Bekijk volle/desktop versie : 'Wilders en Rutte, doe oogkleppen af'



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

17-07-2007, 18:01
Zij ondersteunt de zienswijze van de minister met betrekking tot de integratie van de islam in de Nederlandse samenleving. Dat meldt de Nederlandse Moslim Raad (NMR) vandaag in een persbericht. Zij vindt dat de politiek eindelijk haar verantwoordelijkheid neemt door in te zien dat een belangrijk deel van de bevolking niet meer genegeerd kan worden.

Volgens de NMR stelt de minister terecht dat de islam een van de grote godsdienstige stromingen in Nederland is. Volgens de raad getuigt het van politiek inzicht de gestadige groei van deze godsdienst niet langer te bagatelliseren. 'Beleid over mensen maak je het best door eerst met eigen ogen te aanschouwen waar de schoen wringt. Vogelaar is verder gegaan dan de 100 dagen. Ze bezoekt de probleemwijken en hoort de mensen aan, zodat ze weet waarover ze praat' aldus de CGI. De CGI roept alle islamitische verantwoordelijken in Nederland op om minister Vogelaar te steunen in haar voor deze samenleving zo belangrijke streven. De CGI doet een beroep op de politici Geert Wilders en Mark Rutte om hun oogkleppen af te doen.

Eerder vandaag liet de Raad voor Marokkaanse Moskeeën ook al weten te uitspraken van de minister te ondersteunen.

17-07-2007, 18:45



Citaat door Redactie:
Zij ondersteunt de zienswijze van de minister met betrekking tot de integratie van de islam in de Nederlandse samenleving. Dat meldt de Nederlandse Moslim Raad (NMR) vandaag in een persbericht. Zij vindt dat de politiek eindelijk haar verantwoordelijkheid neemt door in te zien dat een belangrijk deel van de bevolking niet meer genegeerd kan worden.

Volgens de NMR stelt de minister terecht dat de islam een van de grote godsdienstige stromingen in Nederland is. Volgens de raad getuigt het van politiek inzicht de gestadige groei van deze godsdienst niet langer te bagatelliseren. 'Beleid over mensen maak je het best door eerst met eigen ogen te aanschouwen waar de schoen wringt. Vogelaar is verder gegaan dan de 100 dagen. Ze bezoekt de probleemwijken en hoort de mensen aan, zodat ze weet waarover ze praat' aldus de CGI. De CGI roept alle islamitische verantwoordelijken in Nederland op om minister Vogelaar te steunen in haar voor deze samenleving zo belangrijke streven. De CGI doet een beroep op de politici Geert Wilders en Mark Rutte om hun oogkleppen af te doen.

Eerder vandaag liet de Raad voor Marokkaanse Moskeeën ook al weten te uitspraken van de minister te ondersteunen.


Nederland: Een nieuw Islamitisch land, met een rijke, Joods-Christelijke geschiedenis!

17-07-2007, 19:34

Citaat door Redactie:
Zij ondersteunt de zienswijze van de minister met betrekking tot de integratie van de islam in de Nederlandse samenleving. Dat meldt de Nederlandse Moslim Raad (NMR) vandaag in een persbericht. Zij vindt dat de politiek eindelijk haar verantwoordelijkheid neemt door in te zien dat een belangrijk deel van de bevolking niet meer genegeerd kan worden.

Volgens de NMR stelt de minister terecht dat de islam een van de grote godsdienstige stromingen in Nederland is. Volgens de raad getuigt het van politiek inzicht de gestadige groei van deze godsdienst niet langer te bagatelliseren. 'Beleid over mensen maak je het best door eerst met eigen ogen te aanschouwen waar de schoen wringt. Vogelaar is verder gegaan dan de 100 dagen. Ze bezoekt de probleemwijken en hoort de mensen aan, zodat ze weet waarover ze praat' aldus de CGI. De CGI roept alle islamitische verantwoordelijken in Nederland op om minister Vogelaar te steunen in haar voor deze samenleving zo belangrijke streven. De CGI doet een beroep op de politici Geert Wilders en Mark Rutte om hun oogkleppen af te doen.

Eerder vandaag liet de Raad voor Marokkaanse Moskeeën ook al weten te uitspraken van de minister te ondersteunen.

Het is ontegenzeggelijk waar dat de realiteit van een miljoen Moslims (in naam) in Nederland de Nederlanders moet doen beseffen dat er niet meer langer sprake is van een Nederland gebaseerd op een Joods-Christelijke traditie.

