Bekijk volle/desktop versie : Wat was de reden voor je ergste klappen die je ooit het gehad thuis??



Pagina's : [1] 2 3 4

03-10-2003, 09:29
bij mij was het de auto van mijn oom in de prak gereden

ik heb een week niet gelopen man..

03-10-2003, 10:18


en bij mij hetzelfde als jou.
alleen was het de auto van me pa

was wel lang geleden, maar kan het niet vergeten

03-10-2003, 11:11

Citaat:
Origineel gepost door Pappa
bij mij was het de auto van mijn oom in de prak gereden

ik heb een week niet gelopen man..
ik heb het spaarpotje van me moeder leeggeplundert. nou ik liep twee weken lang met twee blauwe ogen

03-10-2003, 11:29
Nooit!!!.......................

03-10-2003, 11:32



Citaat:
Origineel gepost door miuccia
ik kreeg eigenlijk nooit klappen.
heb we een pantoffel een keer gekregen omdat ik de video had volgestopt met autos (vond het wel lijken op een parkeergarage)

Soort van trauma
wahahahahahahhahaahahhahaahhahahahahahaahahhaahaha hhahah

03-10-2003, 11:46
exhibitionistje

03-10-2003, 11:47

Citaat:
Origineel gepost door Nassira0099
Hahahahaha,,, Ik vind het erg komisch om al die redenen van jullie te lezen waardoor de klappen vlogen en de gevolgen daarvan ( Niet meer kunnen lopen en een tijdje met 2 blauwe ogen te hebben gelopen ! )

Mijn ouders zijn alhamdoellilah altijd fel tegen "losse handjes" geweest tegenover hun kinderen. In feite bereik je er weinig mee. Je kinderen worden of bang voor hun bloedeigen ouders of ze krijgen een minderwaardigheidscomplex ( en meerdere dingen )
De ouders die het ( helaas ) wel doen weten eigenlijk niet beter. Zij zijn ook zo opgegroeid. Het is er als het ware met de paplepel ingegoten.

Maaaaar,, dit even terzijde,, ik wil nou niet zeggen dat ik nog noooooit van heel mijn een tik op mijn vingers heb gehad,, maar tocg nooit extreem en met "tijdelijke" verwondingen ( om het zo maar eens te noemen )
Ik kan me 1 incident herinneren toen ik nog heel erg klein was. Ik zal het echt nooit meer vergeten en de schaamte komt alweer naar boven wanneer ik er aan terugdenk.

Ik was 5 jaar en het was heerlijk weer buiten voor Nederlands doen. Het was warm en ik had er ook last van. Mijn moeder had me een luchtig jurkje aangetrokken en nog had ik zo'n last van de warmte doordat ik steeds druk in de weer was met spelen... dus besloot ik mijn onderbroek uittetrekken ! HOE KAN JE ALS KIND ZO DOM ZIJN !
En ja hoor,,, precies die dag kwam er familiebezoek en ik was zo blij en vrolijk dat ik een nichtje had om mee te spelen ( ben de oudste en mijn broertje was in die tijd nog een peuter waar je niet wild mee kon spelen) dat we allebei wedstrijdje gingen koppetje duikelen voor onze ouders neus ( en ik dus ZONDER onderbroek) !!!!!!! Gelukkig hadden mijn oom & vader niets gezien,, mijn tante net niet ,, die draaide zich verbaasd naar mij om toen ze de gezicht van mijn moeder tijdens het gesprek rood zag aanlopen van woede. Ik vluchtte op tijd de kamer uit ( want de reactie van mijn moeder sprak boekdelen) en 3 seconden later stond mijn moeder in mijn kamer en kneep me hard in mijn arm waarna ik te horen kreeg dat ik de hele dag in mijn kamer moest zitten en moest boeten voor wat ik fout had gedaan., namelijk--> Geen onderbroek aan ! Zo leerde ik van mijn fout.

03-10-2003, 11:51
ik had een keer geld gepakt zonder te vragen en toen kreeg ik klappen voor me leven dit is al een paaaar jaar terug

maar nu vraag ik het

03-10-2003, 11:59
Mn pa slaaat noooittt....denk dat hij alles opspaart tot het juiste moment.
heta tla3 lo dem nichan...dan zal ie t waarscijnlijk goed doen in een keer!!!!

03-10-2003, 12:08
Wajow.....ik kan die keren niet allemaal op mijn vingers tellen....veel te veel

05-10-2003, 01:12
omdat ik een keer de politie voor mijn vader had gebeld

nerrie dat vergeet ik nooit meer.

05-10-2003, 01:22


noem je jou vader zomaar hond

05-10-2003, 01:26



Citaat:
Origineel gepost door casablancalady



noem je jou vader zomaar hond
als ik dat zou hebben gezegd lag ik nu onder de grond

05-10-2003, 01:28
Nou ik was een jaar of 13 of minder

En ik moest bij me vader blijven slapen want me stiefmoeder zou gaan bevallen dus ik wou naar me nichtje toe en ik zei met een smoes a beba ik ga naar senna want ik heb me oplader van me tel nodig hij zo oke 5 MIN KOM JE TERUG
ik met me grote mond ja eerder dan 5 min ben ik terug
Ik aan gekomen bij me nichtje vraagt me oom ons mee te gaan naar zijn huis ff wat halen dus wij stemde toe
Dus wij komen na shi 20 min terug opeens zie ik me vader staan hij ging nie praten nie nix pakte me bij me haren en keek me boos aan en begon met vuisten te slaan daarna me kop tegen de deur daarna shi paar klappen ik voelde de pijn nie meer omdat er zo vaak was opgeslagen ik vergeet het nooit meer

05-10-2003, 01:48
Pffffffff, 1e keer dat ik klappen kreeg voor iets...... ff denken....

Volgens mij een keer toen ik 5 of 6 jaar was, mijn moeder dacht dat ik 5 gulden had gejat van een kennis die bij ons op bezoek was, terwijl ik nergens van wist kreeg ik met de riem (waar ik later immuun van werd gelukkig)! Ik heb de grootste pijn geleden in die periode. Pffffffffff

Pagina's : [1] 2 3 4