Bekijk volle/desktop versie : Toch nog een verslag.. MY WEDDING



Pagina's : [1] 2 3 4 5

16-07-2007, 13:04

Oke nou hier alsnog dan een verslagje van mijn wedding.. (mozhi beloofd )

Goed, na alle voorbereidingen was het dan eindelijke zo ver.. heb de afgelopen maanden totaaaaaaal geen zenuwen gehad.. heel gek maar ze waren er gewoon niet..
Donderdag, mijn henna dag.. die ochtend toch nog even de stad in om de laatste dingetjes te halen.. weer naar huis en de boel versieren.. wat heel traag geen want elke keer kwam er weer een familie lid binnen .. uit spanje en belgie die ik lang niet gezien had dus die moet je natuurlijk ook even wat tijd geven!!

Nou eindelijk .. we konden aan de henna beginnen. begon best vroeg met henna tegen half 5.. hou er niet van om met mijn benen omhoog te zitten en een lompe houding aan te houden terwijl alle gasten naar je kijken .. Ik had zo'n witte riza over me heen geen make-up en een muntje op mijn voorhoofd.. lekker ouderwets

Gasten begonnen al binnen te stromen en gelukkig was ik bijna klaar.. even henna laten intrekken wat heeeel snel ging.. nog even wat fotos en huppa naar boven.. heerlijk even rust.. het was zoo warm die dag.. 2 vriendinnen die vissagisten zijn hebben de taak opzich genomen om mijn op te tutten.. Ik heb een witte kaftan laten maken van bruidstof die had ik dus aan met een kleine sluier, zag er prachtig uit al zeg ik het zelf.. (:hihi
Toen het moment.. ik moest naar beneden.. ohhneeee daar waren de eerste tekenen van zenuwen.. kon amper om mijn benen staan, had het snik heet, droge mond en een hard die vreselijkkkkkkk te keer ging.. eenmaal beneden zag ik al mijn vriendinnen en nichtjes en tantes staan.. wat was ik blijjjjjjjj dat ik die sluier om had.. een paar vriendinnen begonnen te huilen zo schattig.. maar ik dacht ooh nee mijn make up niet naar ze kijken hahaah..
Lekker gegeten gedanst en om 1 uur zijn we gestopt. het was donderdag mensen moesten vrijdag nog werken en mijn pa die wou de buren niet al te veel last bezorgen.
Eindelijk naar bed. nou echt niet dus. paar vriendinnen bleven slapen.. dat werd dus pas half 4

Vrijdag lekker genietst.. ohjaa mijn koffer ingepakt hoe bedoel je lui vriendinnen waren er , muziekje aan , het was tenslotte nog feest

16-07-2007, 13:06


zied vertel verder! ik heb echt veel gemist
leden zijn getrouwd en hebben bijna kinderen terwijjl ik dat nie eens wist ewa baz....

16-07-2007, 13:07
Oke ZATERDAG ...
Weer kwamen mijn 2 vriendinnen mij voorbereiden voor de grote dag.. alleen ik weer. zo laks. ' aah we hebben genoeggggggg tijd' dus ze begonnen eerst met mijn zus d'r haar en make up en nog wat vriendinnen.. en toen moest ik .. toen dacht ik shittt het is al laat.. toennnnn belde meneer. .' ja we zijn vertrokken' ik dacht neeeeeeeeeh dat mag niet ben nog niet begonnen.. oke dus hij mocht maar 80 rijden op de snelweg van mij hah :haha meskine hij deed het nog ook..
oke .. de hele ochtend hadden we regen.. 1 uur nog steeds regen 2 uur nog steeds regen.. 3 uur nog steeds regen
ik dacht safi.. daar gaat mijn fotoshoot in het park