Daarmee is het TE makkelijk om te zeggen dat DUS Nederland is gebaseerd op een Joods-Christelijk-Islamitische traditie ...

Zoals Wilders terecht aangeeft, staan de Joods-Christelijke en de Islamitische waarden tegenover elkaar.

Dat wil helemaal niet zeggen dat de Joods-Christelijke waarden beter zijn, of dat de Islamitische waarden slechter zijn; enkel dat ze nog steeds tegenover elkaar staan. En het Palestijnse conflict is daarvan zijn bewijs.

Niet IK haal dit Palestijnse conflict hierbij; dat doen ongeveer ALLE Marokkanen op dit forum! (en die leven in Nederland? )

17-07-2007, 19:40

Citaat door Carolus:
Dankzij dit soort imperialistische provocaties zullen de meeste autochtonen de islam als een gevaarlijke indringer blijven zien.

daar vrees ik ook voor dit werkt averechts

17-07-2007, 19:48



Citaat door Redactie:
Zij ondersteunt de zienswijze van de minister met betrekking tot de integratie van de islam in de Nederlandse samenleving. Dat meldt de Nederlandse Moslim Raad (NMR) vandaag in een persbericht. Zij vindt dat de politiek eindelijk haar verantwoordelijkheid neemt door in te zien dat een belangrijk deel van de bevolking niet meer genegeerd kan worden.

Volgens de NMR stelt de minister terecht dat de islam een van de grote godsdienstige stromingen in Nederland is. Volgens de raad getuigt het van politiek inzicht de gestadige groei van deze godsdienst niet langer te bagatelliseren. 'Beleid over mensen maak je het best door eerst met eigen ogen te aanschouwen waar de schoen wringt. Vogelaar is verder gegaan dan de 100 dagen. Ze bezoekt de probleemwijken en hoort de mensen aan, zodat ze weet waarover ze praat' aldus de CGI. De CGI roept alle islamitische verantwoordelijken in Nederland op om minister Vogelaar te steunen in haar voor deze samenleving zo belangrijke streven. De CGI doet een beroep op de politici Geert Wilders en Mark Rutte om hun oogkleppen af te doen.

Eerder vandaag liet de Raad voor Marokkaanse Moskeeën ook al weten te uitspraken van de minister te ondersteunen.


Nee ik ben het er niet mee eens.

Een moskeeraad die wat zegt? Ja natuurlijk vinden ze dat Vrouw Vogelaar het goed doet: het komt in hun kraam te pas.

Maar Nederland is een Humanistisch land.
Joden zijn hier maar sporadisch ooit welkom geweest in het verleden. Domme Vogelaar maakt de ene uitglijer na de andere.

Spinoza en Erasmus, dat zijn de grootste Nederlanders en niet de predikanten, de priesters, de dominees, de gereformeerden en de imams en andere zedenmeesters.

Vrouw Vogelaar is zelf ook een zedenmeester, ze doet popie jopie op haar fietsje in de regen door probleemwijken te bezoeken, maar noem mij die enkele imam die nu naar aanleiding van Vogelaars woorden roept: Nederland is een mooie cultuur waar ook wij graag willen zijn.

Nee van deze Vogelaar hype geloof ik helemaal niks.

Vogelaar hitst mensen tegen elkaar op, dat blijkt nu al.
Zij moet snel aftreden.

17-07-2007, 19:53
Je zou bijna gaan denken dat alles om geloof gaat in dit land...

17-07-2007, 19:54

Citaat door LanterFanter__:
Slappe bullshit,...
Het echte aantal moslims is zwaar te verwaarlozen want men telt elke migrant uit een moslimland als moslim.

Hoe meer Marokkanen Vogelaar serieus nemen, hoe meer Nederlanders Wilders serieus gaan nemen.


Klopt. Veel immigranten uit Indonesie en Egypte worden ook aangemerkt als moslim terwijl zij het Christelijke geloof aanhangen, if any. Daarnaast zijn er ook ruim 700.00 aziaten die een vorm van Boeddhisme aanhangen. Maar die mensen hoor je niet. Het gaat er gewoon om wie het hardste schreeuwt.

17-07-2007, 19:56

Citaat door aplat:
Nee ik ben het er niet mee eens.

Een moskeeraad die wat zegt? Ja natuurlijk vinden ze dat Vrouw Vogelaar het goed doet: het komt in hun kraam te pas.

Maar Nederland is een Humanistisch land.
Joden zijn hier maar sporadisch ooit welkom geweest in het verleden. Domme Vogelaar maakt de ene uitglijer na de andere.

