-07-2007, 01:44


Citaat door Olafje:
In het begin zegt hij nochtans dat het voor mannen zo geen kwaad kon.



ga beter arabish leren want hij zei het voor vrouwen erger is dan voor mannen niet het haram gebeuren maar het psychishe nadeel ervan.
Door mastruberen word de vrouw onverzadigbaar en zal steeds maar meer en meer willen.

23-07-2007, 09:51
heb al lang niet meer gemastrubeert ik vind het oppeens vies

23-07-2007, 10:11

Citaat door Olafje:
Dus het komt er op neer dat de mannen mogen rukken zoveel ze willen en de vrouwen moeten hun handjes mooi boven de lakens houden.
Doen ze dit niet dan mag men 'in het beste geval' de vrouw een goed pak rammel geven.
Een hypcriete boel vind ik dat!



of jij kan niet lezen,of je probeert de islam wel op een heel goedkope manier zwart te maken.