Opeens belde een vriendin op.. en op de achtergrond hoorde ik autos toeteren.. zegt ze ' volgensmij is dat jouw stoet' ik dacht neeeeeeeeee ik ben nog niet klaar.. op een gegeven moment zaten 4 dames aan me te trekken .. zelfs de fotograag meskina... de schatttt!! en weeeeeeeer hier kwamen de zenuwen op.. mijn god wat een vreselijk gevoel
oke hun kwamen aan en ik was met de laatste dingen bezig.. hij mocht natuurlijk niet naar binnen want ik moet dan al beneden zijn.. staat ie daar buiten in die motregen.. maar ze hadden allemaal paraplus gekregen oke ik naar beneden hij naar binnen snel wat fotos en wegggggggg richting park.. want het wasl al 5 uur . terwijl we 6 uur in de zaal zouden zijn..
Subhan' alllah. net toen ik naar beneden kwam begon de zon te schijnen en was het gewoon helemaal niet meer nat.. het was gewoon warm...
zelfs in het park was het gras niet echt nat.. had geen kleedje nodig.. Oke snel richting zaal.. het was inmiddels 19.10 uur toen we aankwamen.. Mijn negeffa stond me al op te wachten.. en ik kwam eigenlijk tegelijk aan met heel veel gasten.. die dus tegelijk met mij naar binnen gingen.. Iedereen had zijn plek gevonden en mijn zusje en nichtje die hebben maar de spits afgebeten om te gaan dansen.. je weet wat ze zeggen.. ' 1 schaap over de dam en de rest zal volgen'
binnen een half uur was ik al weer klaar om naar binnen te gaan met mijn eerste jurk.. had ene oranje jurk.. en ik moet je zeggen hij zat verdomd lekker hij paste gewoon precies.. had er helemaal zin in.. maar toch wel een beetje zenuwachtig. maar verder de rst van de avond totaal geen last van gehad..
Wij gaan zitten en meneer wou meteen gaan dansen .. mijn god die heeft zich toch uitgeleefd. hij heeft neit stil gezeten. zowel bij de mannen als bij de vrouwen.. De jongeren bij de mannen hadden hen eigen hoekje in de buurt van de band dus die konden zich ook uitleven (band zat tussen de mannen en vrouwen ). Had Hicham Rifi en hij was geweldigggggggg..

Oke, 2e jurk.. dat was een Groene jurk.. dit zat ook heel goed alleen het kroontje was wat te zwaar tijdens het eten. oke wij dus weer rondje door de zaal langs iedereen.. ook natuurlijk langs de " marokko.nl tafal" (wittewarda,schatje26,serenity, en achermijpc)alhoewel ze niet allemaal bijelkaar zaten ahha..
Nou wij weer even wat fotos maken en gaan zitten maar dan wil meneer weer dansen ahah oke wij dansen .. en we hadden de smaak te pakken dus we wouden echt niet meer gaan zitten.. daarna zouden we gaan eten dus we bleven lekker dansen totdat we mochten eten. we hadden een tafeltje voor 2 gekregen vooraan.. was echt gezelliggggg heerlijkkkk.. we hebben gelachen met zijn 2en.. en gelukkig iedereen was druk met eten dus hadden geen oog voor ons.. alleen de meiden die voorraan zaten maar dat maakte niet uit dat waren toch vriendinnen en nichtjes.. Ook faatje66, miss_burbery, Sihametje, Nourtje en beppie_truus zaten vooraan.. af en toe een blik en een knipoog
Na het eten waren we snel weer weg.. wij waren ook eerder klaar met de rest omdat wij als eerst steeds te eten kregen.. snel omkleden wat zoveel tijd hadden we niet meer.. (zaal tot 1 uur) daarna kwam de witte jurk met zilver.. dat was heeeeeel gezellig... Rondje in de zaal gedaan in de 3amaria was supper enggg natuurlijk.. mijn broer die was zo wild bezig .. daarna weer wat fotos gemaakt met de hele groep.. en weer weg om om te kleden.. inmiddels was het al 1 uur.. toen ik weg moest bleef mijn man achter. hij wou namelijk niet in de 3amaria dus we hadden er ok maar 1.. voor mij.. maar toen ik weg ging werd hij terug getrokken door de jongens en MOEST hij erin haahah.. meskine
oke dan de Bruidsjurk.. hij is prachtigggggggggggggg al zeg ik het zelf. (thanks sarasbridal )
Mijn man die stond al bij de taart.. ik kwam binnen lopen met mijn papa. .de schat.. hij wou eerst niet maar op aandringen van mij heeft ie het gedaan.. meskine je zag dat ie er moeite mee had.. eenmaal bij mijn man aangekomen gaf mijn pa mij dus weg aan hem. dan de ringen, melk, dadels, taart .. je kent het wel.. zijn moeder was moe meskina. ze is ook al op leeftijd. ze wou heeel graag naar huis. dus na een korte dans hebben we de zaal verlaten.. alleeeeeeee meiden er achter aan.. Tbarkellah wat waren er veel.. al zingend liepen we naar de auto (de dames zongen natuurlijk ) ze zongen het liedje 'Tala3a badro.' zoo mooi was dat..
eenmaal weg gereden.. eenmaal op de snelweg was ik weggggg.. ik viel in slaap.. was gesloopttttt.. .
Kortom, het was zeeer zeker geslaagd.. dansvloer was continue bezet.. veel jonge dames aanwezig. heb ook veel nichten en vriendinnen band was goed.. eten was verrukelijkkkkk (dank aan de catering) ookal waren er wat kids aanwezig. ik had gelukkig geen last van ze.. doordatg het zo warm was. zelfs buiten .. hebben de kinderen lekker buiten kunnen rennen en doen.. zelfs de mannen gingen af en toe buiten zittne.. vooral de oudjes waardoor de jongeren de zaal voorzich zelf hadden
ohjaa en natuurlijk wat onuitgenodigde gasten maar ach die blijf je hebben..

