Bekijk volle/desktop versie : Alles Is Weg



Pagina's : [1] 2

19-07-2007, 22:04

Citaat door mosiba_88:
ik heb een relatie gehad van 2 jaar maar kwam erachter dat mijn bijna verloofd afspraakjes maakte op internet met andere meisjes terwijl hij tegen mij zei dat hij naar zijn neef ging smoesjes als overwerken had hij ook heel vaak klaar ik vertrouwde het al niet maar toen ik vorige week in zijn telefoon keek las ik de meest vreselijke dingen waar hij het met meisjes over had en dat was niet alleen een kusje ofzo ik heb het gelijk uitgemaakt ... over nu nooit meer ...

maar nu belt hij mij elke dag ik kan nergens meer komen hij is daar ook ik wodr met ales in de gaten gehouden ik leef nu in big brother wereldje hij zegt mij dat hij van me houd en hij beloofd me te gaan trouwen en om trouw te zijn vanaf nu hij wil mij als zijn vrouw wat moet ik doen alsjeblieft help mij ik kan niemand anders vraggen zal ik hem vergeven ? zou hij anders worden als wij getrouwd zijn ? ik wete het niet meer
.

19-07-2007, 22:07


geef hem derde kansje

19-07-2007, 22:11
dumpen meid, ones a liar always a liar
je hebt nu al 2 jaar aan hem gegeven, wie weet wat hij allemaal heeft gedaan! En nu wil je heel je leven aan hem geven
Denk na! want als je eenmaal getrouwd ben, ben je alweer een stapje verder, van een gelukkig leven!

maar ja dat is mijn mening

19-07-2007, 22:14
wat denk je zelf..als hij nu al vreemd is gegaan..laat staan alles jullie gaan trouwen...hmmm...hoe bedoel je naif...die man is niet te vertrouwen...weg met hem..nu het nog kan

19-07-2007, 22:16



Citaat door izan:
wat denk je zelf..als hij nu al vreemd is gegaan..laat staan alles jullie gaan trouwen...hmmm...hoe bedoel je naif...die man is niet te vertrouwen...weg met hem..nu het nog kan



my words exactly

19-07-2007, 22:20

Citaat door mosiba_88:
ik heb een relatie gehad van 2 jaar maar kwam erachter dat mijn bijna verloofd afspraakjes maakte op internet met andere meisjes terwijl hij tegen mij zei dat hij naar zijn neef ging smoesjes als overwerken had hij ook heel vaak klaar ik vertrouwde het al niet maar toen ik vorige week in zijn telefoon keek las ik de meest vreselijke dingen waar hij het met meisjes over had en dat was niet alleen een kusje ofzo ik heb het gelijk uitgemaakt ... over nu nooit meer ...

maar nu belt hij mij elke dag ik kan nergens meer komen hij is daar ook ik wodr met ales in de gaten gehouden ik leef nu in big brother wereldje hij zegt mij dat hij van me houd en hij beloofd me te gaan trouwen en om trouw te zijn vanaf nu hij wil mij als zijn vrouw wat moet ik doen alsjeblieft help mij ik kan niemand anders vraggen zal ik hem vergeven ? zou hij anders worden als wij getrouwd zijn ? ik wete het niet meer



Is heel erg voor je, denk er eerst heel goed over na en praat er over met mensen die je heel goed vertrouwt en geef hem dan misschien nog een kans. Komt goed insha'Allah.

19-07-2007, 22:21
Once a cheater always een cheater! Respect voor jou meid en hou nu je zelfrespect door verder te gaan met je leven zonder die idioot.

19-07-2007, 22:23
Ik zou hem niet vertrouwen...

19-07-2007, 22:25
Kansen geven ? dit is geen spelletje, dit isheel wat, laat die jongen zijn eigen gang gaan, en jij moet verder, ze zeggen You don't know what you got till its gone, En hij heeft het mee gemaakt, maar ga verder mijn advies, hij zal nooit veranderen 1 2 3 jaren voor nodig

19-07-2007, 22:29

Citaat door Majeste:
geef hem derde kansje



ga vakantie vieren jij hup weg hierzo

19-07-2007, 22:31
Meid je kan toch Salat istighara verrichten?

Als je een doea boekje hebt, zul je er precies in kunnen lezen hoe het moet.

Moge Allah dit gemakkelijk voor je maken,

Wa a3lekoem sellam oemsayfuAllah

19-07-2007, 22:31
dumpen die handel !stel je vergeeft het hem nu ,maar wie zegt dat hij je trouw zal blijven. het kan je een tweede keer gebeuren weg er mee voor dat het straks te laat is .

19-07-2007, 22:52


Tja, het zal een hele moeilijke beslissing voor je zijn, maar ik zou toch adviseren om hem niet terug te nemen. Als hij je al zo respectloos behandeld voordat je met hem getrouwd bent, wie weet wat hij daarna nog allemaal gaat uitvoeren. Dit soort mannen verandert echt bijna nooit. Hij is duidelijk niet 100% verliefd op jouw, anders zou hij niet met al die andere vrouwen afspreken. Je verdient veel beter dan een man waarbij je je altijd zorgen moet maken of hij wel trouw aan je is. Dus...laat hem los, en ga door met je eigen leven! Inshallah kom je een man tegen die jou wel goed behandelt en die je waard is!

19-07-2007, 23:58
Als ik jou was zou ik hem echt geen kans geven, ik zou hem letterlijk wissen uit me leven.. Dit is geen spelletje geworden.. Ik zou zeggen denk er nogmaals goed over na jij kent hem beter als ons..

20-07-2007, 00:36
dumpen die handel, wat een freak een beetje met andere meisjes zitten flikflooien

Pagina's : [1] 2