Bekijk volle/desktop versie : Real Madrid gaat bieden op Sneijder



16-07-2007, 21:44
Wesley Sneijder staat vandaag de voorpagina van Marca, de grootste sportkrant van Spanje. “Sneijder entra en escena”, luidt de kop. Sneijder betreedt het toneel van Real Madrid. Nu De Koninklijke een blauwtje heeft gelopen bij Cesc Fabregas, denkt ze aan Sneijder. Volgens Marca kan Ajax deze week bod verwachten.

Aan transfergeld geen gebrek bij de Spaanse kampioen. Real Madrid spendeerde deze zomer slechts 30 miljoen euro voor de aanwinsten Pepe, Jerzy Dudek, Christoph Metzelder en Javier Saviola. De (vermeende) interesse van Real Madrid komt bovenop de gereactiveerde belangstelling van Valencia voor Sneijder.

16-07-2007, 22:58


Ze denken dat hij de nieuwe Beckham gaat worden daar. Jammer voor Ajax. Want k weet zekerrrr dat ie gaat. -als da koninklijkeeee gaat bieden-

16-07-2007, 23:36

Citaat door misz_mii:
Ze denken dat hij de nieuwe Beckham gaat worden daar. Jammer voor Ajax. Want k weet zekerrrr dat ie gaat. -als da koninklijkeeee gaat bieden-


weer iemand die niks over voetbal weet. Vind jij beckham goed dan, hij heeft een perfecte trap maar meer ook niet

17-07-2007, 00:07

Citaat door gmail:
weer iemand die niks over voetbal weet. Vind jij beckham goed dan, hij heeft een perfecte trap maar meer ook niet


Pfff, weer iemand die niet kan lezen. Hoe kom je er aan dat ik Beckham goed zou vinden? Ik vertel gewoon wat er in de Spaanse krant stond vandaag. Namelijk 3 pagina's vol met waarom Sneijder de nieuwe Beckham gaat worden. Ik heb nóóit gezegd dat Beckham goed/slecht is.
Ik vind het wél zonde dat ie opgeflikkert is naar LA Galaxy. Mja.

Besides that, ga lekker iemand anders zitten afkatten ipv op basis van 1 opmerking te gaan besluiten of ik verstand heb van voetbal of niet.

Voetbalzone.nl G.

17-07-2007, 00:11



Citaat door misz_mii:
Ze denken dat hij de nieuwe Beckham gaat worden daar. Jammer voor Ajax. Want k weet zekerrrr dat ie gaat. -als da koninklijkeeee gaat bieden-

.

17-07-2007, 00:13
En op basis van wát denk je dat ik Sneijder een goeie voetballer vind?

17-07-2007, 00:15

Citaat door misz_mii:
En op basis van wát denk je dat ik Sneijder een goeie voetballer vind?

heb ik gezegt dat jij Sneijder goed vindt dan ?

17-07-2007, 00:15
Ik ga je slaan. ¬¬

17-07-2007, 00:19
oooooooooooooooooeiiiii

17-07-2007, 00:27
Oh well. We vinden ten minste allebei dat Gerrard dâ bom is.

17-07-2007, 00:29
hij is zeker goed niet net als beckham

17-07-2007, 00:31
En hij weet wat clubliefde is. Dat zouden voetballers vaker moeten hebebn weet je. Al heeft ie wel geluk dat zijn club toevallig een goede is. Hmm.

17-07-2007, 00:36


ik ga slapen doei