16-07-2007, 13:07

Citaat door kindly_mom:
zied vertel verder! ik heb echt veel gemist
leden zijn getrouwd en hebben bijna kinderen terwijjl ik dat nie eens wist ewa baz....




16-07-2007, 13:13


mabroek moge allah je zegenen met een goed huwelijk inschallah!!!!

joejejoejjeojoejoejoejejoej

(een beetje laat, ik weet het :moe

16-07-2007, 13:14
Kwebbel, wat mooi om te lezen. Prachtig. Moge allah swt jullie huwelijk zegenen inschallah. Moge allah swt jullie samen lang, gelukkig en gezond laten worden.

Maar uhh...ik mis het toetje

16-07-2007, 13:15

Citaat door kindly_mom:
mabroek moge allah je zegenen met een goed huwelijk inschallah!!!!

joejejoejjeojoejoejoejejoej

(een beetje laat, ik weet het :moe


Amin insha' allah..

ach.. was zelf ook wat laat he

Mozhi.. dattt. vul zelf maar in

16-07-2007, 13:17
Tipje van de sluier, dan weet ik wat me te wachten staat

16-07-2007, 13:29
Kwebbel het was zeker een geslaagde feest

16-07-2007, 13:29

Citaat door schatje26:
Kwebbel het was zeker een geslaagde feest





je staat er vaak op dame

16-07-2007, 13:33
Kwebbelje je zag er stralend uit en jullie waren een leuk
en het was ergggg

16-07-2007, 13:39
kililililililililililililililili


ALF MABROUK! moge jullie een lange en gezegend leventje hebben!

heeerl erg leuk om te lezen..

komt deel 2 ook nog

16-07-2007, 13:40



Citaat door Kwebbel_24:


je staat er vaak op dame



Nee laat mij eruit knippen ik sta altijd zo lomp op video

16-07-2007, 13:45

Citaat door Nysha:
kililililililililililililililili


ALF MABROUK! moge jullie een lange en gezegend leventje hebben!

heeerl erg leuk om te lezen..

komt deel 2 ook nog



Dat deel wil ze niet met ons delen, of nog niet

16-07-2007, 13:45

Citaat door Nysha:
kililililililililililililililili


ALF MABROUK! moge jullie een lange en gezegend leventje hebben!

heeerl erg leuk om te lezen..

komt deel 2 ook nog



dat is nou een deel dat ik voor mezelf hou zelfs mijn zusjes krijgen het niet uit me

Pagina's : [1] 2 3 4 5