Bekijk volle/desktop versie : Ongeluk



Pagina's : [1] 2 3

09-08-2002, 12:17
MIJN TRAGISCHE ONGELUKSVERHAAL

vorig jaar kreeg ik een auto ongeluk in spanje, hele auto naar de malle moer, was een VW Bora, als ik er nu nog aan denk, ajjemmaaa de rillingen lopen weer over mijn rug, ik had een gebroken arm, maar voor de rest was alles goed, mijn zusje en broertje waren mee, mijn broertje moest wel naar de ziekenhuis die had zuurstof tekort, hij kreeg geen lucht meer binnen op de een of andere manier, me zusje had hamdoulah niks, ze werd alleen hysterisch en ging meteen mijn moeder bellen, me moeder helemaal schreeuwen en huilen aan de tel, die was al in Marokko, ze vertrok die avond nog met haar broer vanuit marokko richting Madrid, maar zo snel waren ze er niet , wat bleek, de boten vanuit algecirat naar ceuta en andersom vaarden niet.
Het ging goed met mijn broertje, hij mocht het ziekenhuis uit, ik kreeg verband om mijn arm en we kregen dus een auto van de ANWB aangeboden , een Opel Omega, hij was wel gruwelijkkkk, maar wat zo rampzalig was, achter op de ruit van de auto zat er een HELE GROTE blauwe sticker geplakt waarop LEASE stond, het was blijkbaar een Lease auto die ANWB leasde om haar verzekerden toch nog van een auto te voorzien .
Mijn zusje en ik zaten echt uren met onze nagels te pulken (met 1 hand, andere van mij was gebroken) om die sticker weg te halen, alsof ie met BIZONKIT geplakt wat, me zusje had lange nagels, aan het einde van de dag leek het alsof ze een junkie is met die afgebroken lelijke nagels hahahahaha
Ik mocht niet rijden wat tot ergenis bracht want mijn zusje moest rijden, SCHANDELIJKKKKK voor mij, zij is 4 jaar jonger en ik moest naast haar zitten in plaats van zij naast mij maar goed, was mijn eigen schuld
bij algecirat aangekomen, vaarden de boten nog steeds niet, had mijn moeder gebeld, ze was blij dat het goed ging zij stonden nog bij ceuta anderhalve dag een het wachten, TERING SPANJAARDEN.

MIJN HELE VAKANTIE WAS WEL VERPEST HOOR, IK KON 2 WEKEN NIET RIJDEN MET DIE ARM, DE LAATSTE WEEK MOCHT VERBAND ERAF, MAAR TOEN MOESTEN DE FAMILIEBEZOEKJES GEBEUREN OM AFSCHEID TE NEMEN, DUS ME MOEDER HER EN DAAR BRENGEN PFFFF
MAAR DAT HAD IK WEL VOOR HAAR OVER, MAMA I LOVE YOU

WIE HEEFT ER OOK WEL EENS EEN ONGELUK GEHAD ?

09-08-2002, 12:24


Ik, toen ik een jaar of 7 of 8 was toen zat ik bij mijn zus achter op de fiets, en ik weet dat ze echt zo hard ging, toen kwam er vanuit een zijstraat een andere auto aan die ons niet zag en toen zijn we zo op die auto geklapt....

09-08-2002, 12:28
Haha Lelijkerd, ik heb gelukkig nooit een ongeluk gehad, maar ik vind het wel een leuk verhaaltje.

09-08-2002, 12:32
leuk verhaaltje ?????????????????????????


huh ??????????


ik heb voor GOD SAKE een ongeluk gehad, en jij vond het grappig ???


09-08-2002, 12:36



Citaat:
Origineel gepost door LELIJKERD
leuk verhaaltje ?????????????????????????


huh ??????????


ik heb voor GOD SAKE een ongeluk gehad, en jij vond het grappig ???

Ja, ik dacht ook al

09-08-2002, 12:52
ik zal mijn verhaal eens verfijnen

Het was s'nachts, ik hou ervan om in de nacht te rijden, is dan rustig op de weg, maar er kwam een auto die wou invoegen, zonder richting aantegeven AGJOER zo een spaanse domme olijvenhandelaar
en voordat ik het wist, maakte mijn auto een 360 graden en zijn auto een 700 graden, hij was er erger aan toe, maar het was ook mijn schuld, eerlijk is eerlijk, ik reed harder dan 140, ik kwam tegen de vangrails en hij kwam in de berm op zijn kop, net een film en mijn zusje naast me, begon opeens fanatiek tot ALLAH te bidden, ik hoorde mijn broertje niet meer en draaide me om zag hem gelukkig niet onder het bloed waar ik en mijn zusje overigens wel onder lagen, mijn zusje had niks ernstigs alleen een paar schrammetjes , maar mijn arm bloedde want die ging door de ruit allemaal glas erin enzo, maar toen hoorde ik mijn broertje helemaal niet meer, ik draaide me weer om en zag hem heel stil, WIELIEEE ik werd helemaal PARA, ondertussen stonden er allerlij mensen om ons heen ambulance kwam enzo, enz enz .

