Bekijk volle/desktop versie : waarom denken mannen...



19-07-2007, 10:15
dat ze beter en slimmer zijn dan een vrouw
terwijl wij vrouwen wel tien dingen tegelijk kunnen

waarom accepteren mannen niet dat vrouwen superwezens zijn

19-07-2007, 10:17


Omdat de meesten een eigenwijs zijn.

19-07-2007, 10:18
Toevallig.

19-07-2007, 10:21
pfff, waar je je druk om maakt.

ik ga niet eens achter die bevestiging aan! alsof wanneer een man dat tegen mij zegt ik iets pas bereikt heb? dat weet ik van mezelf ook wel

19-07-2007, 10:57


ik zit in een verhuisfase

dus alles is irritant vooral als iets anders moet en
je mannelijke wederhelft denkt het beter te weten

19-07-2007, 11:38
tara28................ik heb echt met je te doen.....heb geduld (ik weet, is moeilijk)......

19-07-2007, 11:52
Aangezien ik mij vooral bezig hou met het denken van mensen dacht ik hier toch zeker op te reageren.
Er wordt algemeen gezegd dat mannen inderdaad intelligenter zijn dan vrouwen.
Dit is ook bewezen in verschillende onderzoekcentra.
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat er geen intelligente vrouwen zijn, integendeel.
Er zijn gewoon veel meer vrouwen op de wereld dus ga ik er vanuit dat er meer intelligente vrouwen zijn dan mannen op deze wereldbol.

Maar ik denk dat we ons eerst moeten afvragen wat 'intelligentie' eigenlijk is.
Slim zijn heeft niet zo heel veel met intelligentie te maken maar eerder met vindingrijkheid.
Slimme mannen hoeven niet perse intelligente mannen te zijn.
Mannen denken ook alleen maar dat ze slim zijn wanneer ze hun/een vrouw te slim af zijn.
DAt kan natuurlijk op heel veel manieren gebeuren.
-sluwe manier
-oneerlijke manier
-dubbelzinnige manier
-duistere manier

Soms is het ook de schuld van de vrouwen dat mannen denken dat ze slimmer zijn dan de vrouwen.
Een prefect voorbeeld is de emancipatie; de emancipatie heeft er voor gezorgd dat de man op zijn luieren kan rusten.
nl. de vrouw moet hierdoor het zelfde werk kunnen verzetten als de man
de vrouw moet op dezelfde manier behandeld worden als de man
(dat wil dus zeggen geen priviléges meer)
Wie denk je dat er het meeste wint bij de emancipatie?
Natuurlijk zijn dat de mannen.

Als we kijken naar het ontstaan van alles wat zich hier op de aarde bevindt dan kun je toch vaststellen dat dit de verdienste is van de vindingrijkheid en intelligentie van de mannen.
Daar kun je toch niet naast kijken.
En natuurlijk hebben mannen een vrouw nodig om al deze dingen te kunnen verwezenlijken. (ter ondersteuning)

Mannen en vrouwen verschillen zo hard van elkaar als licht en donker.
De Schepper heeft het zo gewild.
Onze hersenen verschillen zo hard van elkaar dat we kunnen stellen dat we van een andere planeet afstammen.
Dat is ook de reden waarom we elkaar soms zo slecht begrijpen en waarom we dezelde dingen anders zien of anders benaderen.

Ik ben heel blij dat deze verchillen er zijn anders zouden we maar een saaie maatschappij zijn.
En zou er niets meer te ontdekken zijn.
Ik ben blij om man te zijn maar ik zeg niet dat ik intelligenter of slimmer ben dan de meeste vrouwen.
Dat zou ik niet durven ;-)

Mhasalaam
A.

19-07-2007, 19:06

Citaat door tara28:
dat ze beter en slimmer zijn dan een vrouw
terwijl wij vrouwen wel tien dingen tegelijk kunnen

waarom accepteren mannen niet dat vrouwen superwezens zijn

Alleen Allah swt is suprieur verder zijn we allemaal het zelfde ieder met zijn sterke en zwake kanten. Het is maar hoe je de sterke kant accentueert en het goed benut en de zwakke camoufleert of sterker maakt

19-07-2007, 20:44
zoiezo krijg ik altijd mijn zin, dus heb ik daar gelukkig geen problemen mee ik hoef alleen maar een pruilllipje op te zetten en met mijn ogen knipperen

19-07-2007, 21:10

Citaat door Abdelmalik35:
Aangezien ik mij vooral bezig hou met het denken van mensen dacht ik hier toch zeker op te reageren.
Er wordt algemeen gezegd dat mannen inderdaad intelligenter zijn dan vrouwen.
Dit is ook bewezen in verschillende onderzoekcentra.
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat er geen intelligente vrouwen zijn, integendeel.
Er zijn gewoon veel meer vrouwen op de wereld dus ga ik er vanuit dat er meer intelligente vrouwen zijn dan mannen op deze wereldbol.

