Bekijk volle/desktop versie : eweka



17-07-2007, 10:01
Wie is bekend met eweka??
En welke programma kan je het best voor gebruiken?

17-07-2007, 10:39


Ja, ik..!!

Heb er iets van 2maanden gebruik van gemaakt. Ideaal was het... Echt!!
het is aan het begin best moeilijk om mee te werken maar als je het door hebt. Dan is het poepen zonder dauwen!!

En de beste prgramma om mee te werken vind ik zelf.. newsleeches.
mits je gevorderd bent. en aangezien je dat nog niet bent.
adviseer ik je om GRABIT te gebruiken. lees eerst de inleiding en hoe het werkt. om eerst een idee te krijgen.


P.s het is wel erg belangrijk dat je provider over een newsserver beschikt anders kan je het vergeten. of anders moet je een betaal newsserver nemen.

Succes. want het zal je niet gelijk gaan lukken.

17-07-2007, 10:56

Citaat door Adil82:
Ja, ik..!!

Heb er iets van 2maanden gebruik van gemaakt. Ideaal was het... Echt!!
het is aan het begin best moeilijk om mee te werken maar als je het door hebt. Dan is het poepen zonder dauwen!!

En de beste prgramma om mee te werken vind ik zelf.. newsleeches.
mits je gevorderd bent. en aangezien je dat nog niet bent.
adviseer ik je om RABIT te gebruiken. lees eerst de inleiding en hoe het werkt. om eerst een idee te krijgen.


P.s het is wel erg belangrijk dat je provider over een newsserver beschikt anders kan je het vergeten. of anders moet je een betaal newsserver nemen.

Succes. want het zal je niet gelijk gaan lukken.


soo eindelijk imand.
Hoe zie ik of mijn provider een newsserver heeft dan?
ik heb die rabit gevonden op download.com die moet ik nu installeren toch
en daarna?
sorry voor die vragen maar ik kom er niet uit

17-07-2007, 11:14
Kom je uit een ei ofso..?
Je geeft de naam in van je provoder in de adres balk. als je een nieuws site krijgt heb je gelijk je antwoord zo niet dan moet je opzoek gaan naar een newsserver a sahbie..

GRabit moet je dowloaden ja.. Dat zie je toch ook gelijk!! malek???

als je Grabit hebt geinstalleerd moet je daar wachtwoord en logcode ingeven. die moet je van eweka hebben gehad... daarna moet je newsserver toevoegen. je kan soms meer servers toevoegen. ik had er twee. je kan 0ok 3 of 4 of 5 hoeveel je maar wilt.
als je dat gedaan hebt. Dan ben je nog lang niet.

Je moet nog winrar of winzap downloaden om bestanden mee te open. repareren, plakken etc etc..
waar ben ik aan begonnen!!! Grapje.

Hier heb je me email adres. a9adil@hotmail.com
mail me later op de dag.. en ik mail je terug hoe je alles moet doen en hoe je mee kan werken. want zo ga je het toch niet begrijpen.


ewa, begin alvast met die inleiding te lezen om een idee te krijgen.
ik wil je wel helpen maar ik ga niet alles voorkauwen.
een beetje initiatief graag................................

17-07-2007, 11:21



Citaat door Adil82:
Kom je uit een ei ofso..?
Je geeft de naam in van je provoder in de adres balk. als je een nieuws site krijgt heb je gelijk je antwoord zo niet dan moet je opzoek gaan naar een newsserver a sahbie..

Rabit moet je dowloaden ja.. Dat zie je toch ook gelijk!! malek???

als je rabit hebt geinstalleerd moet je daar wachtwoord en logcode ingeven. die moet je van eweka hebben gehad... daarna moet je newsserver toevoegen. je kan soms meer servers toevoegen. ik had er twee. je kan 0ok 3 of 4 of 5 hoeveel je maar wilt.
als je dat gedaan hebt. Dan ben je nog lang niet.

Je moet nog winrar of winzap downloaden om bestanden mee te open. repareren, plakken etc etc..
waar ben ik aan begonnen!!! Grapje.

Hier heb je me email adres. a9adil@hotmail.com
mail me later op de dag.. en ik mail je terug hoe je alles moet doen en hoe je mee kan werken. want zo ga je het toch niet begrijpen.


ewa, begin alvast met die inleiding te lezen om een idee te krijgen.
ik wil je wel helpen maar ik ga niet alles voorkauwen.
een beetje initiatief graag................................



Oke, ik heb net een paar stappen gedaan die je zei en sommige dingen beginnen al te werken zie ik.
Ik mail je nu gelijk... en ik dacht al wat moet ik met die wachtwoord en code.

Bedankt voor je hulp alvast.

17-07-2007, 11:29
Graag gedaan jongeman!!
Je mail kom net binnen zie ik. ik mail je later in de middag over.. want moet nog effe wat zoeken voor je.

17-07-2007, 19:45
Zijn jullie allemaal dom ofzo? T programma heet GrabIt en niet Rabit. hahaha

18-07-2007, 00:05
Newsreactor is beter voor een beginneling!