09-08-2002, 12:52
Wat erg voor je dat het gebeurde maar gelukkig kwam alles goed !

wij hadden ook eens ooit een ongeval in marokko, met de familie,
op een afgelegen weg, niemand te zien, plots stonden er opeens mensen
rond ons, ze kwamen uit de bergen zeker, ze kwamen kijkje nemen of ze spullen van de wagen konden meenemen want alles lag gewoon op
grond enzo... gewoon vreselijk, eer dat politie aankwam enzo...was wel
een rotvakantie...

ach, gelukkig kwam alles nog goed hamdoelileh !!!!


09-08-2002, 13:01
ja nu kunnen we er zelfs om lachen, behalve mijn moeder, dit richt zich nog regelmatig tot allah om hem te bedanken dat alles goed is gekomen

en als ze ons erover hoort lachen ofzo, wordt ze PARAA dan grijpt ze meteen haar slipper die een ingebouwde laser heeft en ons naar elke hoek en gat met een snelheid van 200 km\per uur volgt

09-08-2002, 13:06

Citaat:
Origineel gepost door LELIJKERD
ja nu kunnen we er zelfs om lachen, behalve mijn moeder, dit richt zich nog regelmatig tot allah om hem te bedanken dat alles goed is gekomen

en als ze ons erover hoort lachen ofzo, wordt ze PARAA dan grijpt ze meteen haar slipper die een ingebouwde laser heeft en ons naar elke hoek en gat met een snelheid van 200 km\per uur volgt
hahaha, ben blij dat je dit nu kunt navertellen

09-08-2002, 13:27

Citaat:
Origineel gepost door LELIJKERD


en als ze ons erover hoort lachen ofzo, wordt ze PARAA dan grijpt ze meteen haar slipper die een ingebouwde laser heeft en ons naar elke hoek en gat met een snelheid van 200 km\per uur volgt
A la EDDY MURPHEY's Delerious, yek?

Elhamdoulah heb ik nog nooit een ongeluk mee gemaakt en ik hoop het insha allah ook NOOIT mee te maken! Allah (SAW) behoedde ma voor dat, want dat lijkt me echt ENG!

Banana


09-08-2002, 13:48
He he, lange teentjes lelijkerd, een gebroken arm. Niet eens in het gips maar in verband, nou dan heb ik elke week een ongeluk.

09-08-2002, 13:48
ik heb ook aantal jaar geleden onderweg naar nederland van uit marokko in spanje een auto ongeluk gehad tenminste mijn vader reed. Mijn vader had in marokko voordat we vertrokken naar nederland nieuwe autobanden gekocht omdat de andere versleten waren doordat we echt door heel marokko waren gereisd. mohiem we waren net de boot uit en reden op de snelweg, ineens midden op de snel weg ontplofte 1 van de banden die mijn vader in marokko had verwisseld en is onze auto op 2x z'n kop gegaan, gukkig hadden we geen andere auto's geraakt, maar mohiem iedereen was ongedeerd hamdoelillah, jullie hadden mijn vader moeten zien, hij roepen en schreeuwen en ons uit de auto trekken, een kleine broertje van me was zelfs uit de auto gevlogen toen de auto op z'n kop ging hamdoelillah is hem niks overkomen en is hij op het gras langs de snel weg terecht gekomen, mohiem, mijn oudere broer was gekneusd aan zijn dijbeen en mijn zusje haar rusg was versleten en mijn vader had z'n arm gekneusd, hamdoeilillah waren we gelijk na 1 dag alweer onderweg naar huis, de verzekering had voor een auto gezorgd met een chafeur. Eenmaal in nederland is alles goed gekomen hamdoeilillah. Belde mijn opa op of we veilig aan waren gekomen, en ik wist niet wat ik zeggen moest, dus ik kon niet liegen en vertelde dat we een ongeluk hadden gehad in spanje, mijn opa wist niet hoe snel hij naar huis moest, en voor ik het wist belde mijn oma huilend en ik nam op iedereen moest gelijk weer huilen en mijn moeder haar gesrust stellen en zei dat er niks aan de hand was, mijn vader(haar zoon) was omdat moment evve weg. later toen hij thuis kwam belde hij gelijk zijn moeder op echt erg ik heb mijn oma en opa nooit zo horen huilen.

Ik hoop het nooit meer mee te maken.

liefs fatima

09-08-2002, 13:51


ALLAH (SAW) IE STER!

Als ik dit allemaal lees dan krijg ik spontaan kippenvel! IEW!

09-08-2002, 13:56
iewa ach ja, als iets voorbestemd is, kan je er niks aan doen.

ik vond het vooral erg dat mijn broertje erbij betrokken was, hij is was 11, en mijn moeder gaf hem in vertrouwen met mij mee, en als zoiets fout gaat, dan schaadt het je voor altijd, ook al vielen er geen doden (allah ie hfed)

09-08-2002, 14:00
ewa je kon er niks aan doen, zeg hamdoelillah dat er niks ernstigs is gebeurd en ga niet vragen hoe of waarom, want je kan het toch niet terug draaien.

liefs fatima

Pagina's : [1] 2 3