Bekijk volle/desktop versie : Hotelgasten gooien bijbel het raam uit



Pagina's : [1] 2 3

16-07-2007, 14:24
Hotelgasten gooien bijbel het raam uit

Gepubliceerd op 16 juli 2007, 13:12
Laatst bijgewerkt op 16 juli 2007, 13:42
GRONINGEN -

In een Gronings hotel zijn zondag twee gasten door de politie bekeurd. De twee hadden een bijbel uit het raam gegooid. De luidruchtige gasten werden geconfronteerd met de buiten gevonden bijbel en gingen op de bon.

Het duo, uit Noordwijkerhout en De Zilk, gedroeg zich al erg luidruchtig. Met de buiten gevonden bijbel gingen agenten en de receptioniste naar de kamer van de twee. Hoewel ze ontkenden bleek de bijbel toch echt uit hun kamer te komen. Ze kregen beiden een bon.

Bron

16-07-2007, 14:25


Ben benieuwd wat voor discussie hieruit volgt...

16-07-2007, 14:28
Mja, als ze iets anders naar buiten hadden gegooid gingen ze ook op de bon hoogstwaarschijnlijk. Je hoeft alleen maar te denken aan een McDonalds-maaltijd ofzo.

Ik denk niet dat dit religieus gegrond is.

16-07-2007, 14:51
mmmm, ik weet niet of het nóg zo is, maar vroeger lag op elek hotelkamer een bijbel..dus hoteleigendom...tja, en dat mag je niet zomaar naar buiten gooien, want het IS niet van jou, maar behoort tot het hotelinterieur, net zoals planten en een tv.

16-07-2007, 14:55


in ieder geval gaat het naar buiten gooien van een bijbel, en de tijd die nodig is, om op de grond te komen, VLUGGER dan het
Citaat:
Bezig met versneld plaatsen van bericht. Shoukran, een ogenblik als het je belieft...
tering man....wat een traag gedoe hier...marokkaans? Wat moet You Tube dan wel niet, die lukt het toch ook, om snel iets te plaatsen.

Anyway....christenen gaan nu niet wereldwijd demonstreren en vlaggen ind e brand steken...ze zijn niet zo gek als dat andere geloofje.

16-07-2007, 15:03
Als iemand een bijbel naar buiten wil gooien,dan doet hij dat toch gewoon.
"Big deal"....

16-07-2007, 15:05
Er zou pas sprake van een wonder zijn als er had gestaan:

Bijbel gooit hotelgasten het raam uit :P

16-07-2007, 15:43

Citaat door KILLERKE:
Zoals de koran doorspoelen in de wc



Dat zou ik nou weer niet doen, want dan raakt hij verstopt.

16-07-2007, 15:52
Hotelgasten gooien bijbel het raam uit

hahahahaha

16-07-2007, 15:55

Citaat door erkeer:
Ben benieuwd wat voor discussie hieruit volgt...


OerHollandse humor

16-07-2007, 16:03

Citaat door belle_fatima:


Waarom jammer? de meeste van dat ding is zwaar vervalst joh.
Ik begrijp die gasten wel hor hahaha

16-07-2007, 16:58

Citaat door ameroki:
Waarom jammer? de meeste van dat ding is zwaar vervalst joh.
Ik begrijp die gasten wel hor hahaha


Grappig is dat, want men gebruikt dat zwaar vervalst ding toch vaak om te bewijzen dat het spreekt over de komst van een profeet. Kun je daar dan ook maar uit opmaken dat die net zo vervalst zou zijn

bv: klik

16-07-2007, 17:10



Citaat door Horus:
Grappig is dat, want men gebruikt dat zwaar vervalst ding toch vaak om te bewijzen dat het spreekt over de komst van een profeet. Kun je daar dan ook maar uit opmaken dat die net zo vervalst zou zijn

bv: klik

Goed lezen jochie wat ik getypt heb en begrijpen, ''DE MEESTE!''
En ik denk dat het de nieuwe bijbel zou zijn geweest.

16-07-2007, 17:12
Er zijn landen waar je je leven niet zeker bent als zo met heilige schriften omgaat, is Froot even blij dat Nederland niet zo een land is.

16-07-2007, 19:13

Citaat door ameroki:
Waarom jammer? de meeste van dat ding is zwaar vervalst joh.
Ik begrijp die gasten wel hor hahaha

Ik denk ook dat deze hotelgasten nieuwsgierig in de Bijbel zijn gaan lezen met de vooronderstelling dat de hierin geplaatste Heilige Teksten van hetzelfde hoogstaande niveau zouden zijn als die in de Qor'an ...

En toen helaas tot de conclusie kwamen dat deze Heilige Teksten niet konden TIPPEN aan het hoge niveau als die in de Heilige Qor'an, en uit DIEPE teleurstelling en met woede het Heilige Schrift stampvoetend uit het maar net opengerukte raam hebben gesmeten ...


Pagina's : [1] 2 3