Bekijk volle/desktop versie : Tomatensaus voor visschotel??



16-07-2007, 11:01
Salaam Dames,

Kan iemand mij uitleggen hoe je tomatensaus moet klaarmaken voor een visschotel?

Ik heb verschillende keren op een trouwfeest een visschotel gegeten, enkel visfilet met tomatensaus en garnalen.

Ik heb dit reeds geprobeerd maar mijn tomatensaus komt altijd zuur uit .


A.U.B. kan er iemand mij helpen? Ik wil het namelijk van het weekend klaarmaken want ik krijg bezoek.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

MonaMina.

16-07-2007, 11:04



Citaat door bella_chica:
Salaam Dames,

Kan iemand mij uitleggen hoe je tomatensaus moet klaarmaken voor een visschotel?

Ik heb verschillende keren op een trouwfeest een visschotel gegeten, enkel visfilet met tomatensaus en garnalen.

Ik heb dit reeds geprobeerd maar mijn tomatensaus komt altijd zuur uit .


A.U.B. kan er iemand mij helpen? Ik wil het namelijk van het weekend klaarmaken want ik krijg bezoek.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

MonaMina.


Als je een half suikerklontje bij je tomatensaus doet neem je het zuur weg of je kan ook een eetlepel ketchup ipv suikerklontje toevoegen, en je saus lang genoeg laten inkoken.
gtrjs

16-07-2007, 11:10
Als je geen suiker wilt gebruiken dan kun je ook worteltjes erin laten tijdens het klaarmaken, dat vermindert de zuurgraad. Daarna haal je ze er weer uit.

16-07-2007, 11:11
hmmm, How do you know Sabermente? Ben je kok, of ben je een keukenprins.

16-07-2007, 11:13


Choukran dames.

Ik zal het eens uitproberen!!

16-07-2007, 11:15

Citaat door lalla_salma2003:
hmmm, How do you know Sabermente? Ben je kok, of ben je een keukenprins.


Haha nee ik ben geen kok, ook geen keukenprins denk ik maar koken is 1 van mijn hobbies. Mijn ma is de beste vrouwelijke kok op de wereld, heb alles van haar geleerd ( en TV )

16-07-2007, 12:03
dit is een recept wat veel gebruit word op feesten, kijk op mijn topic:

http://forums.marokko.nl/showpost.php?p=32914033&postcount=3068