Bekijk volle/desktop versie : Arabische Docent gezocht



19-07-2007, 13:43
Salaam A3leikoem

Ik zoek een arabische docent die mij wil leren lezen en schrijven. Liefst 2 keer in de week. Ik heb enige basis al en ik heb zelf een boek die behandeld kan woorden. Graag iemand die echt ervaring heeft en les kan geven. Uit regio den haag aub graag een pm.

Ik ben alleen in staat om reiskosten te vergoeden

19-07-2007, 13:53


moet het echt een docent zijn? ik bedoel met diploma's etc.
en kun je van hetgene wat je wilt behandelen een scan sturen?

19-07-2007, 14:08

Citaat door Polly_McShane:
moet het echt een docent zijn? ik bedoel met diploma's etc.
en kun je van hetgene wat je wilt behandelen een scan sturen?


ervaren bedoel ik niet specifiek diploma maar wel met lesgeven.

dit boek wil ik behandelen de meeste kennen dit boek wel






Shot at 2007-07-19

19-07-2007, 14:55

Citaat door tijdelijk_lid:
salaam oe aleikoum

sinds kort ben ik ook begonnen om het echte arabisch te leren en wil mijn bronnen wel met je delen als je er intresse in hebt.

ik heb een e-book om arabisch te leren en een software-pakket van Rosetta Stone (zoek maar op via google voor meer info over Rosetta Stone software)

tevens weet ik ook een site (uit Saudi Arabi&euml waar je arabisch kan leren lezen en spreken, vragen enzo kan je daar stellen op het forum.

Mocht je intresse hebben dan stuur me maar een pm want ik ben alleen te vinden in het Koran&Hadith hoekje. Deze topic stond op begin pagina daarom kon ik reageren

PS: eventueel contact om die software, ebook, site te dleen gebeurt alleen via mail of pm. Dus geen echt contact.

Mohiem ik hoor het wel als je intresse hebt.

wa3aleikoum salaam

(NATUURLIJK gratis, alles Fisabililiah)



Bedoel je die boek die gebruikt in medina. Ik heb die ooit gedownload. Ik ben niet een voorstander van zelfstudie. Ik heb liever echt een leraar voor me neus. Via msn of via forum vind ik onhandig je overziet veel dingen.

Toch bedankt Djazakk allah l ghayr

20-07-2007, 23:52



Citaat door MadMonkey:
ervaren bedoel ik niet specifiek diploma maar wel met lesgeven.

dit boek wil ik behandelen de meeste kennen dit boek wel






Shot at 2007-07-19



Dat boek heb ik ook !! Echt nuttig.

21-07-2007, 11:35
Je zoekt een docent Arabisch neem ik aan.

30-12-2008, 21:46
Wilt U Arabisch leren?


"Native-speaker" en ervaren docent geeft privé lessen aan beginners en gevorderden.

Leuke manier om snel Arabisch te leren!

De prijs is:
12,50 euro per uur per persoon bij een groep van 2 tot maximaal 4 deelnemers of 15 euro per uur voor individuele lessen.

Voor les bij u thuis reken ik een toeslag vanaf € 5,- extra (afhankelijke van woonplaats).


Wilt u ook begeleid worden in het leren van het Marokkaans-Arabisch, dat kan ook.

Voor nadere inlichtingen stuurt u een e-mail naar: sa93mo95@hotmail.com

Met vriendelijke groet,
Jamil