Bekijk volle/desktop versie : irritante collega;s



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

19-07-2007, 09:34
Ik heb zo een vreselijk irritante collega! Die zit de hele tijd hardop te vertellen wat ie doet/ gaat doen:

zo dan ga ik nu die en die bellen
zo dan ga ik nu effe naar de printer
zo dan ga ik nu die dossier behandelen
zo dan ga ik nu etc etc etc...
Dan zit ie tegen je te praten en je reageert niet, luistert niet en toch blijft hij doorpraten

nog effe en ik ontplof! ik ben bang dat ik een keer door het lint ga

19-07-2007, 09:35



Citaat door Bijlmy:
Lb



lb? wat is dat?

19-07-2007, 09:36
Hé even een serieuze reactie, hebben ze daar bij jullie nog mensen nodig? Zo ja, zou je me (niet voor mij) de functie omschrijving kunnen sturen


Wat betreft je collega.. een keer hardop zeggen.. ik ga mijn collega zo slaan als tie zijn bek niet houdt

19-07-2007, 09:38

Citaat door Flasher:
lb? wat is dat?

lekker belangrijk ofzo

19-07-2007, 09:40


wuahahaha tegenover mij zit ook zo een..!! 0eff

19-07-2007, 09:40

Citaat door Flasher:
Ik heb zo een vreselijk irritante collega! Die zit de hele tijd hardop te vertellen wat ie doet/ gaat doen:

zo dan ga ik nu die en die bellen
zo dan ga ik nu effe naar de printer
zo dan ga ik nu die dossier behandelen
zo dan ga ik nu etc etc etc...
Dan zit ie tegen je te praten en je reageert niet, luistert niet en toch blijft hij doorpraten

nog effe en ik ontplof! ik ben bang dat ik een keer door het lint ga



Héé Flacher ga jij niet op vakantie ofzo? Ik dacht dat jij wel de laatste zou zijn die in NL zou blijven.

19-07-2007, 09:40

Citaat door LaiiLaa:
lekker belangrijk ofzo


o van die negerwannabe taaltje...neem ik hem niet kwalijk...hij leeft tussen ze in de bijlmer...ze hebben hem gepenetreerd daar letterlijk en figuurlijk met die negerrotzooi

19-07-2007, 09:41

Citaat door ibtissam19_:

Héé Flacher ga jij niet op vakantie ofzo? Ik dacht dat jij wel de laatste zou zijn die in NL zou blijven.


volgende week rond deze tijd ben ik thee aan het drinken langs die grote weg in nador bij caffeetje met een stuk thafdaath

19-07-2007, 09:44

Citaat door ghizlen:
Hé even een serieuze reactie, hebben ze daar bij jullie nog mensen nodig? Zo ja, zou je me (niet voor mij) de functie omschrijving kunnen sturen


Wat betreft je collega.. een keer hardop zeggen.. ik ga mijn collega zo slaan als tie zijn bek niet houdt [/SIZE][/FONT]


[FONT="Comic Sans MS"][SIZE="2"]En kijk eens boven je wie we hier hebben??
Is dat geen puppy daddy?? daddy puffy?
Ik weet het niet meer


19-07-2007, 09:46

Citaat door Illusion:
En kijk eens boven je wie we hier hebben??
Is dat geen puppy daddy?? daddy puffy?
Ik weet het niet meer



je bedoeld die lelijke wannebbe neger? hoe noem je zo iets...identiteitscrisis

19-07-2007, 09:47

Citaat door Flasher:
Ik heb zo een vreselijk irritante collega! Die zit de hele tijd hardop te vertellen wat ie doet/ gaat doen:

zo dan ga ik nu die en die bellen
zo dan ga ik nu effe naar de printer
zo dan ga ik nu die dossier behandelen
zo dan ga ik nu etc etc etc...
Dan zit ie tegen je te praten en je reageert niet, luistert niet en toch blijft hij doorpraten

nog effe en ik ontplof! ik ben bang dat ik een keer door het lint ga



Heel irritant! Maar die collega is nog onschuldig want hij is alleen irritant. Het is geen racist ofzo...

Ik had 1 Nederlandse collega die dapper wilde zijn en mij Al Qaida noemde. Hij wilde gewoon ruzie, die eqzien. Ik zei dus heel droog tegen hem; Geen Telegraaf meer lezen hoor! En lachte hem uit in zijn face..Ik laat me mooi niet uit de tent lokken, anders bevestig ik 1 van zijn vooroordelen dat Marokkanen alles willen oplossen met ruzie en geweld...Het liefst zou ik hem izjen hoekstoot geven..

19-07-2007, 09:51

Citaat door Strijdster81:
Heel irritant! Maar die collega is nog onschuldig want hij is alleen irritant. Het is geen racist ofzo...

Ik had 1 Nederlandse collega die dapper wilde zijn en mij Al Qaida noemde. Hij wilde gewoon ruzie, die eqzien. Ik zei dus heel droog tegen hem; Geen Telegraaf meer lezen hoor! En lachte hem uit in zijn face..Ik laat me mooi niet uit de tent lokken, anders bevestig ik 1 van zijn vooroordelen dat Marokkanen alles willen oplossen met ruzie en geweld...Het liefst zou ik hem izjen hoekstoot geven..



wat dat betreft heb ik hier echt topcollega's. zijn totaal niet van die racisten. Discussies over dat soort dingen doen we ook niet, we houden het gezellig zeg maar. Ik merk hier gelukkig geen scheve dingen niet dat het mij wat zou uitmaken...ben meester in negeren van mensen, maar is nooit fijn.

maar dat komt ook, het zijn mensen die veel van de wereld gezien hebben. de racisten zijn vaak die gasten die hun dorp niet uitkomen en alleen de camping kennen. ze weten niet dat er nog een wereld is buiten hun dorp.

19-07-2007, 09:54



Citaat door Illusion:
En kijk eens boven je wie we hier hebben??
Is dat geen puppy daddy?? daddy puffy?
Ik weet het niet meer

[/SIZE][/FONT]


[FONT="Century Gothic"][SIZE="2"] ik moest er ook gelijk aan denken de foto is back!!

Gisteren had ik je backup nodig waar was je

19-07-2007, 09:57

Citaat door Flasher:
Ik heb zo een vreselijk irritante collega! Die zit de hele tijd hardop te vertellen wat ie doet/ gaat doen:

zo dan ga ik nu die en die bellen
zo dan ga ik nu effe naar de printer
zo dan ga ik nu die dossier behandelen
zo dan ga ik nu etc etc etc...
Dan zit ie tegen je te praten en je reageert niet, luistert niet en toch blijft hij doorpraten

nog effe en ik ontplof! ik ben bang dat ik een keer door het lint ga

Lijkt me erg! Heb sbar! Maar gelukkig heb ik er zelf geen last van heb eigen kantoor.

19-07-2007, 10:00
innes kda3 annefs

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6