Maar ik denk dat we ons eerst moeten afvragen wat 'intelligentie' eigenlijk is.
Slim zijn heeft niet zo heel veel met intelligentie te maken maar eerder met vindingrijkheid.
Slimme mannen hoeven niet perse intelligente mannen te zijn.
Mannen denken ook alleen maar dat ze slim zijn wanneer ze hun/een vrouw te slim af zijn.
DAt kan natuurlijk op heel veel manieren gebeuren.
-sluwe manier
-oneerlijke manier
-dubbelzinnige manier
-duistere manier

Soms is het ook de schuld van de vrouwen dat mannen denken dat ze slimmer zijn dan de vrouwen.
Een prefect voorbeeld is de emancipatie; de emancipatie heeft er voor gezorgd dat de man op zijn luieren kan rusten.
nl. de vrouw moet hierdoor het zelfde werk kunnen verzetten als de man
de vrouw moet op dezelfde manier behandeld worden als de man
(dat wil dus zeggen geen priviléges meer)
Wie denk je dat er het meeste wint bij de emancipatie?
Natuurlijk zijn dat de mannen.

Als we kijken naar het ontstaan van alles wat zich hier op de aarde bevindt dan kun je toch vaststellen dat dit de verdienste is van de vindingrijkheid en intelligentie van de mannen.
Daar kun je toch niet naast kijken.
En natuurlijk hebben mannen een vrouw nodig om al deze dingen te kunnen verwezenlijken. (ter ondersteuning)

Mannen en vrouwen verschillen zo hard van elkaar als licht en donker.
De Schepper heeft het zo gewild.
Onze hersenen verschillen zo hard van elkaar dat we kunnen stellen dat we van een andere planeet afstammen.
Dat is ook de reden waarom we elkaar soms zo slecht begrijpen en waarom we dezelde dingen anders zien of anders benaderen.

Ik ben heel blij dat deze verchillen er zijn anders zouden we maar een saaie maatschappij zijn.
En zou er niets meer te ontdekken zijn.
Ik ben blij om man te zijn maar ik zeg niet dat ik intelligenter of slimmer ben dan de meeste vrouwen.
Dat zou ik niet durven ;-)

Mhasalaam
A.


Kopieren en plakken, ook zo'n "slimme" manier

20-07-2007, 10:55
Mag ik vragen wat je daarmee bedoelt?

(kopiëren en plakken)

Ik ben te dom om dat te begrijpen...

Ik probeerde alleen maar een blik te werpen op dit thema en aan de hand van mijn kennis een antwoord te geven op het feit waarom de meeste mannen denken dat ze slimmer zijn dan vrouwen; meer niet.

Als jij mij probeert te beledigen door te suggereren dat ik dit allemaal heb overgenomen dan mag jij dat zeker doen van mij, maar als je ooit door je man een 'dom kalf' wordt genoemd hou dan in je achterhoofd dat je dat zeker hebt verdiend.

Mhaslaam
A.

20-07-2007, 11:16

Citaat door Abdelmalik35:
Mag ik vragen wat je daarmee bedoelt?

(kopiëren en plakken)

Ik ben te dom om dat te begrijpen...

Ik probeerde alleen maar een blik te werpen op dit thema en aan de hand van mijn kennis een antwoord te geven op het feit waarom de meeste mannen denken dat ze slimmer zijn dan vrouwen; meer niet.

Als jij mij probeert te beledigen door te suggereren dat ik dit allemaal heb overgenomen dan mag jij dat zeker doen van mij, maar als je ooit door je man een 'dom kalf' wordt genoemd hou dan in je achterhoofd dat je dat zeker hebt verdiend.

Mhaslaam
A.



misschien moet je het niet zo serieus nemen
het is maar een tip