Spinoza en Erasmus, dat zijn de grootste Nederlanders en niet de predikanten, de priesters, de dominees, de gereformeerden en de imams en andere zedenmeesters.

Vrouw Vogelaar is zelf ook een zedenmeester, ze doet popie jopie op haar fietsje in de regen door probleemwijken te bezoeken, maar noem mij die enkele imam die nu naar aanleiding van Vogelaars woorden roept: [B]Nederland is een mooie cultuur waar ook wij graag willen zijn. [/B]

Nee van deze Vogelaar hype geloof ik helemaal niks.

Vogelaar hitst mensen tegen elkaar op, dat blijkt nu al.
Zij moet snel aftreden.



Goed gemotiveerd.

17-07-2007, 20:00
Mevrouw Vogelaar moet even begrijpen dat wij een seculier bestuurd land hebben waar regering en religie los van elkaar staan.

Nederland is een parlementaire democratie. En daar zou zowel het christendom, het jodendom als de islam geen invloed op mogen hebben.

Het is dom van Vogelaar om te praten over een (joods christelijke) islamitische traditie. Want in de 30 of 40 jaar dat er moslims in Nederland zijn hebben die nog helemaal geen traditie op kunnen bouwen.

Ze hebben wel een cultuur meegenomen, en die mogen ze van mij uitoefenen en volgen zolang dat geen negatieve invloed heeft voor de Nederlandse bevolking in zijn geheel. Maar dat telt wat mij betreft voor iedere bevolkingsgroep. Gelovig of niet gelovig.

Maar de krampachtige manier waarmee Vogelaar nu probeert om de Islam er met de haren bij te slepen en met geweld in te passen in Nederland werkt van alle kanten averechts.

Een traditie kun je niet benoemen en dwingen. Een traditie moet groeien.

17-07-2007, 20:01

Citaat door LaPoekel:
Klopt. Veel immigranten uit Indonesie en Egypte worden ook aangemerkt als moslim terwijl zij het Christelijke geloof aanhangen, if any. Daarnaast zijn er ook ruim 700.00 aziaten die een vorm van Boeddhisme aanhangen. Maar die mensen hoor je niet. Het gaat er gewoon om wie het hardste schreeuwt.


En jij hebt ervaring bij de AIVD of hebt daar gewerkt of ergens anders waar je in aanraking komt met immigranten?

Want je bewijzen zie ik nergens, verzinnen is namelijk een talent van de mens die gevaarlijk en nergens op gebaseerd is.

17-07-2007, 20:01

Citaat door pseu:
Je zou bijna gaan denken dat alles om geloof gaat in dit land...



Laatste tijd alleen maar gezeik over baardjes en kerkjes... ze kunnen geen lijn uittrekken.

17-07-2007, 20:04
Bovendien denk ik dat mevrouw Vogelaar doordat er weinig politici zijn die zoals haar denken steeds de wind van voren krijgt.

Voor zover ik weet heeft ze niets laten merken van uitzinnige steun aan de islam, wat veel mensen door hun blinderende haat niet begrijpen is dat zij mensen wilt uitleggen dat de islam geen gevaarlijk religie is die (door zijn vele aanhangers hier in Nederland) ook groot is en niet genegeerd dient te worden.

17-07-2007, 20:05



Citaat door LaPoekel:
Klopt. Veel immigranten uit Indonesie en Egypte worden ook aangemerkt als moslim terwijl zij het Christelijke geloof aanhangen, if any. Daarnaast zijn er ook ruim 700.00 aziaten die een vorm van Boeddhisme aanhangen. Maar die mensen hoor je niet. Het gaat er gewoon om wie het hardste schreeuwt.


Uh, sorry hoor maar als dat al gebeurt lijkt dat me heel logisch want het zijn allebei Islamitische staten en Indonesië is zelfs de grootste. Ik begrijp niet wat je zo dwarszit (eigenlijk wel, maar daar zadel ik je liever niet mee op)

17-07-2007, 20:06

Citaat door Qaoutar:
Laatste tijd alleen maar gezeik over baardjes en kerkjes... ze kunnen geen lijn uittrekken.



Laatste 2000 jaar ja.
Maar daar kunnen de meeste gelovigen ook niks aan doen..

17-07-2007, 20:08

Citaat door pseu:
Laatste 2000 jaar ja.
Maar daar kunnen de meeste gelovigen ook niks aan doen..




Neem een diepe xzuchtx en schreeuw het uit!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6