Bekijk volle/desktop versie : Wie is er getrouwd en studeerd? (veel willen dit weten!)



Pagina's : [1] 2 3

19-07-2007, 21:03
Ik heb hier een vraag die velen bezighoud en o.a. mij ook. Wie is er getrouwd en is bezig met een studie? Is het te combineren, zowel financieel als met je partner? Laat t even weten, aub, want er zijn velen die er erg nieuwsgierig naar zijn!! Let us know, thanks!!!!

Beslama

19-07-2007, 21:17


Daar ben ik ook benieuwd naar!


19-07-2007, 21:29
ik wil inshallah graag de PABO doen!! ik heb er zo een zin in, maar zit een beetje in tweestrijd, omdat ik nu een fulltime baan heb en echt een hele goede keuze moet maken!! ik heb me al wel ingeschreven, dus heb nog tijd om na te denken, maar t is echt moeilijk...

Daarom wil ik graaaag reactie van mensen die hun ervaring willen delen...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

19-07-2007, 21:32
salam dames ik studeer nog en ga binnekort trouwen ik zie niet in waarom het niet zou kunnen. mijn colleges zijn niet later dan 4 uur dus kan tuis gelukkig nog van alles doen voordat mijn mannetje thuis komt. ik zou gestopt zijn met studere als ik niet zeker wist dat het te combineren was. ik wil er voor mijn man zijn in alle opzichten. ik heb nog n jaartej te gaan inscha llah en mijn man is net afgestudeerd hmdl. het is te doen als je beide de taken geod verdeeld. mijn man wil niet anders dan dat ik mijn studie afmaak al weet ik zkr dat ik niet echt zal gaan werken maar ja je weet maar noit ik heb dan iets om op terug te vallen.

19-07-2007, 21:36



Citaat door blonde_rifia: