Bekijk volle/desktop versie : dames wat zou je doen als je vader..



03-10-2003, 17:54
een jongen weigert die jouw hand komt vragen (hij is al 2 x geweest)..Je kent die jongen al een geruime tijd..echter heeft je vader ruzie met zijn familie..


wat zou je doen??..




sorry had net ook al zo'n vraag gesteld..maar ik klikte per ongeluk op verwijderen..terwijl ik iets wilde wijzigen..

03-10-2003, 17:57


Eum bidden aan Allah dat je vader hem zal accepteren in de toekomst. Maar ben je zeker dat het gaat om het feit dat je vader ruzie met de familie heeft? Hij weigert die jongen niet zomaar .....

03-10-2003, 18:00
Ja inderdaad bidden dat je vader hem inshallah accepteren zal. Misschien kan je met je moeder of iemand anders in je familie praten om te vragen of ze met je vader kunnen praten, dat zou ik wel proberen. Ik wens je veel sterkte en inshallah pakt het uiteindelijk goed voor je uit

03-10-2003, 18:02

Citaat:
Origineel gepost door Liloesh
Eum bidden aan Allah dat je vader hem zal accepteren in de toekomst. Maar ben je zeker dat het gaat om het feit dat je vader ruzie met de familie heeft? Hij weigert die jongen niet zomaar .....
Hij mag zijn vader niet..omdat zij ooit in het verleden ruzie hebben gehad om een financiele kwestie..helaas..


bidden absoluut!!..



tnx..

03-10-2003, 18:02



Citaat:
Origineel gepost door misSanae
Ja inderdaad bidden dat je vader hem inshallah accepteren zal. Misschien kan je met je moeder of iemand anders in je familie praten om te vragen of ze met je vader kunnen praten, dat zou ik wel proberen. Ik wens je veel sterkte en inshallah pakt het uiteindelijk goed voor je uit
insha'allah...

03-10-2003, 18:49

Citaat:
Origineel gepost door misSanae
Ja inderdaad bidden dat je vader hem inshallah accepteren zal. Misschien kan je met je moeder of iemand anders in je familie praten om te vragen of ze met je vader kunnen praten, dat zou ik wel proberen. Ik wens je veel sterkte en inshallah pakt het uiteindelijk goed voor je uit
Amine..

bedankt voor je reactie..

03-10-2003, 18:53

Citaat:
Origineel gepost door Soefy
Hij mag zijn vader niet..omdat zij ooit in het verleden ruzie hebben gehad om een financiele kwestie..helaas..


bidden absoluut!!..



tnx..
Salaam,

Je vader moet proberen het verleden te vergeten, want als die jongen een goede moslim is, mag je vader hem niet weigeren.
Praat met je vader erover; of met je moeder...zorg ervoor en jah bidden is vanzelfsprekend.
Inshallah zal Allah je leiden tot de beste oplossing.

Ma3asalaam

03-10-2003, 18:53
bidden zoals de andere al zeiden en vergeet niet dat alles geschreven staat........

03-10-2003, 19:36
uhh I dont know als ze een goede reden hebben okeyyyyyy ma zoniet tjah blijven pratennnnnn totdat ik mijn pa zot maak en veel bidden en doua doen

03-10-2003, 19:48
ik zou naar me pa luisteren,want als je je ouders kwijt raakt ben je alles kwijt.ik ken veel verhalen dat het meisje voor de jongen heeft gekozen en uiteindelijk had ze niemand meer.

03-10-2003, 20:34
Bedankt voor jullie reactie's!!..


en idd Liloush een ouder mag niet weigeren als diegene een goede oprechte moslim is..en de persoon in kwestie voldoet hier aan..alhamdoeillah..


maar jah het blijft wel je vader..en el-mekteb zal hierover uiteindelijk beslissen..