Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse jongen en Turks meisje, gaat dat samen?

16-07-2007, 12:59
Ik vind een Marokkaanse jongen erg leuk (berbers) , maar heb natuurlijk mijn twijfels aangezien hij en ik van twee verschillende werelden komen.. Ik vraag me af hoe men hierover denkt en of jullie mij tips kunnen geven..

Ik hoor het graag van je en btw graag zou ik ook willen weten hoe ik deze jongen voor mezelf kan winnen en hoe ik weet dat hij me ook leuk vindt..

Liefs,
Leyla

16-07-2007, 13:01

Citaat door Leyladelikiz:
Ik vind een Marokkaanse jongen erg leuk (berbers) , maar heb natuurlijk mijn twijfels aangezien hij en ik van twee verschillende werelden komen.. Ik vraag me af hoe men hierover denkt en of jullie mij tips kunnen geven..

Ik hoor het graag van je en btw graag zou ik ook willen weten hoe ik deze jongen voor mezelf kan winnen en hoe ik weet dat hij me ook leuk vindt..

Liefs,
Leyla

..2 verschillende werelden..?... ...tvoeeee mensen en hun ego's.....doen net of ze fucking aliens zijn...cultuur verschilllen yek de 1 eet met zn tenen de ander met zn vingers...wat meer begrip zou ons daadwerkelijk nog intelligent kunnen doen overkomen....

16-07-2007, 13:03
Iedereen heeft het wel over cultuurverschillen, maar moet eerlijk zeggen, dat het zoveel op mekaar lijkt!..
Ik had in het begin ook zoiets van..dit gaat moeilijk worden..maar als je samen je best doet, kan er niks misgaan...

Als je écht denkt, dat het wat kan worden, moet je ervoor gaan!....

16-07-2007, 13:08

Liefs,
Leyla

wat maakt het uit wat zijn afkomst is,, ik zie geen probleem.

ooh en 1 tip.. probeer nooit te doen alsof je een marokkaan bent of wil zijn, maar blijf jezelf. niet verkeerd bedoeld hoor, maar ik zie dat wel eens gebeuren.

16-07-2007, 13:12

Liefs,
Leyla

Lieve meid je moet geen nadruk leggen op de verschillende
afkomsten want zo ontstaan er twijfels die er niet eens
hoeven te zijn. Niet onnodig stressen liefde is liefde, tuurlijk kan het..

16-07-2007, 13:17
Wel turkse pizza bakken voor hem

16-07-2007, 13:53

Citaat door tantesoemaya:

Daar heb je helemaal gelijk in! Ik zie hem ook als hem en mezelf als mij en weet wat ik aan hem kan hebben, het enige wat in de weg zou kunnen zitten is zijn familie, dat bedoel ik met verschillende werelden en natuurlijk mijn eigen familie. Maar daar wil ik ook nog niet aan denken haha!Bedankt voor je reactie!

16-07-2007, 14:23

Citaat door tantesoemaya:

helemaal eens

liefde is het belangrijkst.... de verschillen vallen wel mijn zijn mijn ervaring...

16-07-2007, 14:24

Citaat door Afrowoman:
Iedereen heeft het wel over cultuurverschillen, maar moet eerlijk zeggen, dat het zoveel op mekaar lijkt!..
Ik had in het begin ook zoiets van..dit gaat moeilijk worden..maar als je samen je best doet, kan er niks misgaan...

Als je écht denkt, dat het wat kan worden, moet je ervoor gaan!....

precies....

16-07-2007, 14:45

Citaat door greeneyed_kiz:
helemaal eens

liefde is het belangrijkst.... de verschillen vallen wel mijn zijn mijn ervaring...

De verschillen vallen op zich mee in die zin dat we beiden hetzelfde geloof dragen, maar niet in taal en gewoontes. Dat is anders.

En ik vraag me af in hoeverre dit geacepteerd zou worden door de Marokkaanse en Turkse gemeenschap, of men ons wel serieus zou nemen..

16-07-2007, 16:03

De verschillen vallen op zich mee in die zin dat we beiden hetzelfde geloof dragen, maar niet in taal en gewoontes. Dat is anders.

En ik vraag me af in hoeverre dit geacepteerd zou worden door de Marokkaanse en Turkse gemeenschap, of men ons wel serieus zou nemen..

er zullen altijd mensen zijn van beide kanten die het niet accepteren... dat houd je toch... en zoals ik al zei denk dat de problemen met de verschillen wel mee zullen vallen, liefde is belangrijkst, maar ook goed communiceren...praat goed met elkaar over die verschillen en laat elkaar weten wat je er van vind zodat je niet later er tegen aanstoot. als jullie beiden weten hoe en wat klaar toch laat die andere mensen dan maar lekker praten...

onder marokkanen onderling zijn ook verschillen en ook onder de turken onderling ook...